קו לילה
של אגד תעבורה בבנימין

מצב
הנושא נעול.

דנדן130

New member
קו לילה
של אגד תעבורה בבנימין

קו לילה
של אגד תעבורה בבנימין
החל מ-20.6 יחל לפעול קו 268 בין עלמון לירושלים בשני כיווני הנסיעה
 
הקו יפעל בכיוון נסיעה אחד

קו לילה
של אגד תעבורה בבנימין
החל מ-20.6 יחל לפעול קו 268 בין עלמון לירושלים בשני כיווני הנסיעה
הקו יפעל בכיוון נסיעה אחד
הקו יפעל מירושלים לעלמון בשעות 1:00,2:00,3:00.

בכל מקרה, קשה לי למצוא את ההגיון בהפעלת הקו.
מדובר על ישוב קטן של כאלף שלוש מאות תושבים עם תדירות נמוכה מאוד של אוטובוסים (תשעה נסיעות ביום לירושלים).
קשה לי להאמין שמספר הנוסעים יצדיק את הקו ואני לא אתפלא אם מספר הנוסעים ישאף לאפס.
 
יש ישובים מועדפים לקווים ויש כאלו שלא

הקו יפעל בכיוון נסיעה אחד
הקו יפעל מירושלים לעלמון בשעות 1:00,2:00,3:00.

בכל מקרה, קשה לי למצוא את ההגיון בהפעלת הקו.
מדובר על ישוב קטן של כאלף שלוש מאות תושבים עם תדירות נמוכה מאוד של אוטובוסים (תשעה נסיעות ביום לירושלים).
קשה לי להאמין שמספר הנוסעים יצדיק את הקו ואני לא אתפלא אם מספר הנוסעים ישאף לאפס.
יש ישובים מועדפים לקווים ויש כאלו שלא
בירושלים יש שכונות שאין להם קו לילה שמגיע קרוב.
 

דנדן130

New member
תודה על התיקון, סליחה על ההטעיה

הקו יפעל בכיוון נסיעה אחד
הקו יפעל מירושלים לעלמון בשעות 1:00,2:00,3:00.

בכל מקרה, קשה לי למצוא את ההגיון בהפעלת הקו.
מדובר על ישוב קטן של כאלף שלוש מאות תושבים עם תדירות נמוכה מאוד של אוטובוסים (תשעה נסיעות ביום לירושלים).
קשה לי להאמין שמספר הנוסעים יצדיק את הקו ואני לא אתפלא אם מספר הנוסעים ישאף לאפס.
תודה על התיקון, סליחה על ההטעיה
 

יבגני מ

New member
לפי תיאור מסלול הקו באתר אגד תעבורה

הקו יפעל בכיוון נסיעה אחד
הקו יפעל מירושלים לעלמון בשעות 1:00,2:00,3:00.

בכל מקרה, קשה לי למצוא את ההגיון בהפעלת הקו.
מדובר על ישוב קטן של כאלף שלוש מאות תושבים עם תדירות נמוכה מאוד של אוטובוסים (תשעה נסיעות ביום לירושלים).
קשה לי להאמין שמספר הנוסעים יצדיק את הקו ואני לא אתפלא אם מספר הנוסעים ישאף לאפס.
לפי תיאור מסלול הקו באתר אגד תעבורה
לפי תיאור מסלול הקו באתר אגד תעבורה מוגדרות לו כמה תחנות בפסגת זאב, כך שייתכן והקליינטים העיקריים של הקו יהיו תושבי פסגת זאב ולא תושבי עלמון.

באשר לתחנות הסיום של הנסיעה, אינני יודע מה הסיבה לכך שהקו יסיים את המסלול בעלמון. מה באמת הקריטריון לקביעת קווי לילה לישוב\שכונה\מקום מסויים?
 

דנדן130

New member
ביו"ש אני מאמין שהקריטריון העיקרי

לפי תיאור מסלול הקו באתר אגד תעבורה
לפי תיאור מסלול הקו באתר אגד תעבורה מוגדרות לו כמה תחנות בפסגת זאב, כך שייתכן והקליינטים העיקריים של הקו יהיו תושבי פסגת זאב ולא תושבי עלמון.

