אפשר בינתיים להפעיל אותן בקווי תלמידים
אבל עכשיו אחרי שפורסם בתקשורת על 90 אוטובוסים
שעומדים בחניונים ללא שימוש, משרד התחבורה ונת"ע יהיו חייבים למצוא (או להמציא) להם שימוש יחסית מהר. ולכן הקו האדום המכין יתממש בין אם הוא נחוץ ובין אם לאו.
בינתיים מקסימום יהיה אפשר לעשות לאוטובוסים הללו נסיעות הרצה (ללא נוסעים כמובן) בנת"צ באיילון דרום...
הרצה גם לאוטובוסים שנרכשו מבלי שממש יודעים מה רוצים לעשות איתם וגם לנת"צ שעומד להיפתח מבלי שממש יודעים מה רוצים לעשות איתו.
לתפארת משרד התחבורה של מדינת ישראל
אפשר בינתיים להפעיל אותן בקווי תלמידים
וגם ביצירת קווים מהירים, בהם יש רק תחנת העלאה אחת (או 2) ורק תחנת הורדה אחת (או 2). כך שמשלמים לכרטיסן בתחנה הראשונה, כפי שקורה בימי ראשון בבוקר בקווי ת"א-ב"ש, אז מטרופולין מחכירה אוטובוסים מחברות אחרות, בעוד שנהג של מטרופולין בא עם קופה ומשלמים לו.
עכשיו אתם שואלים אילו קווים מהירים אפשר?
1) 170- רכבת מרכז בת"א (תחנת העלאה אחת), 2 תחנות הורדה: בר אילן, תה"ש.
2) 35- תחמת ת"א (תחנת העלאה אחת), תחנת הורדה אחת: תל השומר.
3) 340- רבי עקיבא בבני ברק (תחנת העלאה אחת), תל אביב (2-3 תחנות הורדה).
4) 266- פרנקפורטר (פינת רוטשילד- תחנת העלאה אחת), הורדה ב-2 תחנות: דיזינגוף סנטר, חוף הים.
5) 261- אורדע ברמת גן (תחנת העלאה אחת), הורדה ב-2 תחנות: דיזינגוף סנטר, חוף הים.
וכן הלאה...