קושוש , מדוע נדם קולך ? :cool:

זורקה

New member
קושוש , מדוע נדם קולך ? :cool:

לאן נעלמת לא שומעים את קולך בפורום. חג שבועות שמח !!! זוהר
 

קושוש

New member
זוהר, לא נעלמתי ולא נדם קולי, פשוט

יש לי כל-כך הרבה מתכונים נהדרים לאוכל איטלקי, שאני לא יודעת מאיפה להתחיל, אבל הכי טוב שנתחיל מההתחלה, נכון ? וחוץ מזה שבזמן האחרון, אני מה זה עסוקה מעל לראש. אני משפצת בית וזה כאב ראש לא קטן בכלל. אז מידי פעם שאני מוצאת זמ אני מתפנה קצת לפורום. אז נא לא להתייאש, אני כאן ומבטיחה שלא הולכת לשום מקום. בינתיים שיהיה חג שמח, עם הרבה לבן (גבינה, שמנת, קצפת........) להשתמע קושוש
 

קושוש

New member
וחוץ מזה, שהיום בכל זאת היה לי

זמן לשלוח, אבל משום לא הצלחתי אפילו לפתוח את האתר של תפוז, שלא לדבר על הפורום. כל-כך המון בעיות תקשורת בזמן האחרון, מישהו בהנהלה שומע אותנו, אורן, מישהו.........?????????
 
למעלה