באשר לתחנות הסיום של הנסיעה, אינני יודע מה הסיבה לכך שהקו יסיים את המסלול בעלמון. מה באמת הקריטריון לקביעת קווי לילה לישוב\שכונה\מקום מסויים?
ביו"ש אני מאמין שהקריטריון העיקרי
הוא צמצום טרמפים.
מרבית קווי הלילה שנפתחו ביו"ש, חוץ מקו 444 באריאל, נפתחו לאחר חטיפתם ורציחתם של 3 הנערים הי"ד שעלו על טרמפ בגוש עציון.
לגבי יישובים שלא ביו"ש אין לי שמץ.
 
תודה על הרעיון אני אציע לכל משתמשי התחץ בשבת לתפוס

ביו"ש אני מאמין שהקריטריון העיקרי
הוא צמצום טרמפים.
מרבית קווי הלילה שנפתחו ביו"ש, חוץ מקו 444 באריאל, נפתחו לאחר חטיפתם ורציחתם של 3 הנערים הי"ד שעלו על טרמפ בגוש עציון.
לגבי יישובים שלא ביו"ש אין לי שמץ.
תודה על הרעיון אני אציע לכל משתמשי התחץ בשבת לתפוס
טרמפים, אולי רק אחרי אירוע חמור יעשו תחץ בשבת.
 

mister K

New member
כבר היום מקופחים חיי אדם בגלל עוצר השבת וזה לא מזיז

תודה על הרעיון אני אציע לכל משתמשי התחץ בשבת לתפוס
טרמפים, אולי רק אחרי אירוע חמור יעשו תחץ בשבת.
כבר היום מקופחים חיי אדם בגלל עוצר השבת וזה לא מזיז
כבוד הדת האורתודוכסית נמצא בסדר עדיפויות גבוה יותר לשלטון.
 
כן רק סיפור על חטיפה\אונס בטרמפ תקדם את העניין

כבר היום מקופחים חיי אדם בגלל עוצר השבת וזה לא מזיז
כבוד הדת האורתודוכסית נמצא בסדר עדיפויות גבוה יותר לשלטון.
כן רק סיפור על חטיפה\אונס בטרמפ תקדם את העניין
ונראה לי שזה לא כבוד הדת, (כי חשמל, וערוץ 1 למשל פועלים בשבת), אלא הרצון בכח ומשאבים, והשלמה של רוב הציבור החילוני עם המצב בקניית רכב.
 

Ccyclist

Active member
תזכיר לי כמה כותרות על תאונות יום ו' היו בעשור האחרון ?

כן רק סיפור על חטיפה\אונס בטרמפ תקדם את העניין
ונראה לי שזה לא כבוד הדת, (כי חשמל, וערוץ 1 למשל פועלים בשבת), אלא הרצון בכח ומשאבים, והשלמה של רוב הציבור החילוני עם המצב בקניית רכב.
תזכיר לי כמה כותרות על תאונות יום ו' היו בעשור האחרון ?
תאמין לי שכיסוי התאונות מקיר לקיר בתקשורת עוד משנות התשעים היה אחד הגורמים לכך שדחיתי את לימודי הנהיגה בכמעט 20 שנה.
&nbsp
הציבור הישראלי מקבל את התאונות האלו כמו סוג של עבודת המולך.
&nbsp
תיזהר שלא יבואו בטענות לשבוס על צימצום בקורבנות האדם !
 
הציבור בארץ ברובו אדיש להרוגי תאונות דרכים,

תזכיר לי כמה כותרות על תאונות יום ו' היו בעשור האחרון ?
תאמין לי שכיסוי התאונות מקיר לקיר בתקשורת עוד משנות התשעים היה אחד הגורמים לכך שדחיתי את לימודי הנהיגה בכמעט 20 שנה.
&nbsp
הציבור הישראלי מקבל את התאונות האלו כמו סוג של עבודת המולך.
&nbsp
תיזהר שלא יבואו בטענות לשבוס על צימצום בקורבנות האדם !
הציבור בארץ ברובו אדיש להרוגי תאונות דרכים,
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה