אבאלה תחליק
New member
קורס שינוי עמדות ושכנוע
אני רוצה לקחת קורס בשם "שינוי עמדות ושכנוע א'" נשמע מעניין ... השאלה היא אם אני חייב לקחת גם שינוי עמדות ושכנוע ב' בשביל לקבל את הנקודות זכות שלו? הוא שאני יכול לקחת רק את הקורס הזה לקבל את הנקודות שלו ולסגור עניין... הוא מופיע בסמסטר א' בקוד אחד ובסמסטר ב' בקוד שונה אם זה עוזר... THANK YOU
אני רוצה לקחת קורס בשם "שינוי עמדות ושכנוע א'" נשמע מעניין ... השאלה היא אם אני חייב לקחת גם שינוי עמדות ושכנוע ב' בשביל לקבל את הנקודות זכות שלו? הוא שאני יכול לקחת רק את הקורס הזה לקבל את הנקודות שלו ולסגור עניין... הוא מופיע בסמסטר א' בקוד אחד ובסמסטר ב' בקוד שונה אם זה עוזר... THANK YOU