קורס שינוי עמדות ושכנוע

קורס שינוי עמדות ושכנוע

אני רוצה לקחת קורס בשם "שינוי עמדות ושכנוע א'" נשמע מעניין ... השאלה היא אם אני חייב לקחת גם שינוי עמדות ושכנוע ב' בשביל לקבל את הנקודות זכות שלו? הוא שאני יכול לקחת רק את הקורס הזה לקבל את הנקודות שלו ולסגור עניין... הוא מופיע בסמסטר א' בקוד אחד ובסמסטר ב' בקוד שונה אם זה עוזר... THANK YOU
 

מֵירַב

New member
באיזה חוג הקורס מתקיים?

ובד"כ מה שכתבת אמור להיות קורס שנתי, כלומר - חובה להגיע לשני הקורסים, אחרת אין ציון. אבל שוב, תברר מול המזכירות המתאימה..
 
אני מכירה כמה מקרים

בהם המרצים בסכימו לתת את הציון והנק' על סמסטר אחד, אז שווה לנסות
 

thunderstorm

New member
אם זה הקורס בתקשורת

אז חייב לקחת גם את ב' - זה קורס שנתי. וגם - נדמה לי שזה סמינריון בכלל, ושהוא סגור לתלמידי החוג בלבד.. אז תבדוק את זה.
 
למעלה