קו אשדוד ת"א רכבת ישראל.דרך כביש 4

  • פותח הנושא ees
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

ees

New member
קו אשדוד ת"א רכבת ישראל.דרך כביש 4

קו אשדוד ת"א רכבת ישראל.דרך כביש 4
יצא מכרז הצעות לקבלנים באשר לקטע מחלף חולות יבנה. הקטע עד מחלף חולון באחריות נתיבי איילון ויצא כבר מכרז.
 

Image of me

New member
המסילה תהיה לאורך כביש 4?

קו אשדוד ת"א רכבת ישראל.דרך כביש 4
יצא מכרז הצעות לקבלנים באשר לקטע מחלף חולות יבנה. הקטע עד מחלף חולון באחריות נתיבי איילון ויצא כבר מכרז.
המסילה תהיה לאורך כביש 4?
האם היא תתחבר למסילה הקיימת במחלף אשדוד? הייתכן שהמסילה מראשון לציון עד אשדוד תיבנה לפני המסילה מתל אביב עד ראשון לציון?
 

luckydude

Active member
כן, היא תתחבר ליד פלשת

המסילה תהיה לאורך כביש 4?
האם היא תתחבר למסילה הקיימת במחלף אשדוד? הייתכן שהמסילה מראשון לציון עד אשדוד תיבנה לפני המסילה מתל אביב עד ראשון לציון?
כן, היא תתחבר ליד פלשת
מה שיעשה בעצם קו כמעט ישר מנהריה לאשדוד (טוב נו, בהתחשב בסיבוב שהינו מפרץ חיפה).
 

mucool2

New member
נראה לי שלא ענית לו על השאלה

כן, היא תתחבר ליד פלשת
מה שיעשה בעצם קו כמעט ישר מנהריה לאשדוד (טוב נו, בהתחשב בסיבוב שהינו מפרץ חיפה).
נראה לי שלא ענית לו על השאלה
ברור שהתכנית היא לחבר את ת"א לאשדוד במסילה דרך איילון דרום וכביש 4. השאלה שאיליה שאל היא: האם ישלימו את הקטע מראשל"צ לאשדוד לפני הקטע מתל אביב לראשל"צ, כלומר, הרכבת תוכל להגיע ממערב ראשל"צ לאשדוד אבל לא לת"א?
 

Image of me

New member
זאת באמת שאלה חשובה מאד

נראה לי שלא ענית לו על השאלה
ברור שהתכנית היא לחבר את ת"א לאשדוד במסילה דרך איילון דרום וכביש 4. השאלה שאיליה שאל היא: האם ישלימו את הקטע מראשל"צ לאשדוד לפני הקטע מתל אביב לראשל"צ, כלומר, הרכבת תוכל להגיע ממערב ראשל"צ לאשדוד אבל לא לת"א?
זאת באמת שאלה חשובה מאד
בהקשר הזה, ואשמח אם למישהו יש מידע או השערות מעניינות.
 

אורי404

New member
ובאמת, למה לא יכלו לעשות קו "עוקף

יש עוד סיבוב המאריך את הקו
באזור חדרה - זכרון יעקב.
ובאמת, למה לא יכלו לעשות קו "עוקף
בנימינה", שיעקוף את הקטע של חדרה-זכרון. אחרי הכל, זהו הקו עם הכי הרבה נסיעות ונוסעים ואפשר לעשות את התנאים לעוד יותר טובים. אם היו עושים שידרוג לקו + התאמה למהירות נסיעה עוד יותר גבוהה, זמן הנסיעה בין תל אביב לחיפה, היה מתקצר, והקו היה עוד יותר אטרקטיבי.
 

luckydude

Active member
היתה תוכנית כזאת במשך הרבה שנים

ובאמת, למה לא יכלו לעשות קו "עוקף
בנימינה", שיעקוף את הקטע של חדרה-זכרון. אחרי הכל, זהו הקו עם הכי הרבה נסיעות ונוסעים ואפשר לעשות את התנאים לעוד יותר טובים. אם היו עושים שידרוג לקו + התאמה למהירות נסיעה עוד יותר גבוהה, זמן הנסיעה בין תל אביב לחיפה, היה מתקצר, והקו היה עוד יותר אטרקטיבי.
היתה תוכנית כזאת במשך הרבה שנים
במסגרת תוכניות המתאר הארצית של הרכבת למסילה שנקראה "מסילת אור עקיבה" אבל היא בוטלה (בשינוי מס' 13 לתמ"א 23).
 

ees

New member
ניתן לראות את המכרז באתר הרכבת

קו אשדוד ת"א רכבת ישראל.דרך כביש 4
יצא מכרז הצעות לקבלנים באשר לקטע מחלף חולות יבנה. הקטע עד מחלף חולון באחריות נתיבי איילון ויצא כבר מכרז.
ניתן לראות את המכרז באתר הרכבת
ניתן לראות את המכרז באתר הרכבת. על הקטע עד ראשון אחראית חב' נתיבי איילון.
 

ees

New member
על הקטע עד ראשון יצא מכרז בחברת

ניתן לראות את המכרז באתר הרכבת
ניתן לראות את המכרז באתר הרכבת. על הקטע עד ראשון אחראית חב' נתיבי איילון.
על הקטע עד ראשון יצא מכרז בחברת
נתיבי איילון שאחראית על הפיתוח עד למחלף חולות. ניתן לראות את המכרזים באתרים של הרכבת ונתיבי איילון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה