למיטב ידיעתי וניסיוני
אף אחד פשוט לא קורא את חומר הקריאה בקורסים מרוכזים. בקורסים שאני הייתי בהם פרסמו כמה שבועות לפני תחילת הקורס סילבוס של איזה 600 עמודים, זה נראה כמו מין משהו שמפרסמים בשביל הפרוטוקול, לדעתי לא המרצה ולא מישהו מהסטודנטים חשב לקרוא את זה. למבחן היה צריך לקרוא דברים קטנים פה ושם כמו סעיפי חוק מחוקים באנגלית, לא מעבר לזה. כל קורס הוא שונה כמובן, אבל זה היה הניסיון שלי.