קורס הכנה ללידה באסף הרופא-המלצות
שלום לכולן, האם מישהי עברה קורס הכנה ללידה באסף הרופא? אני מתכננת ללדת שם וחשבתי שכדאי לעשות קורס הכנה בבית חולים שבו אני מתכננת ללדת על מנת שאוכל לדעת יותר ולהתרשם יותר מהי המדיניות של המחלקה בכל מה שקשור ללידה ולטיפול בתינוק. לא מצאתי בחיפושי בפורום מידע על קורס הכנה בבית החולים הזה. האם מישהי עשתה או מתכננת לעשות שם? תודה, גאפ.
שלום לכולן, האם מישהי עברה קורס הכנה ללידה באסף הרופא? אני מתכננת ללדת שם וחשבתי שכדאי לעשות קורס הכנה בבית חולים שבו אני מתכננת ללדת על מנת שאוכל לדעת יותר ולהתרשם יותר מהי המדיניות של המחלקה בכל מה שקשור ללידה ולטיפול בתינוק. לא מצאתי בחיפושי בפורום מידע על קורס הכנה בבית החולים הזה. האם מישהי עשתה או מתכננת לעשות שם? תודה, גאפ.