קור קור קור

sabal1

New member
קור קור קור

היי, מישהו יכול להגיד לי איזה יעד יש בתקופה הזאת עם מז"א קר? הכוונה ממש קר, מתחת לאפס וכמה שיותר יותר טוב. עדיף יעד כזה שלא מסובך להגיע אליו ויש טיסות ישירות/סדירות לשם אהה ואם יש שם יערות או מרחבים פתוחים לקמפינג.. :) אודה לכל מידע
 
ניו זילנד, אוסטרליה...

או שתחכה עד סוף אוגוסט ותיסע לפינלנד או לפלנד או משהו כזה....כבר בספטמבר הלילות שם יכולים לרדת ל 0...
 

drs99

New member
צפון אירופה יותר קר כעת מאוסטרליה

אמנם ניו זילנד ואוסטרליה בחצי כדור הארץ הדרומי, אך הן קרובות מדי לקו המשוה והחורף שלהן לא ממש קר. עומת זאת, בצפון סקנדינביה הקיץ יכול להיות יותר קר מהחורף הישראלי. בכל מקרה, לא צריך להרחיק עד חצי כדור הארץ הדרומי, כי למשל בפסגות האלפים או אפילו בפסגות הגבוהות בתורכיה יש סיכוי למצוא שלג גם בשיא הקיץ.
 
מקום קר וגם יפה אני ממליצה לנסוע לאיסלנד. בקיץ זה לא נורא קר בערך 10 מעלות (פלוס) ביום טוב 15 אבל יש רוח קרה ולכן מרגישים שקר וחוץ מזה יש גם קרחונים , אם מרגישים קר, אפשר להכינס את כף היד לחור של תוכי ים באדמה ולחמם אותה. האדמה חמה כבר בעומק 20 סמ...אני לא הורדתי את הדובון , הכפפות והצעיף במשך כל הטיול (טוב נו במלון...) במלון מחחממים גם בקיץ. כל החימום שם במים טרמליים, העוברים דרך הרצפה. ארץ מדהימה שלא דומה לשום ארץ, מעניינת ולמי שאוהב גיאולוגיה זו חגיגה. ולא לשכוח בגד ימים לרחצה במעיינות החמים. יש טיולים מאורגנים, עם טיסה דרך לונדון ס"ה 7 שעות, מה לעשות. אבל אפשר לשכור רכב ולטייל לבד. ארץ בטוחה ונוחה לטיולים לבד, אבל אם יש תקר, זו בעיה בשממה (מאופק עד אופק ) האיסלנדית. האבנים שם חדות כזכוכית (צריך גם נעלים מעולות ובשום פנים וופן לא נעלי ספורט). סע לשם ולא תצטער. יערות אין שם, ארץ ירוקה בחלקה ללא עץ (חוץ מעצים נטועים בערים)
 

sabal1

New member
נשמע מפתה

נראה דיל לא רע בכלל... :) אני אתעניין תודה
 

Inoni

New member
הוא ביקש קר מאוד... הייתי באיסלנד במרץ

ואני לא יכול לומר שהיה קר מאוד... בכל מקרה מקום מדהים ואני גם ממליץ, וממליץ לבקר בגרינלנד שזה משהו שאני לא יכולתי לעשות במרץ (לא היו טיסות). ינון.
 
למעלה