קו אדום מקדים שצפוי לפעול ב1.1.14

מצב
הנושא נעול.
איך הגעת למסקנה הזאת?

קו אדום מקדים שצפוי לפעול ב1.1.14
הנה הכתבה
http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-b75591f57ed9041004.htm
הקו אמור לעבוד בין פ"ת לחולון,
מה דעתכם?
מישהו שמה יודע? מה הסיכוי שב2014 נוכל להגיע מבת-ים לפ"ת בחצי שעה וללא פקקים?
איך הגעת למסקנה הזאת?
רשום ברבע הראשון של שנת 2014.
זה יכול להיות גם 31/3/2014
ולא תחילת ינואר
 

אשרי1987

New member
אולי שיעבירו אותם בנתיים לחיפה שישמשו רזרבה

איך הגעת למסקנה הזאת?
רשום ברבע הראשון של שנת 2014.
זה יכול להיות גם 31/3/2014
ולא תחילת ינואר
אולי שיעבירו אותם בנתיים לחיפה שישמשו רזרבה
עד שיהיה להם שימוש בגוש דן,אם בכלל יהיה כי לא בטוח שיהיה בכלל פרוייקט מטרונית בגוש דן(לא צריך פרוייקט כזה)
 

shefshef

New member
אל תבנה/י על זה

קו אדום מקדים שצפוי לפעול ב1.1.14
הנה הכתבה
http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-b75591f57ed9041004.htm
הקו אמור לעבוד בין פ"ת לחולון,
מה דעתכם?
מישהו שמה יודע? מה הסיכוי שב2014 נוכל להגיע מבת-ים לפ"ת בחצי שעה וללא פקקים?
אל תבנה/י על זה
הקו המקדים מתוכנן להיות נת"צ לכלל התחבורה הציבורית. אומנם יהיה כרטוס חיצוני וכו', אבל עדיין מדובר בנתיב על הכביש שאינו מופרד משאר כלי הרכב.
 

אוהד11

New member
איך בדיוק יהיה נת"צ עם כל הפניות ימינה ?

אל תבנה/י על זה
הקו המקדים מתוכנן להיות נת"צ לכלל התחבורה הציבורית. אומנם יהיה כרטוס חיצוני וכו', אבל עדיין מדובר בנתיב על הכביש שאינו מופרד משאר כלי הרכב.
איך בדיוק יהיה נת"צ עם כל הפניות ימינה ?
 

shefshef

New member
כמו שיש היום נת"צים עם פניות ימינה.

איך בדיוק יהיה נת"צ עם כל הפניות ימינה ?
כמו שיש היום נת"צים עם פניות ימינה.
"בכל מקרה, לא כדאי לצפות לכלי תחבורה מהפכני. האוטובוסים יפעלו בנתיבי תחבורה ציבורית רגילים בחלק מהדרך, ובחלקים אחרים במסלולים רגילים, שם ייתקעו בפקקים כמו כל מכונית אחרת. גם קדימות ברמזורים לא מתוכננת בשלב זה."

מדובר בשימוש בסימוני הדרך הרגילים בשילוב עם כרטוס חיצוני. זה הכל.

http://www.themarker.com/dynamo/1.2103521
 
טפשי ומיותר.

כמו שיש היום נת"צים עם פניות ימינה.
"בכל מקרה, לא כדאי לצפות לכלי תחבורה מהפכני. האוטובוסים יפעלו בנתיבי תחבורה ציבורית רגילים בחלק מהדרך, ובחלקים אחרים במסלולים רגילים, שם ייתקעו בפקקים כמו כל מכונית אחרת. גם קדימות ברמזורים לא מתוכננת בשלב זה."

מדובר בשימוש בסימוני הדרך הרגילים בשילוב עם כרטוס חיצוני. זה הכל.

http://www.themarker.com/dynamo/1.2103521
טפשי ומיותר.
 
אבל עכשיו אחרי שפורסם בתקשורת על 90 אוטובוסים

טפשי ומיותר.
אבל עכשיו אחרי שפורסם בתקשורת על 90 אוטובוסים
שעומדים בחניונים ללא שימוש, משרד התחבורה ונת"ע יהיו חייבים למצוא (או להמציא) להם שימוש יחסית מהר. ולכן הקו האדום המכין יתממש בין אם הוא נחוץ ובין אם לאו.
בינתיים מקסימום יהיה אפשר לעשות לאוטובוסים הללו נסיעות הרצה (ללא נוסעים כמובן) בנת"צ באיילון דרום...
הרצה גם לאוטובוסים שנרכשו מבלי שממש יודעים מה רוצים לעשות איתם וגם לנת"צ שעומד להיפתח מבלי שממש יודעים מה רוצים לעשות איתו.
לתפארת משרד התחבורה של מדינת ישראל
 

אוהד11

New member
ואחרי זה השר בוכה שלקחו לו את התואר

אבל עכשיו אחרי שפורסם בתקשורת על 90 אוטובוסים
שעומדים בחניונים ללא שימוש, משרד התחבורה ונת"ע יהיו חייבים למצוא (או להמציא) להם שימוש יחסית מהר. ולכן הקו האדום המכין יתממש בין אם הוא נחוץ ובין אם לאו.
בינתיים מקסימום יהיה אפשר לעשות לאוטובוסים הללו נסיעות הרצה (ללא נוסעים כמובן) בנת"צ באיילון דרום...
הרצה גם לאוטובוסים שנרכשו מבלי שממש יודעים מה רוצים לעשות איתם וגם לנת"צ שעומד להיפתח מבלי שממש יודעים מה רוצים לעשות איתו.
לתפארת משרד התחבורה של מדינת ישראל
ואחרי זה השר בוכה שלקחו לו את התואר
 
אפשר בינתיים להפעיל אותן בקווי תלמידים

אבל עכשיו אחרי שפורסם בתקשורת על 90 אוטובוסים
שעומדים בחניונים ללא שימוש, משרד התחבורה ונת"ע יהיו חייבים למצוא (או להמציא) להם שימוש יחסית מהר. ולכן הקו האדום המכין יתממש בין אם הוא נחוץ ובין אם לאו.
בינתיים מקסימום יהיה אפשר לעשות לאוטובוסים הללו נסיעות הרצה (ללא נוסעים כמובן) בנת"צ באיילון דרום...
הרצה גם לאוטובוסים שנרכשו מבלי שממש יודעים מה רוצים לעשות איתם וגם לנת"צ שעומד להיפתח מבלי שממש יודעים מה רוצים לעשות איתו.
לתפארת משרד התחבורה של מדינת ישראל
אפשר בינתיים להפעיל אותן בקווי תלמידים
וגם ביצירת קווים מהירים, בהם יש רק תחנת העלאה אחת (או 2) ורק תחנת הורדה אחת (או 2). כך שמשלמים לכרטיסן בתחנה הראשונה, כפי שקורה בימי ראשון בבוקר בקווי ת"א-ב"ש, אז מטרופולין מחכירה אוטובוסים מחברות אחרות, בעוד שנהג של מטרופולין בא עם קופה ומשלמים לו.
עכשיו אתם שואלים אילו קווים מהירים אפשר?
1) 170- רכבת מרכז בת"א (תחנת העלאה אחת), 2 תחנות הורדה: בר אילן, תה"ש.
2) 35- תחמת ת"א (תחנת העלאה אחת), תחנת הורדה אחת: תל השומר.
3) 340- רבי עקיבא בבני ברק (תחנת העלאה אחת), תל אביב (2-3 תחנות הורדה).
4) 266- פרנקפורטר (פינת רוטשילד- תחנת העלאה אחת), הורדה ב-2 תחנות: דיזינגוף סנטר, חוף הים.
5) 261- אורדע ברמת גן (תחנת העלאה אחת), הורדה ב-2 תחנות: דיזינגוף סנטר, חוף הים.

וכן הלאה...
 
לגבי הקווים המהירים שאתה מציע, האם לדן יש

אפשר בינתיים להפעיל אותן בקווי תלמידים
וגם ביצירת קווים מהירים, בהם יש רק תחנת העלאה אחת (או 2) ורק תחנת הורדה אחת (או 2). כך שמשלמים לכרטיסן בתחנה הראשונה, כפי שקורה בימי ראשון בבוקר בקווי ת"א-ב"ש, אז מטרופולין מחכירה אוטובוסים מחברות אחרות, בעוד שנהג של מטרופולין בא עם קופה ומשלמים לו.
עכשיו אתם שואלים אילו קווים מהירים אפשר?
1) 170- רכבת מרכז בת"א (תחנת העלאה אחת), 2 תחנות הורדה: בר אילן, תה"ש.
2) 35- תחמת ת"א (תחנת העלאה אחת), תחנת הורדה אחת: תל השומר.
3) 340- רבי עקיבא בבני ברק (תחנת העלאה אחת), תל אביב (2-3 תחנות הורדה).
4) 266- פרנקפורטר (פינת רוטשילד- תחנת העלאה אחת), הורדה ב-2 תחנות: דיזינגוף סנטר, חוף הים.
5) 261- אורדע ברמת גן (תחנת העלאה אחת), הורדה ב-2 תחנות: דיזינגוף סנטר, חוף הים.

וכן הלאה...
לגבי הקווים המהירים שאתה מציע, האם לדן יש
נהגים עבור קווים חדשים כאלה?
אתה הרי מציע להוסיף קווים שלא באים במקום הקווים הקיימים ולכן יהיה צורך בתוספת נהגים.
הקו האדום המכין, לעומת זאת, אמור להחליף קווים קיימים.
האם מצוקת הנהגים בדן נגמרה ויש לה את האפשרות להפעיל קווים חדשים כאלה?
 
אם האוטובוס יחליף אוטובוס רגיל

לגבי הקווים המהירים שאתה מציע, האם לדן יש
נהגים עבור קווים חדשים כאלה?
אתה הרי מציע להוסיף קווים שלא באים במקום הקווים הקיימים ולכן יהיה צורך בתוספת נהגים.
הקו האדום המכין, לעומת זאת, אמור להחליף קווים קיימים.
האם מצוקת הנהגים בדן נגמרה ויש לה את האפשרות להפעיל קווים חדשים כאלה?
אם האוטובוס יחליף אוטובוס רגיל
ואז הנהג של האוטובוס הרגיל הוא זה שינהג.
מה שכן צריכים לבדוק אם המסלול מאפשר נסיעה של מפרקית.
 
אבל אז תהיה פגיעה בתדירות של הקווים הרגילים

אם האוטובוס יחליף אוטובוס רגיל
ואז הנהג של האוטובוס הרגיל הוא זה שינהג.
מה שכן צריכים לבדוק אם המסלול מאפשר נסיעה של מפרקית.
אבל אז תהיה פגיעה בתדירות של הקווים הרגילים
ותחנות שלא יוגדרו כתחנות קצה של הקווים המהירים ייפגעו.
זה לא תכנון שאפשר לבצע בשליפה וצריך לבדוק היטב כיצד ליישם קווים מהירים כאלה מבלי לפגוע במערכת הקווים הקיימת.
רק תכנון כזה זו עבודה למספר חודשים.
 
הקווים המהירים כבר קיימים

אבל אז תהיה פגיעה בתדירות של הקווים הרגילים
ותחנות שלא יוגדרו כתחנות קצה של הקווים המהירים ייפגעו.
זה לא תכנון שאפשר לבצע בשליפה וצריך לבדוק היטב כיצד ליישם קווים מהירים כאלה מבלי לפגוע במערכת הקווים הקיימת.
רק תכנון כזה זו עבודה למספר חודשים.
הקווים המהירים כבר קיימים
במקום שאת הנסיעה יעשה אוטובוס רגיל, תעשה אותו המפרקית.

השאלה היא לא זה, השאלה היא הסידור עבודה בכיוון ההפוך.
אחרי שהנהג מסיים את הנסיעה, הוא אמור להמשיך בסידור אחר שכן יש בו תחנות.
מה יעשה אז?

אם אין סידור אחר והוא אמור לחזור ריק (דבר שיכול לקרות רק אם העומס לכיוון אחד) אז אין בעיה.
 
הקווים המהירים שאיציק הציע לא קיימים

הקווים המהירים כבר קיימים
במקום שאת הנסיעה יעשה אוטובוס רגיל, תעשה אותו המפרקית.

השאלה היא לא זה, השאלה היא הסידור עבודה בכיוון ההפוך.
אחרי שהנהג מסיים את הנסיעה, הוא אמור להמשיך בסידור אחר שכן יש בו תחנות.
מה יעשה אז?

אם אין סידור אחר והוא אמור לחזור ריק (דבר שיכול לקרות רק אם העומס לכיוון אחד) אז אין בעיה.
הקווים המהירים שאיציק הציע לא קיימים
איציק הציע קווים עם שתיים עד ארבע תחנות קצה (אחת עד שתיים בכל קצה).
אילו קווים בגוש דן יש להם רק שתיים עד ארבע תחנות?
 
אי אפשר לבנות מערכת תחבורתית על סמך

לגבי הקווים המהירים שאתה מציע, האם לדן יש
נהגים עבור קווים חדשים כאלה?
אתה הרי מציע להוסיף קווים שלא באים במקום הקווים הקיימים ולכן יהיה צורך בתוספת נהגים.
הקו האדום המכין, לעומת זאת, אמור להחליף קווים קיימים.
האם מצוקת הנהגים בדן נגמרה ויש לה את האפשרות להפעיל קווים חדשים כאלה?
אי אפשר לבנות מערכת תחבורתית על סמך
השאלה אם לחברה מסויימת יש מספיק נהגים או לא. צריך לגייס נהגים, ואם דן לא רוצה/לא יכולה, יש עוד חברות.
 
יש עוד חברות, אבל האוטובוסים של דן ונרכשו

אי אפשר לבנות מערכת תחבורתית על סמך
השאלה אם לחברה מסויימת יש מספיק נהגים או לא. צריך לגייס נהגים, ואם דן לא רוצה/לא יכולה, יש עוד חברות.
יש עוד חברות, אבל האוטובוסים של דן ונרכשו
על סמך הכוונה לתת לדן להפעיל את הקו האדום המכין.
אגב, האם לחברות אחרות שאינן דן ואגד יש ניסיון בהפעלת אוטובוסים מפרקיים?
 

אשרי1987

New member
רק מטרודן

יש עוד חברות, אבל האוטובוסים של דן ונרכשו
על סמך הכוונה לתת לדן להפעיל את הקו האדום המכין.
אגב, האם לחברות אחרות שאינן דן ואגד יש ניסיון בהפעלת אוטובוסים מפרקיים?
רק מטרודן
הפעילה במשך כמו חודשים ארבע מפרקיות מדגם SG על מנת לתגבר את קוים הפנימיים שם האוטובוסים השאלו למטרודן מחברת דן וכעבור כמה חודשים הוחזרו לחברת דן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה