קו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן

מצב
הנושא נעול.

jp3raptor

Member
כל אפס מלך- שום דבר לא השתנה בתוכנית ב15 השנה האחרונות

קו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368354-00.html
כל אפס מלך- שום דבר לא השתנה בתוכנית ב15 השנה האחרונות
לבוא עכשיו בדרישות לא הגיוניות כמו מנהרות גישה במנהרה 3, פשוט חלם.
&nbsp
בנינו פי 2 מנהרות קישור מבאירופה בגלל הלחץ של מכבי האש, עכשיו הם רוצים גם טלפורטצייה?
&nbsp
 
בטיחותי או לא בטיחותי

כל אפס מלך- שום דבר לא השתנה בתוכנית ב15 השנה האחרונות
לבוא עכשיו בדרישות לא הגיוניות כמו מנהרות גישה במנהרה 3, פשוט חלם.
&nbsp
בנינו פי 2 מנהרות קישור מבאירופה בגלל הלחץ של מכבי האש, עכשיו הם רוצים גם טלפורטצייה?
&nbsp
בטיחותי או לא בטיחותי
לא חשוב מי אמר, מי "צפצף", מי פישל ומי שגה בתכנון. האם בסופו של דבר מצפה לנו נסיעה בטוחה ברכבת ? מדוע לפרקים קורה במדינתנו שקיים חוסר תאום משווע במהלכי בניה : פעם בונים מחלף ולא לוקחים בחשבון אפשרות של הרחבת הכביש התחתי, למרות שזה מצויין בהנחיות התוכנית; פעם בונים מעבר מעל למסילה ולא מתייחסים לעובדה שקיימות קרונות בנות קומותיים; פעם בונים מעבר תת-קרקעי לכביש ולא מתייחסים לעובדה שמדי חורף הוא מוצף בשטפונות ( פשוט הנחל עובר דרכו ); היכן הבקרה ? היכן הפיקוח ? חשוב ורצוי להתעורר בזמן.
 

jp3raptor

Member
אף אחד לא צפצף

בטיחותי או לא בטיחותי
לא חשוב מי אמר, מי "צפצף", מי פישל ומי שגה בתכנון. האם בסופו של דבר מצפה לנו נסיעה בטוחה ברכבת ? מדוע לפרקים קורה במדינתנו שקיים חוסר תאום משווע במהלכי בניה : פעם בונים מחלף ולא לוקחים בחשבון אפשרות של הרחבת הכביש התחתי, למרות שזה מצויין בהנחיות התוכנית; פעם בונים מעבר מעל למסילה ולא מתייחסים לעובדה שקיימות קרונות בנות קומותיים; פעם בונים מעבר תת-קרקעי לכביש ולא מתייחסים לעובדה שמדי חורף הוא מוצף בשטפונות ( פשוט הנחל עובר דרכו ); היכן הבקרה ? היכן הפיקוח ? חשוב ורצוי להתעורר בזמן.
אף אחד לא צפצף
מכבי האש היו קשורים בכל התהליך התכנוני ובמהלך הבנייה.
&nbsp
פשוט אוהבים ברגע האחרון לתת דרישות לא רציונליות בשביל כסת"ח
 

amit1270

New member
איפה בנו מעבר מעל מסילה ולא לקחו בחשבון שיש קרונות קומתיים?

בטיחותי או לא בטיחותי
לא חשוב מי אמר, מי "צפצף", מי פישל ומי שגה בתכנון. האם בסופו של דבר מצפה לנו נסיעה בטוחה ברכבת ? מדוע לפרקים קורה במדינתנו שקיים חוסר תאום משווע במהלכי בניה : פעם בונים מחלף ולא לוקחים בחשבון אפשרות של הרחבת הכביש התחתי, למרות שזה מצויין בהנחיות התוכנית; פעם בונים מעבר מעל למסילה ולא מתייחסים לעובדה שקיימות קרונות בנות קומותיים; פעם בונים מעבר תת-קרקעי לכביש ולא מתייחסים לעובדה שמדי חורף הוא מוצף בשטפונות ( פשוט הנחל עובר דרכו ); היכן הבקרה ? היכן הפיקוח ? חשוב ורצוי להתעורר בזמן.
איפה בנו מעבר מעל מסילה ולא לקחו בחשבון שיש קרונות קומתיים?
למה סתם להמציא?
&nbsp
בישראל מאוד מקפידים גובה המעברים מעל מסילות, עד כדי כך שגם פרויקט החשמול לא ייתקל בבעיות מהסוג הזה (משהו שקורה הרבה במדינות אחרות).
&nbsp
גם בפרויקטים אחרים, לפחות כאלה שנבנו או נבנים בשנים האחרונות, מקפידים להשאיר מקום להרחבות עתידיות.
 
אם אינני טועה-זה קרה במסילה לנתב"ג

איפה בנו מעבר מעל מסילה ולא לקחו בחשבון שיש קרונות קומתיים?
למה סתם להמציא?
&nbsp
בישראל מאוד מקפידים גובה המעברים מעל מסילות, עד כדי כך שגם פרויקט החשמול לא ייתקל בבעיות מהסוג הזה (משהו שקורה הרבה במדינות אחרות).
&nbsp
גם בפרויקטים אחרים, לפחות כאלה שנבנו או נבנים בשנים האחרונות, מקפידים להשאיר מקום להרחבות עתידיות.
אם אינני טועה-זה קרה במסילה לנתב"ג
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יש את זה ביותר בולשיט?

קו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368354-00.html
יש את זה ביותר בולשיט?
לא? אז בואו אני אקרא לכם בין השורות:
הסיפור נורא פשוט. בכל העולם בונים מנהרות, בלי שום גישה לרכב ועם מנהרות קישור כל 500 מטרים. הלכו החוכמולוגים בארץ ולקחו מקדם בטיחות כפול ועשו מנהרות קישור כל 250 מטרים.
רק מה? לרשות הכבאות אין ידע ואין ציוד ואין כוח אדם כדי לתת מענה לדרישות הרכבת והם רוצים תקציבים. אולי בצדק, לא יודע. הכבאות בארץ נמצאת אי שם בשנות ה-70. המצב השתפר אומנם אחרי אסון הכרמל, כרגיל במחוזותינו, אבל עדיין.

בשורה תחתונה, אפשר לישון בשקט, רמת הבטיחות במנהרות היא הגבוהה בעולם ולא צריך שום גישה לרכב. הכל בסדר.
 
רמת התכנון היא ללא ספק גבוהה. הבטיחות לעומת זאת...

יש את זה ביותר בולשיט?
לא? אז בואו אני אקרא לכם בין השורות:
הסיפור נורא פשוט. בכל העולם בונים מנהרות, בלי שום גישה לרכב ועם מנהרות קישור כל 500 מטרים. הלכו החוכמולוגים בארץ ולקחו מקדם בטיחות כפול ועשו מנהרות קישור כל 250 מטרים.
רק מה? לרשות הכבאות אין ידע ואין ציוד ואין כוח אדם כדי לתת מענה לדרישות הרכבת והם רוצים תקציבים. אולי בצדק, לא יודע. הכבאות בארץ נמצאת אי שם בשנות ה-70. המצב השתפר אומנם אחרי אסון הכרמל, כרגיל במחוזותינו, אבל עדיין.

בשורה תחתונה, אפשר לישון בשקט, רמת הבטיחות במנהרות היא הגבוהה בעולם ולא צריך שום גישה לרכב. הכל בסדר.
רמת התכנון היא ללא ספק גבוהה. הבטיחות לעומת זאת...
שמע, אם לכבאות אין ציוד, אין כוח אדם ואין הכשרה, איך הם יגיבו כשיקרה אסון? זה לא קשור בכלל לרכבת! אבל אי אפשר לישון בשקט כשזה מה שאתה קורא בין השורות
 

easylivin

New member
חבל שהכותרת מטעה (בסגנון ynet משהו...)

קו הרכבת לירושלים אינו בטיחותי ומסוכן
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368354-00.html
חבל שהכותרת מטעה (בסגנון ynet משהו...)
הכותרת האמיתית: "הנציבות הארצית לכיבוי ולהצלה טוענת: קיימים ליקויי בטיחות במנהרת הקו המהיר לירושלים".

כדאי גם לציין שאת הטענה משמיעה אותה הרשות שליוותה את הפרוייקט מראשיתו; והנה - זה כבר מתחיל להישמע כמו עוד מאבק כוחות בין רשויות המדינה... תסריט אפשרי נוסף: כמו שקורה בלא מעט מקומות, בעל תפקיד כלשהו התחלף והחליט להראות כמה שהוא מצויין בתפקידו, באמצעות חשיפת קודמו - עד כמה שהוא "לא היה בסדר".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה