קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב

מצב
הנושא נעול.

hai001

New member
קו 13 החדש ישנה את מסלולו

פעם בשעה, הישג מרגש...
עד מתי יבינו כל הגופים הללו שכביכול פועלים לטובת הציבור שלהם, שקווים שפועלים פעם בשעה עושים יותר נזק מאשר תועלת?
קו 13 החדש ישנה את מסלולו
החל מיום ראשון 02.02.14 יתחיל ממסוף כרמלית ויסיים בקרית חינוך תמצית המסלול: בן יהודה (לכל אורכו) שדרות רוקח, אוניברסיטת תל אביב וקרית חינוך. המסלול שונה בעקבות הביקוש של הסטודנטים, מסלול מאוד חיוני.. סוף סוף תיהיה גישה מקרית חינוך עד מסוף כרמלית דרך בן יהודה.
 

droriko

New member
בפורום צועקים את זה שנים

קו 13 החדש ישנה את מסלולו
החל מיום ראשון 02.02.14 יתחיל ממסוף כרמלית ויסיים בקרית חינוך תמצית המסלול: בן יהודה (לכל אורכו) שדרות רוקח, אוניברסיטת תל אביב וקרית חינוך. המסלול שונה בעקבות הביקוש של הסטודנטים, מסלול מאוד חיוני.. סוף סוף תיהיה גישה מקרית חינוך עד מסוף כרמלית דרך בן יהודה.
בפורום צועקים את זה שנים
לא יודע אם אנשים ממשרד התחבורה קוראים פה או לא, אבל מוטב מאוחר
 

guyweiss

New member
ע"פ פרסום היום ב"ישראל פוסט" התדירות הינה 30

פעם בשעה, הישג מרגש...
עד מתי יבינו כל הגופים הללו שכביכול פועלים לטובת הציבור שלהם, שקווים שפועלים פעם בשעה עושים יותר נזק מאשר תועלת?
ע"פ פרסום היום ב"ישראל פוסט" התדירות הינה 30
דקות כאשר בחלק מהשעות עובר בסי אנד סאן (כנראה בבוקר לכיוון הכרמלית ובצהריים לכיוון קרית חינוך).
דווקא המסלול מצוין ולדעתי יוסיף הרבה נוסעים. כבר שנים אנחנו דנים פה להאריך את קו 4 לאוניברסיטה. 13 יקשר באופן ישיר מבן יהודה והצפון הישן לאונ' והשכונות הצפוניות - שינוי מבורך.
 

seffic

New member
החבור מצוין, הביצוע גרוע מאוד....

ע"פ פרסום היום ב"ישראל פוסט" התדירות הינה 30
דקות כאשר בחלק מהשעות עובר בסי אנד סאן (כנראה בבוקר לכיוון הכרמלית ובצהריים לכיוון קרית חינוך).
דווקא המסלול מצוין ולדעתי יוסיף הרבה נוסעים. כבר שנים אנחנו דנים פה להאריך את קו 4 לאוניברסיטה. 13 יקשר באופן ישיר מבן יהודה והצפון הישן לאונ' והשכונות הצפוניות - שינוי מבורך.
החבור מצוין, הביצוע גרוע מאוד....
אין ספק שקו 13 הקיים הינו קו גרוע/ מיותר מלבד מספר נסיעות של תלמידים


כל הרעיון של קווים שכונתיים המזינים קווים עורקיים, הולך וגווע לאיטו- ראו קו 22 שלרוב נוסע ריק במרכז העיר
ניתן היה להאריך את קווים 239/9/4 לאוניברסיטה באופן קבוע או בתור חלופות....
הקו החדש יוסיף קיבולת מיותרת לציר בן יהודה העמוס ממילא....


מעניין כיצד ישפיע על קו 289 והאם יהיה הצדק להפעלתו במתכונת הקיימת במשך כל היום
 

hai001

New member
סוף סוף קיבלו שכל

ע"פ פרסום היום ב"ישראל פוסט" התדירות הינה 30
דקות כאשר בחלק מהשעות עובר בסי אנד סאן (כנראה בבוקר לכיוון הכרמלית ובצהריים לכיוון קרית חינוך).
דווקא המסלול מצוין ולדעתי יוסיף הרבה נוסעים. כבר שנים אנחנו דנים פה להאריך את קו 4 לאוניברסיטה. 13 יקשר באופן ישיר מבן יהודה והצפון הישן לאונ' והשכונות הצפוניות - שינוי מבורך.
סוף סוף קיבלו שכל
הם ראו שהמסלול הנוכחי של קו 13 כיום לא מצדיק שום דבר נוסע עם 6 נוסעים ולפעמים ריק כל המסלול, קו 113 החדש יחליף את קו 13 הישן יהיה קו סיבובי יפעל פעם בשעה.
 

guyweiss

New member
בשביל מה צריך את 113

סוף סוף קיבלו שכל
הם ראו שהמסלול הנוכחי של קו 13 כיום לא מצדיק שום דבר נוסע עם 6 נוסעים ולפעמים ריק כל המסלול, קו 113 החדש יחליף את קו 13 הישן יהיה קו סיבובי יפעל פעם בשעה.
בשביל מה צריך את 113
 

hai001

New member
קו 13 יעבור דרך נווה אביבים ורמת אביב ג'

שאלה טובה באמת
אני מאמין שהם לא רוצים לפגוע בנוסעי קו 13 כיום כגון תושבי נווה אביבים רמת אביב ג
קו 13 יעבור דרך נווה אביבים ורמת אביב ג'
למרות שיהיה קו חדש שיעבור באיזורים האלו קו 113, פורסם בפייסבוק בעמוד שלהם.
 

אשרי1987

New member
קו 13(113 מ2.2) יכול להיות קו טוב אם הוא

שאלה טובה באמת
אני מאמין שהם לא רוצים לפגוע בנוסעי קו 13 כיום כגון תושבי נווה אביבים רמת אביב ג
קו 13(113 מ2.2) יכול להיות קו טוב אם הוא
יהיה כל 12-15 דקות,כי הוא יכול להזין את תושבי שכונות:רמת אביב ג' ונוה אביבים,עם תחנת רכבת האוניברסיטה הסמוכה לשכונות אלו
 

hai001

New member
10-15 דקות? בקושי הסתכלו על קו 13

אני יודע ש113 יהיה אחת לשעה
מה שהתכוונתי,זה שיהיה קו טוב אם הוא היה כל 10-15 דקות
10-15 דקות? בקושי הסתכלו על קו 13
שמגיע עד הרכבת האוניברסיטה, קו 113 הוא כיסוי לקו 13 כיום, כנראה שאין ביקוש גבוהה לעשות קו תדיר.
 

אשרי1987

New member
יובל מי ירצה לחכות חצי שעה לקו מזין לרכבת

10-15 דקות? בקושי הסתכלו על קו 13
שמגיע עד הרכבת האוניברסיטה, קו 113 הוא כיסוי לקו 13 כיום, כנראה שאין ביקוש גבוהה לעשות קו תדיר.
יובל מי ירצה לחכות חצי שעה לקו מזין לרכבת
התפקיד של אותו קו מזין לתחנת רכבת האוניברסיטה,הוא להזין את שכונות רמת אביב ג',נוה אביבים ורמת אביב עם תחנת הרכבת שהזכרתי
 

hai001

New member
אושרי גם ככה קו 13 החדש יכנס לרכבת

יובל מי ירצה לחכות חצי שעה לקו מזין לרכבת
התפקיד של אותו קו מזין לתחנת רכבת האוניברסיטה,הוא להזין את שכונות רמת אביב ג',נוה אביבים ורמת אביב עם תחנת הרכבת שהזכרתי
אושרי גם ככה קו 13 החדש יכנס לרכבת
האוניברסיטה משני הכיוונים
 

אשרי1987

New member
כאן טמונה הבעיה

אושרי גם ככה קו 13 החדש יכנס לרכבת
האוניברסיטה משני הכיוונים
כאן טמונה הבעיה
כי הסיבוב דרך תחנת רכבת האוניברסיטה של קו 13 החדש מוסיפה זמן נסיעה רב והופכת את הנסיעה של קו 13 מעבר הירקון למרכז ת"א ללא יעילה עקב זמן הנסיעה הרב של קו זה.
לדעתי היה צריך להשאיר את קו 13 הישן כפי שהיה(ללא מסוף רדינג והסיבוב דרך:שיכון ל' וסיים אותו באזוטרי חן כמסוף מסודר)
ואולי כדאי לשנות את קו 113 החדש שמרמת אביב ג' במקום להמשיך לדרך נמיר ואז חזרה לרכבת האוניברסיטה,ימשיך דרך מסלול קו 113 הישן לקניון איילון,ואז יוחזר החיבור בין בני אפרים לקניון איילון.
 

droriko

New member
אין שום סיבוב גדול

כאן טמונה הבעיה
כי הסיבוב דרך תחנת רכבת האוניברסיטה של קו 13 החדש מוסיפה זמן נסיעה רב והופכת את הנסיעה של קו 13 מעבר הירקון למרכז ת"א ללא יעילה עקב זמן הנסיעה הרב של קו זה.
לדעתי היה צריך להשאיר את קו 13 הישן כפי שהיה(ללא מסוף רדינג והסיבוב דרך:שיכון ל' וסיים אותו באזוטרי חן כמסוף מסודר)
ואולי כדאי לשנות את קו 113 החדש שמרמת אביב ג' במקום להמשיך לדרך נמיר ואז חזרה לרכבת האוניברסיטה,ימשיך דרך מסלול קו 113 הישן לקניון איילון,ואז יוחזר החיבור בין בני אפרים לקניון איילון.
אין שום סיבוב גדול
בניגוד ל-25 הוא לא יסתובב סביב כל האוניברסיטה, אלה יסע חיים לבנון-וייז וישר לרוקח. זה אפילו לא 5 דקות
 

hai001

New member
אושרי המסלול של קו 13 הישן לא נתן כלום

כאן טמונה הבעיה
כי הסיבוב דרך תחנת רכבת האוניברסיטה של קו 13 החדש מוסיפה זמן נסיעה רב והופכת את הנסיעה של קו 13 מעבר הירקון למרכז ת"א ללא יעילה עקב זמן הנסיעה הרב של קו זה.
לדעתי היה צריך להשאיר את קו 13 הישן כפי שהיה(ללא מסוף רדינג והסיבוב דרך:שיכון ל' וסיים אותו באזוטרי חן כמסוף מסודר)
ואולי כדאי לשנות את קו 113 החדש שמרמת אביב ג' במקום להמשיך לדרך נמיר ואז חזרה לרכבת האוניברסיטה,ימשיך דרך מסלול קו 113 הישן לקניון איילון,ואז יוחזר החיבור בין בני אפרים לקניון איילון.
אושרי המסלול של קו 13 הישן לא נתן כלום
לא הפלא שהם שינו והאריכו אותו לכרמלית, המסלול החדש לקו יכול להביא נוסעים, הקו ייתן גישה ממסוף כרמלית לקריית חינוך דרך בן יהודה רכבת האוניברסיטה נווה אביבים רמת אביב ג, שבכלל לא היה גישה וחיבור, תושבי נווה אביבים היו מנותקים במשך שנתיים וחצי ללא גישה בתחבורה ציבורית למרכז תל אביב מאז שהם שינו את קו 13 לרכבת האוניברסיטה.
אני בעד ששינו את קו 13 סוף סוף קיבלו שכל.
 

אוהדא11

New member
מלכתחילה זו היתה טעות לבטל את 13 לת"א

קו אוטובוס חדש לאוניברסיטת תל אביב
מלכתחילה זו היתה טעות לבטל את 13 לת"א
ועכשיו מנסים לתקן את הטעות. באותה הזדמנות אפשר להאריך את 4 עד מסוף קלצ'קין, ואת 279 להפעיל באופן רצוף במשך כל היום ולהאריך אותו עד קרית החינוך. חבל שהתדירות של 13 תהיה נמוכה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה