קו הגרוטאות עולה באש (ברמה"ש).. Welcome to 24

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
לא נכון. גם בדן הרוב הגדול מונגש וזו עובדה

ברב החברות האחרות, למעט "דן"
ולא רק בשעות העומס, אלא גם ביתר שעות היום.
לא נכון. גם בדן הרוב הגדול מונגש וזו עובדה
כ-1,000 מכונות מונגשות מתוך 1,200 זה רוב גדול.
 

felixr

New member
מה עם 40/240? פועלים עליו SG מדי פעם

גם 63 ו-160 לא מונגשים
רשימת הקווים הלא מונגשים בדן:
12, 13, 17, 22, 24, 31, 34, 57, 63, 66, 67, 72, 104, 119, 127, 160, 354.

בנוסף יש אישור להפעיל מכונות לא מונגשות על קווים מונגשים כתיגבור עד 10:00 בבוקר. לכן הגיוני שראית מפרקית SG בקו 18 אם זה היה בשעות הבוקר.
מה עם 40/240? פועלים עליו SG מדי פעם
ולא רק בבוקר
 

מיכי 10

Member
אפשר להתפרץ, ולשאול מה הם "קווים לא מונגשים"?

גם 63 ו-160 לא מונגשים
רשימת הקווים הלא מונגשים בדן:
12, 13, 17, 22, 24, 31, 34, 57, 63, 66, 67, 72, 104, 119, 127, 160, 354.

בנוסף יש אישור להפעיל מכונות לא מונגשות על קווים מונגשים כתיגבור עד 10:00 בבוקר. לכן הגיוני שראית מפרקית SG בקו 18 אם זה היה בשעות הבוקר.
אפשר להתפרץ, ולשאול מה הם "קווים לא מונגשים"?
 

orchilit

New member
ודאי שאפשר


אפשר להתפרץ, ולשאול מה הם "קווים לא מונגשים"?
ודאי שאפשר

קווי אוטובוס, שחלק מצי האוטובוסים שעובד בהם, אינו מונגש עבור נכים בכיסא גלגלים (בגדול הנגשה גם מתייחסות לליקוי ראייה וכו', אבל לדעתי כמעט כל האוטובוסים מצויידים בכריזה). דהיינו, יש בהן מדרגה בכניסה ויציאה, בעוד שבאוטובוסים מונגשים, יש רמפה נפתחת בדלת האחורית שאותה ניתן לפתוח באמצע מפתח שיש לנהג ולהוריד רמפה עבור נכה בכיסא גלגלים.
רוב הקווים ב"דן" הם מונגשים.

(אם כי ייתכן שבקו מסויים יהיה אוטובוס שאינו מונגש בגלל כל מיני סיבות של תגבור או אוטובוס מושבת, אני מניח. נדמה לי שאוטובוסים מונגשים הם נמוכי רצפה, אבל אני לא בטוח שהשיוויון מוחלט).
 

mister K

New member
אוטובוסים מונגשים = אוטובוסים נמוכי רצפה

ודאי שאפשר

קווי אוטובוס, שחלק מצי האוטובוסים שעובד בהם, אינו מונגש עבור נכים בכיסא גלגלים (בגדול הנגשה גם מתייחסות לליקוי ראייה וכו', אבל לדעתי כמעט כל האוטובוסים מצויידים בכריזה). דהיינו, יש בהן מדרגה בכניסה ויציאה, בעוד שבאוטובוסים מונגשים, יש רמפה נפתחת בדלת האחורית שאותה ניתן לפתוח באמצע מפתח שיש לנהג ולהוריד רמפה עבור נכה בכיסא גלגלים.
רוב הקווים ב"דן" הם מונגשים.

(אם כי ייתכן שבקו מסויים יהיה אוטובוס שאינו מונגש בגלל כל מיני סיבות של תגבור או אוטובוס מושבת, אני מניח. נדמה לי שאוטובוסים מונגשים הם נמוכי רצפה, אבל אני לא בטוח שהשיוויון מוחלט).
אוטובוסים מונגשים = אוטובוסים נמוכי רצפה
בדן מדובר במכונות רגילות 7001-7778, מפרקיות 458-621, כל הספרינטרים, המידיבוסים גופל מסדרת 50XX שעוד נשארו והמידיבוסים Optare Solo 5302-5306.
 

orchilit

New member
גופל זה המידיבוסים הישנים

אוטובוסים מונגשים = אוטובוסים נמוכי רצפה
בדן מדובר במכונות רגילות 7001-7778, מפרקיות 458-621, כל הספרינטרים, המידיבוסים גופל מסדרת 50XX שעוד נשארו והמידיבוסים Optare Solo 5302-5306.
גופל זה המידיבוסים הישנים
שהיו בקו 15/53 וכו' ? ו/או אלו שהיו צבועים באדום בזמנו ?
(אגב, אני חולה על מכונות ה-7XXX של דן... אוטובוסים נהדרים).
 

mister K

New member
הגופל מעולם לא היו צבועים באדום

גופל זה המידיבוסים הישנים
שהיו בקו 15/53 וכו' ? ו/או אלו שהיו צבועים באדום בזמנו ?
(אגב, אני חולה על מכונות ה-7XXX של דן... אוטובוסים נהדרים).
הגופל מעולם לא היו צבועים באדום
הן צבועות כחול לבן ונראות כמו NL רק קצרה.
באדום היו צבועים הספרינטרים הישנים שבודדים מהם עדיין בשירות.
היו גם כמה מידיבוסים ישנים מהראשונים של סדרת 50XX שהיו צבועים באדום וכולם הושבתו כבר מזמן.
 

מיכי 10

Member
תודה. כאן בוודאי שלא, אבל עבור משפחתי,

אוטובוסים מונגשים = אוטובוסים נמוכי רצפה
בדן מדובר במכונות רגילות 7001-7778, מפרקיות 458-621, כל הספרינטרים, המידיבוסים גופל מסדרת 50XX שעוד נשארו והמידיבוסים Optare Solo 5302-5306.
תודה. כאן בוודאי שלא, אבל עבור משפחתי,
נהייתי כבר כמעט מומחית בתח"צ בזכות רבים מכם.
 

מיכי 10

Member
תודה, ניר.


ודאי שאפשר

קווי אוטובוס, שחלק מצי האוטובוסים שעובד בהם, אינו מונגש עבור נכים בכיסא גלגלים (בגדול הנגשה גם מתייחסות לליקוי ראייה וכו', אבל לדעתי כמעט כל האוטובוסים מצויידים בכריזה). דהיינו, יש בהן מדרגה בכניסה ויציאה, בעוד שבאוטובוסים מונגשים, יש רמפה נפתחת בדלת האחורית שאותה ניתן לפתוח באמצע מפתח שיש לנהג ולהוריד רמפה עבור נכה בכיסא גלגלים.
רוב הקווים ב"דן" הם מונגשים.

(אם כי ייתכן שבקו מסויים יהיה אוטובוס שאינו מונגש בגלל כל מיני סיבות של תגבור או אוטובוס מושבת, אני מניח. נדמה לי שאוטובוסים מונגשים הם נמוכי רצפה, אבל אני לא בטוח שהשיוויון מוחלט).
תודה, ניר.

המדרגה לכניסה ויציאה, אינה נמצאת באופן רגיל, וגם אותה פותח הנהג רק כשהוא רואה שיש בה צורך?
אני חושבת שראיתי לא מזמן בתמונות כאן בפורום, תח"צ בגרמניה, עם מדרגה של האוטובוס, בדיוק בגובה של המדרכה.
 

orchilit

New member
את מתכוונת לרמפה המיוחדת?

תודה, ניר.

המדרגה לכניסה ויציאה, אינה נמצאת באופן רגיל, וגם אותה פותח הנהג רק כשהוא רואה שיש בה צורך?
אני חושבת שראיתי לא מזמן בתמונות כאן בפורום, תח"צ בגרמניה, עם מדרגה של האוטובוס, בדיוק בגובה של המדרכה.
את מתכוונת לרמפה המיוחדת?
היא חלק מרצפת היציאה מהאוטובוס . אם תצפי בדלת האחורית (יציאה) של האוטובוסים הללו, את תראי מעין מרובע גומי שחור כזה בגודל של חצי מטר על חצי מטר (נדמה לי ) . זו הרמפה כשהיא נעולה. יש על זה בורג שנפתח באמצעות מפתח שיש לנהג ואז הוא מרים את זה (זה מחובר בציר לאוטובוס ) ב180 מעלות ומוריד למדרכה.

יצא לי רק פעם אחת לחוות בזה.
 

olli3

New member
מנהל
יותר לכיוון של מטר על מטר.

את מתכוונת לרמפה המיוחדת?
היא חלק מרצפת היציאה מהאוטובוס . אם תצפי בדלת האחורית (יציאה) של האוטובוסים הללו, את תראי מעין מרובע גומי שחור כזה בגודל של חצי מטר על חצי מטר (נדמה לי ) . זו הרמפה כשהיא נעולה. יש על זה בורג שנפתח באמצעות מפתח שיש לנהג ואז הוא מרים את זה (זה מחובר בציר לאוטובוס ) ב180 מעלות ומוריד למדרכה.

יצא לי רק פעם אחת לחוות בזה.
יותר לכיוון של מטר על מטר.
 

מיכי 10

Member
מעניין. לא הבחנתי אף פעם במתקן הזה.

את מתכוונת לרמפה המיוחדת?
היא חלק מרצפת היציאה מהאוטובוס . אם תצפי בדלת האחורית (יציאה) של האוטובוסים הללו, את תראי מעין מרובע גומי שחור כזה בגודל של חצי מטר על חצי מטר (נדמה לי ) . זו הרמפה כשהיא נעולה. יש על זה בורג שנפתח באמצעות מפתח שיש לנהג ואז הוא מרים את זה (זה מחובר בציר לאוטובוס ) ב180 מעלות ומוריד למדרכה.

יצא לי רק פעם אחת לחוות בזה.
מעניין. לא הבחנתי אף פעם במתקן הזה.
 

olli3

New member
מנהל
הנה הסבר+תמונה מאתר דן

מעניין. לא הבחנתי אף פעם במתקן הזה.
הנה הסבר+תמונה מאתר דן
http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=1&pageId=154&parentId=34

לא שמים לב לרמפה כשהיא סגורה כי היא סגורה :) אבל אם תסתכלי יש ריבוע ברצפה בצמוד לדלת האחורית. את הריבוע הזה מרימים והוא עושה 180 מעלות (ואם נהיה מדוייקים אז גם טיפה יותר מ180) ואז הוא הופך לרמפה.
 

מיכי 10

Member
טוב מאד. ראיתי בתמונות. וקראתי ברפרוף, בגלל

הנה הסבר+תמונה מאתר דן
http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=1&pageId=154&parentId=34

לא שמים לב לרמפה כשהיא סגורה כי היא סגורה :) אבל אם תסתכלי יש ריבוע ברצפה בצמוד לדלת האחורית. את הריבוע הזה מרימים והוא עושה 180 מעלות (ואם נהיה מדוייקים אז גם טיפה יותר מ180) ואז הוא הופך לרמפה.
טוב מאד. ראיתי בתמונות. וקראתי ברפרוף, בגלל
עייפות יתר.
 

מיכי 10

Member
בתמונות מגרמניה, זה נראה כאילו התאימו

את מתכוונת לרמפה המיוחדת?
היא חלק מרצפת היציאה מהאוטובוס . אם תצפי בדלת האחורית (יציאה) של האוטובוסים הללו, את תראי מעין מרובע גומי שחור כזה בגודל של חצי מטר על חצי מטר (נדמה לי ) . זו הרמפה כשהיא נעולה. יש על זה בורג שנפתח באמצעות מפתח שיש לנהג ואז הוא מרים את זה (זה מחובר בציר לאוטובוס ) ב180 מעלות ומוריד למדרכה.

יצא לי רק פעם אחת לחוות בזה.
בתמונות מגרמניה, זה נראה כאילו התאימו
את גובה המדרגה התחתונה באוטובוסים, לגובה המדרכות. לא נראה לי שזה מיועד לנכים, אלא להקלה על הנוסעים הרגילים.
 

droriko

New member
גם ב-166 אני רואה גרוטאות

רוב האוטובוסים בדן אכן חדישים
יש כמה קווים ספציפיים שמוגדרים כ-"לא מונגשים" ועליהם עובדות עגלות.
קו 24 הוא אחד מהם.
גם ב-166 אני רואה גרוטאות
אבל כנראה בגלל שזה קו עם כמה נסיעות ביום אז הוא בכלל לא נכנס להגדרות של מונגש-לא מונגש
 

mister K

New member
בבוקר לכיוון ת"א יש ב-166 מכונות לא מונגשות

גם ב-166 אני רואה גרוטאות
אבל כנראה בגלל שזה קו עם כמה נסיעות ביום אז הוא בכלל לא נכנס להגדרות של מונגש-לא מונגש
בבוקר לכיוון ת"א יש ב-166 מכונות לא מונגשות
זאת משום שהנסיעות האלה הן לפני 10 בבוקר והדבר נחשב כתגבור ומותר.
אבל אחר"צ לכיוון פ"ת כל הנסיעות מונגשות.
 

droriko

New member
זהו שאחרי צהריים אני כמעט לא עובד,אז לא ראיתי

בבוקר לכיוון ת"א יש ב-166 מכונות לא מונגשות
זאת משום שהנסיעות האלה הן לפני 10 בבוקר והדבר נחשב כתגבור ומותר.
אבל אחר"צ לכיוון פ"ת כל הנסיעות מונגשות.
זהו שאחרי צהריים אני כמעט לא עובד,אז לא ראיתי
 
ב-166 יש כמה SGים בבוקר והם חוזרים או כ-66

גם ב-166 אני רואה גרוטאות
אבל כנראה בגלל שזה קו עם כמה נסיעות ביום אז הוא בכלל לא נכנס להגדרות של מונגש-לא מונגש
ב-166 יש כמה SGים בבוקר והם חוזרים או כ-66
ואז אין בעיה כי 66 לא מונגש, או כ-82 וגם אז אין בעיה כי זה לפני 10 בבוקר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה