קושיה לפסח

קושיה לפסח../images/Emo162.gif

עלה בדעתכם שאולי הסדרה תגמר ללא "סגירת כל הקצוות" ללא "happy end"...שבסוף הסדרה נשאר כפי שאנחנו נשארים אחרי כל פרק ממוצע? מה תהיה תגובתכם?
 

sirpad

New member
הם יסגרו את הרוב אני מאמין

הם ירדו מהעץ של " להכל יש הסבר מדעי" בתירוץ שמדע בדיוני הוא גם מדע. ובטח שהם לא יצליחו להסביר את הרמה המטורפת של המקריות בסדרה, ואני לא קונה את "האי רוצה שזה יקרה" אי זה לא יישות עם רצונות.
 

A&A

New member
אני מאמין

שהם יסגרו את רוב השאלות הגדולות בדרך מדעית או בדיונית ובסוף הפרק האחרון יעלו איזה משהו חדש ויתנו לנו סטירה לפרצוף לחיות איתה כל החיים
 

rawsh

New member
רוח חג הפסח מתאימה לענייננו../images/Emo157.gif../images/Emo162.gif

לאור כל הרמזים הוויזואליים האגיפטולוגיים ברקע. וגם מקושיות רב לנו כבר בסדרה הזו. ולעניין, הם די בטוח לא יענו על הכל-הכל, פשוט כי אי אפשר... יש יותר מדי תעלומות משניות וקצוות קטנים לסגור, ואין מספיק זמן/פרקים כדי להקדיש לכל דבר תשומת לב אופטימאלית. לדעתי יראו לנו את העיקר שבעיקר; דברים פחות חשובים יוסברו בעקיפין (לדוגמא, הכוחות של וולט, שבשביל לעסוק בהם לא צריך להזמין שוב את השחקן להופיע בסדרה, אלא אפשר לזרוק כמה שורות בדיאלוג שיסבירו על תכונה של האי שיוצרת כוחות כאלה); ואת הדברים העוד פחות חשובים ישאירו כפערים, אבל כאלה שלפעמים הם ברורים וממלאים את עצמם (למשל, השאלה איך סוייר ושות' רכשו ב-1974 בהדרגה את אמונם של אנשי דארמה במידה כזו שהרשו להם להישאר ולהשתלב ביוזמה. לא ראינו את זה קורה אבל התשובה ברורה מתוך קומון סנס אז אין צורך להרחיב ולהראות כל רגע מזה).
 

noga moon

New member
בקשר להערה האחרונה

דווקא חשבתי על זה שאולי יראו לנו איזה פלאשבק כזה על תחילת דרכם בדארמה ואייך תוך 3 שנים סוייר הגיע למצב שממש מתייעצים איתו על דברים וגם למה קוראים לו לה- פלר. על זה בטוח יהיה חלק יותר ארוך מסתם שורה או שתיים בתסריט.
 

rawsh

New member
אנחנו כבר יודעים למה קוראים לו לאפלור

זה פשוט שם קריאולי אקראי שהוא המציא תחת לחץ כשהוראס תיחקר אותו. זה לא חייב להיות שם בעל משמעות עבורו או ששיחק תפקיד בעברו. כנראה זה סתם השם הראשון שקפץ לו לראש כשהוא אילתר. אבל בהחלט לא היה מזיק אם היו מראים לנו כמה דברים שקרו במהלך שלוש השנים האלה.
 
למעלה