זוהר, לא נעלמתי ולא נדם קולי, פשוט
יש לי כל-כך הרבה מתכונים נהדרים לאוכל איטלקי, שאני לא יודעת מאיפה להתחיל, אבל הכי טוב שנתחיל מההתחלה, נכון ? וחוץ מזה שבזמן האחרון, אני מה זה עסוקה מעל לראש. אני משפצת בית וזה כאב ראש לא קטן בכלל. אז מידי פעם שאני מוצאת זמ אני מתפנה קצת לפורום. אז נא לא להתייאש, אני כאן ומבטיחה שלא הולכת לשום מקום. בינתיים שיהיה חג שמח, עם הרבה לבן (גבינה, שמנת, קצפת........) להשתמע קושוש