קורס מרוכז באנגלית

DANA11881

New member
קורס מרוכז באנגלית

היי ברוב הקורסים המרוכזים של המרצים האורחים באת"א , הציון מורכב גם מהשתתפות בכיתה. האם מניסיונכם זה אכן כך? אני חושבת שזה לא משהו שיבוא לי בקלות, אם בכלל.... האם יש הרבה חומר קריאה בקורסים? וכמובן אשמח מאוד להמלצה על קורס כשלהו. תודה!!!!
 

JaneLame

New member
מצטרפת לשאלה על חומר הקריאה

חומר קריאה, יש הרבה? איך אפשר להספיק לקרוא הרבה לקורס מרוכז אם הכל דחוס ב-3 שבועות בכלל?
 
למיטב ידיעתי וניסיוני

אף אחד פשוט לא קורא את חומר הקריאה בקורסים מרוכזים. בקורסים שאני הייתי בהם פרסמו כמה שבועות לפני תחילת הקורס סילבוס של איזה 600 עמודים, זה נראה כמו מין משהו שמפרסמים בשביל הפרוטוקול, לדעתי לא המרצה ולא מישהו מהסטודנטים חשב לקרוא את זה. למבחן היה צריך לקרוא דברים קטנים פה ושם כמו סעיפי חוק מחוקים באנגלית, לא מעבר לזה. כל קורס הוא שונה כמובן, אבל זה היה הניסיון שלי.
 

JaneLame

New member
וואלה? אז על מה המבחן ת'כלס?

דברים שנאמרו בכיתה בע"פ?
 

יפתח00

New member
ואיך הציונים? האם יש אכיפה של הנוכחות?

האם בכלל יש טעם בנוכחות? ושאלת השאלות: האם הם פונים לסטודנטים תמימים בפתאומיות ומאלצים אותם לקיים דיון אודות השיעור?
 
למעלה