עבור טסים לחו"ל או מגיעים מחו"ל קו כזה לא יכול להתחרות עם
לא נראה לי שזו הייתה מטרת הקו פעם (כמו 478 שתוכנן בעבר)
לדעתי יש רצון לקשר יותר אזורים לנתב"ג לטובת מי שמעוניין להגיע לטיסה ללא רכב, אך גם ללא שימוש במונית.
הרעיון הוא כנראה כמו קווים 444 ו-485 שפועלים בתדירות של פעם בשעה (485 גם בלילה).
בפועל לקו 223 יש מעט מדי תחנות בדרך, שזה אמנם הופך את הקו למהיר יותר, אך גם גורם למרחק גדול מדי בין תחנות, מה שמקשה על מי שבדיוק חוזר מחו"ל עם מזוודות מלאות.
פספוס.
עבור טסים לחו"ל או מגיעים מחו"ל קו כזה לא יכול להתחרות עם
הנוחיות של מונית.
לרכבת יש יתרון יחסי בנסיעות ל/מ נתב"ג כשמדובר במקומות שיחסית רחוקים מנמל התעופה. כשמדובר בבקעת אונו שסמוכה לנמל התעופה אין לקו כזה הרבה סיכויים אם הייעוד שלו זה לשרת אנשים שטסים.
אי אפשר להשוות קו כזה ל-485 שמקשר בין נמל התעופה הכמעט יחיד במדינה לבין העיר הגדולה בה ועיר הבירה שלה שהיא גם יעד תיירותי עולמי (וזה קו שלמעשה מהווה תחליף זמני לרכבת).
לקו 223 היה סיכוי גבוה יותר בעתיד, לאחר שתחנת הרכבת נתב"ג הייתה מתפתחת למרכז תחבורתי וקו הרכבת לירושלים היה מתייצב ומשתפר. במצב כיום סיכויי ההצלחה של הקו הזה קלושים.
וכשמפעילים משהו מוקדם מדי פוגעים בסיכויי הפעלתו בעתיד.
אני לא יודע עוד כמה זמן ישרוד קו 444 אבל לקו הזה יש ריבוי שימושים שנותנים לו סיכויים גבוהים יותר מאשר לקו 223.