קו חדש לנתב''ג

מצב
הנושא נעול.
קו חדש לנתב''ג

קו חדש לנתב''ג
קו 223 מרמת גן לנתב''ג פועל כל שעה משש בבוקר עד שתיים עשרה בלילה כל שעה ומנתבג משש וחצי עד שתיים עשרה וחצי כל שעה במחיר 9₪.
הקו לא פועל בשישי שבת.
 

david80

New member
הקו יחסית חדש אך ע"פ אחד הנהגים הקו עומד להפוך להיסטורי!

קו חדש לנתב''ג
קו 223 מרמת גן לנתב''ג פועל כל שעה משש בבוקר עד שתיים עשרה בלילה כל שעה ומנתבג משש וחצי עד שתיים עשרה וחצי כל שעה במחיר 9₪.
הקו לא פועל בשישי שבת.
הקו יחסית חדש אך ע"פ אחד הנהגים הקו עומד להפוך להיסטורי!
 
באמת? תושבי קרית אונו לא הסתערו עליו בהמוניהם כדי לנסוע דרך

הקו יחסית חדש אך ע"פ אחד הנהגים הקו עומד להפוך להיסטורי!
באמת? תושבי קרית אונו לא הסתערו עליו בהמוניהם כדי לנסוע דרך
תחנת הרכבת בנתב"ג לאוניברסיטת תל אביב?
לא הסתערו עליו כדי לנסוע בקו המהיר החדש לירושלים מתחנת נתב"ג?
איזו אכזבה...
 

orenhz

New member
לא נראה לי שזו הייתה מטרת הקו פעם (כמו 478 שתוכנן בעבר)

באמת? תושבי קרית אונו לא הסתערו עליו בהמוניהם כדי לנסוע דרך
תחנת הרכבת בנתב"ג לאוניברסיטת תל אביב?
לא הסתערו עליו כדי לנסוע בקו המהיר החדש לירושלים מתחנת נתב"ג?
איזו אכזבה...
לא נראה לי שזו הייתה מטרת הקו פעם (כמו 478 שתוכנן בעבר)
לדעתי יש רצון לקשר יותר אזורים לנתב"ג לטובת מי שמעוניין להגיע לטיסה ללא רכב, אך גם ללא שימוש במונית.
הרעיון הוא כנראה כמו קווים 444 ו-485 שפועלים בתדירות של פעם בשעה (485 גם בלילה).
בפועל לקו 223 יש מעט מדי תחנות בדרך, שזה אמנם הופך את הקו למהיר יותר, אך גם גורם למרחק גדול מדי בין תחנות, מה שמקשה על מי שבדיוק חוזר מחו"ל עם מזוודות מלאות.
פספוס.
 
עבור טסים לחו"ל או מגיעים מחו"ל קו כזה לא יכול להתחרות עם

לא נראה לי שזו הייתה מטרת הקו פעם (כמו 478 שתוכנן בעבר)
לדעתי יש רצון לקשר יותר אזורים לנתב"ג לטובת מי שמעוניין להגיע לטיסה ללא רכב, אך גם ללא שימוש במונית.
הרעיון הוא כנראה כמו קווים 444 ו-485 שפועלים בתדירות של פעם בשעה (485 גם בלילה).
בפועל לקו 223 יש מעט מדי תחנות בדרך, שזה אמנם הופך את הקו למהיר יותר, אך גם גורם למרחק גדול מדי בין תחנות, מה שמקשה על מי שבדיוק חוזר מחו"ל עם מזוודות מלאות.
פספוס.
עבור טסים לחו"ל או מגיעים מחו"ל קו כזה לא יכול להתחרות עם
הנוחיות של מונית.
לרכבת יש יתרון יחסי בנסיעות ל/מ נתב"ג כשמדובר במקומות שיחסית רחוקים מנמל התעופה. כשמדובר בבקעת אונו שסמוכה לנמל התעופה אין לקו כזה הרבה סיכויים אם הייעוד שלו זה לשרת אנשים שטסים.
אי אפשר להשוות קו כזה ל-485 שמקשר בין נמל התעופה הכמעט יחיד במדינה לבין העיר הגדולה בה ועיר הבירה שלה שהיא גם יעד תיירותי עולמי (וזה קו שלמעשה מהווה תחליף זמני לרכבת).

לקו 223 היה סיכוי גבוה יותר בעתיד, לאחר שתחנת הרכבת נתב"ג הייתה מתפתחת למרכז תחבורתי וקו הרכבת לירושלים היה מתייצב ומשתפר. במצב כיום סיכויי ההצלחה של הקו הזה קלושים.
וכשמפעילים משהו מוקדם מדי פוגעים בסיכויי הפעלתו בעתיד.

אני לא יודע עוד כמה זמן ישרוד קו 444 אבל לקו הזה יש ריבוי שימושים שנותנים לו סיכויים גבוהים יותר מאשר לקו 223.
 

orenhz

New member
כמה עולה מונית מבקעת אונו לנתב"ג? 70 שח? 100?

עבור טסים לחו"ל או מגיעים מחו"ל קו כזה לא יכול להתחרות עם
הנוחיות של מונית.
לרכבת יש יתרון יחסי בנסיעות ל/מ נתב"ג כשמדובר במקומות שיחסית רחוקים מנמל התעופה. כשמדובר בבקעת אונו שסמוכה לנמל התעופה אין לקו כזה הרבה סיכויים אם הייעוד שלו זה לשרת אנשים שטסים.
אי אפשר להשוות קו כזה ל-485 שמקשר בין נמל התעופה הכמעט יחיד במדינה לבין העיר הגדולה בה ועיר הבירה שלה שהיא גם יעד תיירותי עולמי (וזה קו שלמעשה מהווה תחליף זמני לרכבת).

לקו 223 היה סיכוי גבוה יותר בעתיד, לאחר שתחנת הרכבת נתב"ג הייתה מתפתחת למרכז תחבורתי וקו הרכבת לירושלים היה מתייצב ומשתפר. במצב כיום סיכויי ההצלחה של הקו הזה קלושים.
וכשמפעילים משהו מוקדם מדי פוגעים בסיכויי הפעלתו בעתיד.

אני לא יודע עוד כמה זמן ישרוד קו 444 אבל לקו הזה יש ריבוי שימושים שנותנים לו סיכויים גבוהים יותר מאשר לקו 223.
כמה עולה מונית מבקעת אונו לנתב"ג? 70 שח? 100?
לעומת מחיר של 9 שח לכיוון באוטובוס, וזה עוד לפני הנחות אפשריות של שימוש ברב קו.
אחת הבעיות בקו הזה (בהנחה שבאמת ייעדו אותו לטסים מנתב"ג) היא שלא פרסמו אותו כמעט, ובל מקרה לא מיתגו אותו כקו מקשר לטיסות מנתב"ג.
 
ההבדל העצום בנוחיות (אל תשכח שמונית מגיעה עד לפתח הבית או

כמה עולה מונית מבקעת אונו לנתב"ג? 70 שח? 100?
לעומת מחיר של 9 שח לכיוון באוטובוס, וזה עוד לפני הנחות אפשריות של שימוש ברב קו.
אחת הבעיות בקו הזה (בהנחה שבאמת ייעדו אותו לטסים מנתב"ג) היא שלא פרסמו אותו כמעט, ובל מקרה לא מיתגו אותו כקו מקשר לטיסות מנתב"ג.
ההבדל העצום בנוחיות (אל תשכח שמונית מגיעה עד לפתח הבית או
הבניין) גובר על ההפרש של פחות ממאה ש"ח במחיר לנסיעה בכיוון אחד.
אנשים לא טסים כל יום. בשביל מספר פעמים קטן בשנה ההפרש הזה בתשלום לא יגרום לאנשים לנסוע באוטובוס לנתב"ג או מנתב"ג.
ודאי לא יגרום להם להעדיף את האוטובוס על שימוש ברכבם הפרטי (אם יש מי שמחזיר את הרכב חזרה או הנסיעה לחו"ל לזמן קצר ואז גם האופציה של שימוש בחניוני נתב"ג די קורצת).

ובכל מקרה אי אפשר לבסס קו אוטובוס כזה שמשרת אזור פריפריאלי בגוש דן על נוסעים לחו"ל.
 
ואכן תיירים ותושבים זמניים מהווים חלק גדול מהנוסעים

עבור טסים לחו"ל או מגיעים מחו"ל קו כזה לא יכול להתחרות עם
הנוחיות של מונית.
לרכבת יש יתרון יחסי בנסיעות ל/מ נתב"ג כשמדובר במקומות שיחסית רחוקים מנמל התעופה. כשמדובר בבקעת אונו שסמוכה לנמל התעופה אין לקו כזה הרבה סיכויים אם הייעוד שלו זה לשרת אנשים שטסים.
אי אפשר להשוות קו כזה ל-485 שמקשר בין נמל התעופה הכמעט יחיד במדינה לבין העיר הגדולה בה ועיר הבירה שלה שהיא גם יעד תיירותי עולמי (וזה קו שלמעשה מהווה תחליף זמני לרכבת).

לקו 223 היה סיכוי גבוה יותר בעתיד, לאחר שתחנת הרכבת נתב"ג הייתה מתפתחת למרכז תחבורתי וקו הרכבת לירושלים היה מתייצב ומשתפר. במצב כיום סיכויי ההצלחה של הקו הזה קלושים.
וכשמפעילים משהו מוקדם מדי פוגעים בסיכויי הפעלתו בעתיד.

אני לא יודע עוד כמה זמן ישרוד קו 444 אבל לקו הזה יש ריבוי שימושים שנותנים לו סיכויים גבוהים יותר מאשר לקו 223.
ואכן תיירים ותושבים זמניים מהווים חלק גדול מהנוסעים
 

אורי404

New member
בקו 444 אני כמעט ולא רואים נוסעים בתוך כפר סבא

לא נראה לי שזו הייתה מטרת הקו פעם (כמו 478 שתוכנן בעבר)
לדעתי יש רצון לקשר יותר אזורים לנתב"ג לטובת מי שמעוניין להגיע לטיסה ללא רכב, אך גם ללא שימוש במונית.
הרעיון הוא כנראה כמו קווים 444 ו-485 שפועלים בתדירות של פעם בשעה (485 גם בלילה).
בפועל לקו 223 יש מעט מדי תחנות בדרך, שזה אמנם הופך את הקו למהיר יותר, אך גם גורם למרחק גדול מדי בין תחנות, מה שמקשה על מי שבדיוק חוזר מחו"ל עם מזוודות מלאות.
פספוס.
בקו 444 אני כמעט ולא רואים נוסעים בתוך כפר סבא
לא יודע מה המצב בקו 444 לאורך המסלול. אבל בתוך כפר סבא לא ממש ראיתי נוסעים בקו.
 
במקום לבטל אותו לגמרי יכולים לנסות להפוך אותו לקו יוממים

הקו יחסית חדש אך ע"פ אחד הנהגים הקו עומד להפוך להיסטורי!
במקום לבטל אותו לגמרי יכולים לנסות להפוך אותו לקו יוממים
ולהכניס אותו לאור יהודה ולקרית שדה התעופה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה