קושי באיזון בין חיים פרטיים לעבודה

רק סקרן

New member
קושי באיזון בין חיים פרטיים לעבודה

קושי באיזון בין חיים פרטיים ללימודים האם מדובר בתכונה האישיותית - טוטאליות??? מה עושים?
 
קשה להבין ממשפט אחד

שהוא בעצם סוג של מסקנה שהגעת אליה, באילו קשיים בדיוק אתה נתקל. הייתי שמחה לנסות לעזור לו ידעתי מה הקושי, ולא שמדובר בקשיי איזון בין ס ל-Y. לדוגמה: אתה לא ישן בלילה? בעבודה מתעסק בדברים אישיים וביום שבת עובד? אי אפשר לקבוע איתך שום דבר? אתה לא מצליח לנוח? אין לך זמן לחברים ולאט לאט מצאת עצמך בלי? קובעים איתך דברים ואתה מבטל? וכו' וכו'.
 

רק סקרן

New member
שלום,

בעבודה מתעסק בדברים אישיים (נטייה למוסחות דעת וקושי בארגון זמן, דחיינות) וביום שישי/שבת עובד אין לי זמן לחברים ולאט לאט אני מוצא את עצמי בלי חברים בכלל כשאני מגיע הביתה קדה לי לעשות cut מהעבודה, ואני יכול להתיש את עצמי שעות לגבי ענייני עבודה (זה בעיקר קורה ביום חמישי, כשאני "מסיים" את העבודה ומגיע הביתה, ומתחיל הסופ"ש....) יש לי תחושת אחריות כבדה (עובד עם נפגעי נפש)
 

רק סקרן

New member
ושכחתי לציין

לא מצליח למצוא/להשקיע זמן בנקיון הבית (שוטף את הרצפה פעמיים בשנה....זהו זה)
 
כמה דברים

נטייה למוסחות, קושי בארגון זמן ודחיינות אופייניים לאנשים בעלי הפרעות קשב. האם אי פעם נבדקת? אם כן, ואתה יודע שיש לך הפרעת קשב, מה כבר למדת לעשות שעובד עבורך ע"מ לצמצם נזקים? אם לא - אולי כדאי שתבדוק את העניין? מה שעוזר בסופו של דבר לאנשים זה טיפול תרופתי שמשולב עם תהליך טיפול או אימון לרכישת אסטרטגיות במישור האקזקוטיבי (ביצועי-ניהולי). בנוסף העבודה עם נפגעי נפש באמת שוחקת וצריכה להיות מלווה בהדרכה. האם יש לך הדרכה? מקום בו אחת לשבוע יש לך עם מי לשוחח על עבודתך ועל ההתמודדות הנפשית שלך מול הלקוחות?
 
למעלה