קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
למה להאמין? אתר המפות הממשלתי נותן תשובות

שינוי מסלול קו 54 בשעות הבוקר
לא יודע אם זה פורסם פה (כי מדובר על שינוי מתחילת החודש החולף - 1 בינואר), אבל אני לא הייתי עד עתה מודע לזה, ולא הייתי , לולא נחיתה מקרית בדף הפייסבוק של "דן".

בין 6:00 (הנסיעה הראשונה) עד לנסיעה של שעה 9:00, הקו יעשה סיבוב דרך רכבת מרכז (בדומה לקו 63) בדרכו חזרה מגבעתיים, במסלול הבא : במסלול הרגיל של הקו עד עמק ברכה/יגאל אלון, יפנה ימינה ליגאל אלון, שמאלה לערבי נחל, שמאלה לדרך בגין (הקו יעצור ב-3 התחנות קל 63 במסלול הזה), וכאן לא ברור מהיכן הוא חוזר . התחנה הבאה שלו היא יגאל אלון 110 (התחנה שלו ליד פינת דרך השלום) - כלומר הקו יכול להמשיך כמו 279 (ואם כך מדוע גם לו וגם ל279 אין תחנה בדרך בגין בדומה לקו 140 ?) עד לדרך בגין/קפלן ויפנה שמאלה לגבעת התחמושת (גשר מחלף השלום) או שיפנה שמאלה כבר בנח מוזס וימינה ליגאל אלון . אני מאמין שמדובר באופציה הראשונה.
למה להאמין? אתר המפות הממשלתי נותן תשובות
מדויקות. סה"כ, בחר את קו 54 של דן בכיוון הנסיעה המבוקש ובחר "חלופה /" או "חלופה 2" כדי לקבל את רשימת התחנות ואת המסלול של הקו על גבי המפה.
 
והוא גם חינמי, ללא פרסומות.

למה להאמין? אתר המפות הממשלתי נותן תשובות
מדויקות. סה"כ, בחר את קו 54 של דן בכיוון הנסיעה המבוקש ובחר "חלופה /" או "חלופה 2" כדי לקבל את רשימת התחנות ואת המסלול של הקו על גבי המפה.
והוא גם חינמי, ללא פרסומות.
 

cwen

New member
וואלה, ראיתי באמת קו 54 עם השלט הזה עליו

שינוי מסלול קו 54 בשעות הבוקר
לא יודע אם זה פורסם פה (כי מדובר על שינוי מתחילת החודש החולף - 1 בינואר), אבל אני לא הייתי עד עתה מודע לזה, ולא הייתי , לולא נחיתה מקרית בדף הפייסבוק של "דן".

בין 6:00 (הנסיעה הראשונה) עד לנסיעה של שעה 9:00, הקו יעשה סיבוב דרך רכבת מרכז (בדומה לקו 63) בדרכו חזרה מגבעתיים, במסלול הבא : במסלול הרגיל של הקו עד עמק ברכה/יגאל אלון, יפנה ימינה ליגאל אלון, שמאלה לערבי נחל, שמאלה לדרך בגין (הקו יעצור ב-3 התחנות קל 63 במסלול הזה), וכאן לא ברור מהיכן הוא חוזר . התחנה הבאה שלו היא יגאל אלון 110 (התחנה שלו ליד פינת דרך השלום) - כלומר הקו יכול להמשיך כמו 279 (ואם כך מדוע גם לו וגם ל279 אין תחנה בדרך בגין בדומה לקו 140 ?) עד לדרך בגין/קפלן ויפנה שמאלה לגבעת התחמושת (גשר מחלף השלום) או שיפנה שמאלה כבר בנח מוזס וימינה ליגאל אלון . אני מאמין שמדובר באופציה הראשונה.
וואלה, ראיתי באמת קו 54 עם השלט הזה עליו
ולא הייתי בטוחה לאן הוא נוסע. (בכל מקרה חיכיתי ל 45 כי אני נוסעת עכשיו דרך רוקח בגלל העבודות באבא הלל).
 

droriko

New member
למרות ש

זה לא קשור
מדובר פה על כולה 2 יציאות בשעה של קו 13.

לדעתי במשרד התחבורה הבינו את מה שכתבתי למעלה.,ש-204 לא צריך לסיים ברידינג,אז עכשיו הם קצת נסוגים מזה.
למרות ש
שהם אמורים לחזור מרידינג לטייסים,רובם לפחות. אז אם הם כבר במוגרבים למה לא לנסוע כבר על בן יהודה ולעשות את המסלול. לנסוע בדוח דרך הים לרידינג חוסך גג 5 דקות.
 

droriko

New member
*במוגרבי

זה לא קשור
מדובר פה על כולה 2 יציאות בשעה של קו 13.

לדעתי במשרד התחבורה הבינו את מה שכתבתי למעלה.,ש-204 לא צריך לסיים ברידינג,אז עכשיו הם קצת נסוגים מזה.
*במוגרבי
 

alantan

New member
נו, 2 יציאות במשך כל היום זה משהו כמו 20-30

זה לא קשור
מדובר פה על כולה 2 יציאות בשעה של קו 13.

לדעתי במשרד התחבורה הבינו את מה שכתבתי למעלה.,ש-204 לא צריך לסיים ברידינג,אז עכשיו הם קצת נסוגים מזה.
נו, 2 יציאות במשך כל היום זה משהו כמו 20-30
נסיעות, לא מעט. אז בתמורה חוסכים מעט בטור של 204.
 

droriko

New member
אבל לא מורידים 20 נסיעות במשך כל היום

נו, 2 יציאות במשך כל היום זה משהו כמו 20-30
נסיעות, לא מעט. אז בתמורה חוסכים מעט בטור של 204.
אבל לא מורידים 20 נסיעות במשך כל היום
אלא 20 נסיעות מ-6 עד 9
 

alantan

New member
זה חוסך כסף למפעיל/משרד התחבורה

אבל לא מורידים 20 נסיעות במשך כל היום
אלא 20 נסיעות מ-6 עד 9
זה חוסך כסף למפעיל/משרד התחבורה
זה מה שקובע - כשמוסיפים שירות חדש שעולה X מחפשים מאיפה לחסוך X. נהפוך הוא, נסיעות במשך היום כמו קו 13 הרבה יותר "זולות" כי יש יותר מלאי של מכונות ונהגים. בשעות הבוקר העמוסות יש יותר דרישה ויותר קל לוותר על נסיעות שנחשבות "מיותרות" כמו 204 בבן יהודה.
 

droriko

New member
זה לא

זה חוסך כסף למפעיל/משרד התחבורה
זה מה שקובע - כשמוסיפים שירות חדש שעולה X מחפשים מאיפה לחסוך X. נהפוך הוא, נסיעות במשך היום כמו קו 13 הרבה יותר "זולות" כי יש יותר מלאי של מכונות ונהגים. בשעות הבוקר העמוסות יש יותר דרישה ויותר קל לוותר על נסיעות שנחשבות "מיותרות" כמו 204 בבן יהודה.
זה לא
לפי מה שאני הבנתי קו 13 יצא כל חצי שעה. כלומר 2 מכונות מ-7 עד 8. עכשיו לפי הקישור מאתר דן לא פחות מ-6 מכונות יסיימו במוגרבי, אז מה עושים עם ה-4 שנשארו?
מה גם שלוח הזמנים מרידינג נשאר אותו דבר, ככה שגם אם הורדת 2 מכונות(או יותר) בשביל לשלוח לכרמלית, אתה תצתרך לגייס את אותה כמות מכונות כדי שתחליף אותה ברידינג. ככה שאתה לא חוסך פה כלום.
 

droriko

New member
זה לא

מישהו שאל מאיפה התשומות, הנה התשובה:
http://www.dan.co.il/news/news.asp?id=5305
זה לא
לפי מה שאני הבנתי קו 13 יצא כל חצי שעה. כלומר 2 מכונות מ-7 עד 8. עכשיו לפי הקישור מאתר דן לא פחות מ-6 מכונות יסיימו במוגרבי, אז מה עושים עם ה-4 שנשארו?
מה גם שלוח הזמנים מרידינג נשאר אותו דבר, ככה שגם אם הורדת 2 מכונות(או יותר) בשביל לשלוח לכרמלית, אתה תצתרך לגייס את אותה כמות מכונות כדי שתחליף אותה ברידינג.
 

orchilit

New member
אכן, גם המסלול באתר דן לא כולל עצירה ברדינג

לפי משרד התחבורה, לא תהיה תחנת איסוף/הורדה
במסוף רדינג
אכן, גם המסלול באתר דן לא כולל עצירה ברדינג
אחרי תחנת דיזנגוף 332, התחנה הבאה היא ספורטק ובכיוון דרום אחרי רוקח/נמיר, התחנה הבאה היא דיזנגוף 293 וזה באמת חבל שאין עצירה ליד מסוף רדינג.
 

droriko

New member
ומשום מה למסוף המערבי הוא כן נכנס

לפי משרד התחבורה, לא תהיה תחנת איסוף/הורדה
במסוף רדינג
ומשום מה למסוף המערבי הוא כן נכנס
זה סיבוב מיותר לחלוטין. היה אפשר להסתפק בתחנה בג׳ורג׳ וייז הקרובה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה