קורס קריינות והגשה או דיבוב באוללפני ג'פטו...

press50

New member
קורס קריינות והגשה או דיבוב באוללפני ג'פטו...

מישהו מכיר את המקום? מישהו עשה את אחד הקורסים? יכול לספר על הרמה שלו? אם יש לו רמה מה התכנים מה איזה כלים הוא נותן? במה הוא נוגע..... לימור דהאן שמוליק טיאר אמיר כהן ועוד מישהו מעבירים את הקורס 3 חודשים פעם בשבוע 3 שעות 5-6 אנשים ובקיצור האם המקום מחלבת כסף או מקום רציני שבאמת תורם והאם אפשר להגיע דרך קורס כזה להגשה בטלויזיה \רדיו\וכו' ה
 

press50

New member
אייל וולקוביץ'? חברו הטוב ביותר של אמיר כהן ?

ושמוליק טיאר? האם מרדיו כל חי עברת לנהל פורום?
 
אגב שמוליק טיאר...

חזר או מתכוון לחזור לארץ? יחזור לשדר בקרוב מתישהו? כמה הוא חסר ברדיו!
 

kalil

New member
באמת?

אני מאוד מקווה שהוא יחזור לשדר במהרה. יש שלוש שעות פנויות ברדיו ללא הפסקה. יאלה שיחזור!!!! אני זוכר כשהייתי ילד הייתי מאזין לו כל ערב. לא ידעתי מה זה טלווויזיה. רק שמוליק טיאר מ 8 עד חצות. אךךך נוסטלגיה.
 
מילה על קורסים

יש לציין שאיני מכירה את הקורס המדובר, אבל באופן כללי.... אתייחס לשאלה האחרונה, שאני מניחה שמעסיקה רבים - "האם זו הדרך להגיע לעבודה ברדיו/קריינות". אז בעקרון, התשובה היא לא. כלומר: רוב האנשים שעושים קורס כזה או אחר לא מגיעים (לא דרכו, בכל אופן) לעבודה במקצוע. יש גם כאלה שכן. זה לא אומר שלא צריך לעשות קורס כזה וזה לא אומר שהוא לא תורם למי שעושה אותו. למי כן כדאי? פשוט מאוד - תלוי למה מצפים. אם אתם מאוד אוהבים את התחום ואין לכם שום נסיון ושום ידע מקצועי, זה יכול לתרום ואפילו לתת "פוש" להקליט פיילוט ולהתקדם הלאה. זה גם יכול לעזור להכיר אנשים וליצור קשרים, שזה תמיד טוב כדי למצוא עבודה. אם יש לכם כמה אלפי שקלים בצד ובא לכם לעשות קורס נחמד, שיעשיר את הידע שלכם, אז גם סבבה. מצד שני, אם אתם בונים הרים וגבעות על קורס כזה וחושבים שממנו תהפכו לאנשי רדיו, תחשבו שוב. אני יודעת ממה ששמעתי מאנשים, שבאולפני גבע למשל יוצרים אשלייה ואשכרה מטעים את מי שמגיע לקורס (הם מפרסמים את עצמם בעיתון בכלל במודעת דרושים - "דרושים קריינים" כשלמעשה מדובר בקורס שהם מוכרים). אגב, אני יכולה לספר שלפני כמה שנים עשיתי בעצמי קורס באחת מתחנות הרדיו. הוא לא הזיק, אך גם לא הועיל. הפיילוט היה גרוע (לטעמי) ונזרק לפח. את הנסיון המקצועי שלי רכשתי בעשייה. שלא לדבר על כך שהמנחה "המקצועית" בקורס ירדה על הרצון שלי לשדר ואמרה שאני צריכה ללכת לעשות שיעורי פיתוח קול כי אחרת אני לא עוברת מיקרופון. :)
 

press50

New member
המממ ומה לגבי ג'פטו?

אני עוסק בתיאטרון ואודישנים כוו' ובניגוד לאייל וולקוביץ' החתיך ההוא אני מנסה להתערבב בתעשייה דרך המסך ולא מאחורי המקרופון האם קורס הגשה קריינות וכו' יכול לעזור למי שמעוניין להיות מגיש של תוכנית מסויימת? חדשות?לעשות פרסומות? למישהו כמוני שעוסק בעולםהמשחק זה יכול לעזור ?לתרום?האם התכנים שם באמת שווים משהו? אני רוצה יותר בשביל טלויזיה מאשר בשביל רדיו שייתן לי עוד כלים.. זה יכול לעזור או שזה מאוד שטחי וכללי?
 
יקירי

תואיל להסביר לי מה הקשר בין קורס בקריינות או דיבוב (או שניהם) לבין התרומה שלו לכך שתופיע בטלוויזיה? גם אם אתה רוצה רק ידע נוסף, אני לא בטוחה שהבנתי את הקשר. ואם אתה רוצה תכלס להגיע מזה לעבודה, אז אני עוד פחות רואה את הקשר. שוב לגבי "ג'פטו" - לא מכירה, אין לי מושג. את דעתי על קורסים כאלה כתבתי בצורה ברורה למעלה. אם אתה רוצה לשחק בטלוויזיה, ואתה באמת מוכשר (במקרה הזה אולי גם יפה), הכתובת שלך היא בי"ס למשחק, סוכנויות שחקנים, אודישנים בלי סוף ודפיקה על דלתות, והרבה מאוד מוטיבציה. בהצלחה.
 
ויש עוד משהו שאתה יכול לעשות

כדי "להתערבב" בטלוויזיה, להתפרסם ולהיות כוכב: להשתתף בתוכנית ריאליטי :) זה גם יעלה לך פחות מקורס. (אני אישית מעדיפה לעבוד בזנות)
 

ali211

New member
כי מה יש לך לדבר עם פשוטי העם

ואני לא ספקטי הרי כל אחד יכול לכתוב כינוי שהוא זה והוא זה
 

רוני ק

New member
בקשר לקורסים ולעליות...

או.קי.. הבנתי שקורס כזה (שנעשה במקום מוכר) יכול לתרום ואולי להועיל. האם זה באמת הכרחי למי שרוצה לעבוד בזה? ואם לא מוצאים עבודה בתחום דרך הקורס, איך בכל זאת ניתן להיכנס לתחום הזה? האם ניתן לעבוד בתחום גם מבלי להוציא "כמה אלפי שקלים " כהגדרתך? ובכלל נראה כי השוק במצב של רוויה בתחום הקריינות, לא ככה?
 

רוני ק

New member
תיקון טעות כתיב - עלויות ולא עליות

זה מה שקורה שמקלידים מהר.
 
למעלה