קו רכבת מבאר שבע לרמת חובב

מצב
הנושא נעול.

Brendan of DNA

New member
קו רכבת מבאר שבע לרמת חובב

קו רכבת מבאר שבע לרמת חובב
ליברמן: קו רכבת מבאר שבע לרמת חובב יחנך במאי 2004 יאפשר לשנע חומרים מסוכנים באמצעות הרכבת שר התחבורה: שינוע חומרים מסוכנים ברכבת יסיר מפגע בטיחותי חמור לאוכלוסיה באזור. ----------------------- מסילת הברזל מבאר שבע למסוף החומרים המסוכנים ברמת חובב שבנגב תחנך במהלך חודש מאי 2004, כך הודיע היום שר התחבורה, אביגדור ליברמן. מדובר בהקמת מסילת ברזל מתחנת הרכבת החדשה שליד אגד בבאר שבע למסוף החומרים המסוכנים שיוקם ברמת חובב. אורך המסילה 13 קילומטר. עלות ההשקעה בפרוייקט תסתכם בכ- 130 מיליון שקל. רכבת ישראל משלימה בימים אלה את תשתית תוואי הרכבת ובשבועות הקרובים יוחל בהנחת מסילות הברזל בתוואי. בחודש שעבר הוחל בעבודות להקמת מסוף החומרים המסוכנים החדיש ברמת חובב. המסוף יכלול הנחת מסילות ברזל באורך כולל של כשלושה קילומטרים והקמת משטחי טעינה ופריקה מיוחדים לחומרים מסוכנים. ליברמן ציין כי עם השלמת מסילת הברזל ומסוף המטענים החדש ברמת חובב ניתן יהיה להעביר חומרים מסוכנים ממפעלי הכימיקלים שבאזור ישירות לנמלי אשדוד וחיפה. לדבריו, העברת חומרים מסוכנים באמצעות הרכבת תסיר מפגע בטיחותי חמור לאוכלוסיה המתגוררת באזור המסוף הקיים ותמנע מעבר משאיות עם חומרים מסוכנים בתוך העיר באר שבע. הפרוייקט כולל הקמת 9 גשרים, לאורך תוואי הרכבת, באורך כולל של קילומטר וחצי. במימון הפרוייקט השתתפו משרדי התחבורה, התעשיה והמסחר, איכות הסביבה, מינהל מקרקעי ישראל, רשות הנמלים ובעלי המפעלים באזור . *ניתן לקבל מפה של תוואי המסילה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 
אולי מישהו יודע מה עלה בגורלה

קו רכבת מבאר שבע לרמת חובב
ליברמן: קו רכבת מבאר שבע לרמת חובב יחנך במאי 2004 יאפשר לשנע חומרים מסוכנים באמצעות הרכבת שר התחבורה: שינוע חומרים מסוכנים ברכבת יסיר מפגע בטיחותי חמור לאוכלוסיה באזור. ----------------------- מסילת הברזל מבאר שבע למסוף החומרים המסוכנים ברמת חובב שבנגב תחנך במהלך חודש מאי 2004, כך הודיע היום שר התחבורה, אביגדור ליברמן. מדובר בהקמת מסילת ברזל מתחנת הרכבת החדשה שליד אגד בבאר שבע למסוף החומרים המסוכנים שיוקם ברמת חובב. אורך המסילה 13 קילומטר. עלות ההשקעה בפרוייקט תסתכם בכ- 130 מיליון שקל. רכבת ישראל משלימה בימים אלה את תשתית תוואי הרכבת ובשבועות הקרובים יוחל בהנחת מסילות הברזל בתוואי. בחודש שעבר הוחל בעבודות להקמת מסוף החומרים המסוכנים החדיש ברמת חובב. המסוף יכלול הנחת מסילות ברזל באורך כולל של כשלושה קילומטרים והקמת משטחי טעינה ופריקה מיוחדים לחומרים מסוכנים. ליברמן ציין כי עם השלמת מסילת הברזל ומסוף המטענים החדש ברמת חובב ניתן יהיה להעביר חומרים מסוכנים ממפעלי הכימיקלים שבאזור ישירות לנמלי אשדוד וחיפה. לדבריו, העברת חומרים מסוכנים באמצעות הרכבת תסיר מפגע בטיחותי חמור לאוכלוסיה המתגוררת באזור המסוף הקיים ותמנע מעבר משאיות עם חומרים מסוכנים בתוך העיר באר שבע. הפרוייקט כולל הקמת 9 גשרים, לאורך תוואי הרכבת, באורך כולל של קילומטר וחצי. במימון הפרוייקט השתתפו משרדי התחבורה, התעשיה והמסחר, איכות הסביבה, מינהל מקרקעי ישראל, רשות הנמלים ובעלי המפעלים באזור . *ניתן לקבל מפה של תוואי המסילה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
אולי מישהו יודע מה עלה בגורלה
של התכנית להעביר אשפה מאזור חיריה ברכבת לנגב?
 
אכן ואכן

קו רכבת מבאר שבע לרמת חובב
ליברמן: קו רכבת מבאר שבע לרמת חובב יחנך במאי 2004 יאפשר לשנע חומרים מסוכנים באמצעות הרכבת שר התחבורה: שינוע חומרים מסוכנים ברכבת יסיר מפגע בטיחותי חמור לאוכלוסיה באזור. ----------------------- מסילת הברזל מבאר שבע למסוף החומרים המסוכנים ברמת חובב שבנגב תחנך במהלך חודש מאי 2004, כך הודיע היום שר התחבורה, אביגדור ליברמן. מדובר בהקמת מסילת ברזל מתחנת הרכבת החדשה שליד אגד בבאר שבע למסוף החומרים המסוכנים שיוקם ברמת חובב. אורך המסילה 13 קילומטר. עלות ההשקעה בפרוייקט תסתכם בכ- 130 מיליון שקל. רכבת ישראל משלימה בימים אלה את תשתית תוואי הרכבת ובשבועות הקרובים יוחל בהנחת מסילות הברזל בתוואי. בחודש שעבר הוחל בעבודות להקמת מסוף החומרים המסוכנים החדיש ברמת חובב. המסוף יכלול הנחת מסילות ברזל באורך כולל של כשלושה קילומטרים והקמת משטחי טעינה ופריקה מיוחדים לחומרים מסוכנים. ליברמן ציין כי עם השלמת מסילת הברזל ומסוף המטענים החדש ברמת חובב ניתן יהיה להעביר חומרים מסוכנים ממפעלי הכימיקלים שבאזור ישירות לנמלי אשדוד וחיפה. לדבריו, העברת חומרים מסוכנים באמצעות הרכבת תסיר מפגע בטיחותי חמור לאוכלוסיה המתגוררת באזור המסוף הקיים ותמנע מעבר משאיות עם חומרים מסוכנים בתוך העיר באר שבע. הפרוייקט כולל הקמת 9 גשרים, לאורך תוואי הרכבת, באורך כולל של קילומטר וחצי. במימון הפרוייקט השתתפו משרדי התחבורה, התעשיה והמסחר, איכות הסביבה, מינהל מקרקעי ישראל, רשות הנמלים ובעלי המפעלים באזור . *ניתן לקבל מפה של תוואי המסילה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
אכן ואכן
ניתן לראות את השלוחה הנפרדת מהשלוחה לתחנת באר שבע מרכז, עוברת את נחל באר שבע בגשר מוגבה המאפיל מעט על הגשר התורכי,עוברת בגשר נוסף מעל לכביש ב"ש דימונה ונמשכת לאורך איזור התעשיה של עמק שרה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה