ברב החברות האחרות, למעט "דן"
ולא רק בשעות העומס, אלא גם ביתר שעות היום.
כ-1,000 מכונות מונגשות מתוך 1,200 זה רוב גדול.
ברב החברות האחרות, למעט "דן"
ולא רק בשעות העומס, אלא גם ביתר שעות היום.
מה עם 40/240? פועלים עליו SG מדי פעםגם 63 ו-160 לא מונגשים
רשימת הקווים הלא מונגשים בדן:
12, 13, 17, 22, 24, 31, 34, 57, 63, 66, 67, 72, 104, 119, 127, 160, 354.
בנוסף יש אישור להפעיל מכונות לא מונגשות על קווים מונגשים כתיגבור עד 10:00 בבוקר. לכן הגיוני שראית מפרקית SG בקו 18 אם זה היה בשעות הבוקר.
נדיר לראות עליהם SG לא בבוקרמה עם 40/240? פועלים עליו SG מדי פעם
ולא רק בבוקר
אפשר להתפרץ, ולשאול מה הם "קווים לא מונגשים"?גם 63 ו-160 לא מונגשים
רשימת הקווים הלא מונגשים בדן:
12, 13, 17, 22, 24, 31, 34, 57, 63, 66, 67, 72, 104, 119, 127, 160, 354.
בנוסף יש אישור להפעיל מכונות לא מונגשות על קווים מונגשים כתיגבור עד 10:00 בבוקר. לכן הגיוני שראית מפרקית SG בקו 18 אם זה היה בשעות הבוקר.
ודאי שאפשראפשר להתפרץ, ולשאול מה הם "קווים לא מונגשים"?
אוטובוסים מונגשים = אוטובוסים נמוכי רצפהודאי שאפשר
קווי אוטובוס, שחלק מצי האוטובוסים שעובד בהם, אינו מונגש עבור נכים בכיסא גלגלים (בגדול הנגשה גם מתייחסות לליקוי ראייה וכו', אבל לדעתי כמעט כל האוטובוסים מצויידים בכריזה). דהיינו, יש בהן מדרגה בכניסה ויציאה, בעוד שבאוטובוסים מונגשים, יש רמפה נפתחת בדלת האחורית שאותה ניתן לפתוח באמצע מפתח שיש לנהג ולהוריד רמפה עבור נכה בכיסא גלגלים.
רוב הקווים ב"דן" הם מונגשים.
(אם כי ייתכן שבקו מסויים יהיה אוטובוס שאינו מונגש בגלל כל מיני סיבות של תגבור או אוטובוס מושבת, אני מניח. נדמה לי שאוטובוסים מונגשים הם נמוכי רצפה, אבל אני לא בטוח שהשיוויון מוחלט).
גופל זה המידיבוסים הישניםאוטובוסים מונגשים = אוטובוסים נמוכי רצפה
בדן מדובר במכונות רגילות 7001-7778, מפרקיות 458-621, כל הספרינטרים, המידיבוסים גופל מסדרת 50XX שעוד נשארו והמידיבוסים Optare Solo 5302-5306.
הגופל מעולם לא היו צבועים באדוםגופל זה המידיבוסים הישנים
שהיו בקו 15/53 וכו' ? ו/או אלו שהיו צבועים באדום בזמנו ?
(אגב, אני חולה על מכונות ה-7XXX של דן... אוטובוסים נהדרים).
תודה. כאן בוודאי שלא, אבל עבור משפחתי,אוטובוסים מונגשים = אוטובוסים נמוכי רצפה
בדן מדובר במכונות רגילות 7001-7778, מפרקיות 458-621, כל הספרינטרים, המידיבוסים גופל מסדרת 50XX שעוד נשארו והמידיבוסים Optare Solo 5302-5306.
תודה, ניר.ודאי שאפשר
קווי אוטובוס, שחלק מצי האוטובוסים שעובד בהם, אינו מונגש עבור נכים בכיסא גלגלים (בגדול הנגשה גם מתייחסות לליקוי ראייה וכו', אבל לדעתי כמעט כל האוטובוסים מצויידים בכריזה). דהיינו, יש בהן מדרגה בכניסה ויציאה, בעוד שבאוטובוסים מונגשים, יש רמפה נפתחת בדלת האחורית שאותה ניתן לפתוח באמצע מפתח שיש לנהג ולהוריד רמפה עבור נכה בכיסא גלגלים.
רוב הקווים ב"דן" הם מונגשים.
(אם כי ייתכן שבקו מסויים יהיה אוטובוס שאינו מונגש בגלל כל מיני סיבות של תגבור או אוטובוס מושבת, אני מניח. נדמה לי שאוטובוסים מונגשים הם נמוכי רצפה, אבל אני לא בטוח שהשיוויון מוחלט).
את מתכוונת לרמפה המיוחדת?תודה, ניר.
המדרגה לכניסה ויציאה, אינה נמצאת באופן רגיל, וגם אותה פותח הנהג רק כשהוא רואה שיש בה צורך?
אני חושבת שראיתי לא מזמן בתמונות כאן בפורום, תח"צ בגרמניה, עם מדרגה של האוטובוס, בדיוק בגובה של המדרכה.
יותר לכיוון של מטר על מטר.את מתכוונת לרמפה המיוחדת?
היא חלק מרצפת היציאה מהאוטובוס . אם תצפי בדלת האחורית (יציאה) של האוטובוסים הללו, את תראי מעין מרובע גומי שחור כזה בגודל של חצי מטר על חצי מטר (נדמה לי ) . זו הרמפה כשהיא נעולה. יש על זה בורג שנפתח באמצעות מפתח שיש לנהג ואז הוא מרים את זה (זה מחובר בציר לאוטובוס ) ב180 מעלות ומוריד למדרכה.
יצא לי רק פעם אחת לחוות בזה.
מעניין. לא הבחנתי אף פעם במתקן הזה.את מתכוונת לרמפה המיוחדת?
היא חלק מרצפת היציאה מהאוטובוס . אם תצפי בדלת האחורית (יציאה) של האוטובוסים הללו, את תראי מעין מרובע גומי שחור כזה בגודל של חצי מטר על חצי מטר (נדמה לי ) . זו הרמפה כשהיא נעולה. יש על זה בורג שנפתח באמצעות מפתח שיש לנהג ואז הוא מרים את זה (זה מחובר בציר לאוטובוס ) ב180 מעלות ומוריד למדרכה.
יצא לי רק פעם אחת לחוות בזה.
הנה הסבר+תמונה מאתר דןמעניין. לא הבחנתי אף פעם במתקן הזה.
טוב מאד. ראיתי בתמונות. וקראתי ברפרוף, בגללהנה הסבר+תמונה מאתר דן
http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=1&pageId=154&parentId=34
לא שמים לב לרמפה כשהיא סגורה כי היא סגורה אבל אם תסתכלי יש ריבוע ברצפה בצמוד לדלת האחורית. את הריבוע הזה מרימים והוא עושה 180 מעלות (ואם נהיה מדוייקים אז גם טיפה יותר מ180) ואז הוא הופך לרמפה.
בתמונות מגרמניה, זה נראה כאילו התאימואת מתכוונת לרמפה המיוחדת?
היא חלק מרצפת היציאה מהאוטובוס . אם תצפי בדלת האחורית (יציאה) של האוטובוסים הללו, את תראי מעין מרובע גומי שחור כזה בגודל של חצי מטר על חצי מטר (נדמה לי ) . זו הרמפה כשהיא נעולה. יש על זה בורג שנפתח באמצעות מפתח שיש לנהג ואז הוא מרים את זה (זה מחובר בציר לאוטובוס ) ב180 מעלות ומוריד למדרכה.
יצא לי רק פעם אחת לחוות בזה.
גם ב-166 אני רואה גרוטאותרוב האוטובוסים בדן אכן חדישים
יש כמה קווים ספציפיים שמוגדרים כ-"לא מונגשים" ועליהם עובדות עגלות.
קו 24 הוא אחד מהם.
בבוקר לכיוון ת"א יש ב-166 מכונות לא מונגשותגם ב-166 אני רואה גרוטאות
אבל כנראה בגלל שזה קו עם כמה נסיעות ביום אז הוא בכלל לא נכנס להגדרות של מונגש-לא מונגש
זהו שאחרי צהריים אני כמעט לא עובד,אז לא ראיתיבבוקר לכיוון ת"א יש ב-166 מכונות לא מונגשות
זאת משום שהנסיעות האלה הן לפני 10 בבוקר והדבר נחשב כתגבור ומותר.
אבל אחר"צ לכיוון פ"ת כל הנסיעות מונגשות.
ב-166 יש כמה SGים בבוקר והם חוזרים או כ-66גם ב-166 אני רואה גרוטאות
אבל כנראה בגלל שזה קו עם כמה נסיעות ביום אז הוא בכלל לא נכנס להגדרות של מונגש-לא מונגש
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.