קורס החייאה לתינוקות.

saritoosh22

New member
קורס החייאה לתינוקות.

בארבע לפנות בוקר, שמעתי את בן כאילו נחנק כזה, קפצתי מהמיטה ואצתי אליו וגיליתי שהילד הקיא מתוך שינה, נגעתי בו והוא לא זז, ניערתי, הילד לא זז, הרמתי הילד לא מגיב, דחפתי שתי אצבעות, הוצאתי את מה שהיה שם ועדין הילד לא מגיב, ביצעתי בו שתי הנשמות והוא התעורר בוכה. אני לא שייכת לחסידות הקורסים למינהם (הכנה ללידה/הנקה וכו'), אבל, עזרה ראשונה לתינוקות - רוצו לעשות!
 

bisty

New member
אמאל"ה!!!

אני כל כך מסכימה איתך ומנדנדת לאיש כבר חודשים בנושא. אכן זה חשוב ומה התועלת בבייבי סנס המטופש עם ברגע האמת לא נדע מה לעשות? אני בכלל לא מצליחה לתאר לעצמי מה עבר עלייך אבל פעלת במהירות ועזרת לו. העיקר שהוא בסדר!
 

lindens

New member
סחטיין על התושיה...

אני עשיתי קורס החייאה לתינוקות קצת אחרי שגיא נולד, אבל אם לאמר את האמת, אני לא יודעת אם ברגע האמת הייתי מצליחה לתפקד כמו שלימדו אותי ולא מאבדת את העשתונות. אז כל הכבוד!!!!!!
 

MASHY BOSTON

New member
שריתוש ! אלוהים ! ../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif

מה שלום בן ? איך הוא מרגיש עכשיו ? לקחת אותו אל הרופא ? למה דבר כזה קורה ככה פתאום ? איזה פחד !!!!!!! איזה מזל ששמעת אותו !!!!!!! אני עשיתי קורס מורחב כחלק מהלימודים. הפחד שלי זה שאני לא אשמע שקרה משהו לתמרי ושזה יהיה מאוחר מדי לעשות משהו.
 
../images/Emo57.gif לא עלינו

מקווה שבן מרגיש טוב ושאמא שלו הצליחה להחזיר גם לעצמה את הנשימה... אנחנו עשינו קורס החייאה לתינוקות, מקווה שלא נזדקק לו.
 

Ho Oh

New member
שריתוש כל הכבוד לך על

התושיה.באמת זה מפחיד. אני חושבת שלנו כאמהות יש סנסור טבעי לילדים שלנו ואנחנו מחוברות אליהם כך שנרגיש אותם בכל מצב. מה שלום בן עכשיו?
 
כל הכבוד לך, איזה פחד!!

כשתבור חלה בוירוס הקיבה האימתני ההוא לפני כמה חודשים, התעוררתי כששמעתי אותו נחנק מתוך שינה כי הוא הקיא. לא הפסקתי לחשוב איזה מזל ששמעתי והתעוררתי. זה לא הגיע להנשמות וכו', אבל אין דבר יותר מפחיד מזה. מסכימה במיליון אחוז עם רעיון הקורס. גם אני עשיתי.
 

mal1

New member
וואו האמת - ראיתי החייאה לתינוקות

ודלגתי (במחשבה של את זה כבר עברנו נקרא אח"כ). האח"כ הגיע - וקראתי. אז קודם כל מה שלום בן. מקווה שהכל בסדר. כל הכבוד על התושיה ועל קור הרוח ברגעי לחץ. צודקת לגבי עזרה ראשונה!
 

mal1

New member
יצא לא טוב...

הכוונה היתה שרק כשקראתי את התוכן הבנתי את עוצמת ההודעה. קבלי חיבוק!!
 

janesa

New member
פחד אלוהים

קחי חיבוק גדול
איזו חוויה קשה. מקווה שבן בסדר ושאת בסדר. אני רצה לעשות קורס החייאה.
 

טל ר

New member
כל הכבוד לך

אני כבר יודע את החומר, ולכן אינני מרגיש צורך לעשות את הקורס, אך בהחלט יתכן ואשלח את דפנה. טל.
 

G a l i 11

New member
סחתיקו על התושיה

זה לא יאמן. אבל בליל שבת בארבע לפנות בוקר התעוררתי מחלום זועה בעניין חנק של תינוקות...מזיעה... זה מפחיד נורא, כל הכבוד לך ואני מקוה שבן בכלל לא קלט מה קרה שם...
 

saritoosh22

New member
תודה לכולם.

בן מרגיש נהדר, כבר באותו לילה באמבטיה, הוא כבר שר וקרא לאבא ורקדנו כאילו כלום לא קרה רבע שעה קודם לכן. אתמול הייתי קצת צמודה אליו (מן הסתם), אבל, ההקאות לא נשנו והילד מתנהג כרגיל. אני חושבת שכל אחד ואחת היו מגלים תושיה ופועלים ברגע של אמת, בעיקר כשמדובר באוצר הכי יקר שלך. אין כאן משהו מיוחד, חוץ ממודעות של ידע בעזרה ראשונה בחשיבות עליונה.
 
שרית, אני מצדיעה לתושיה שלך

הרבה מאד הורים, על אף שעברו קורס כזה או אחר, נוטים לאבד עשתונות במצבים דומים (ואי אפשר להאשימם - כל אחד מגיב אחרת). כל הכבוד לתושיה שלך. בכלל, כבר מזמן הבנתי, שאת אמא קולית מאין כמוך
אבל תגידי לי משהו, ככה בינינו: אתם חייבים לאסוף את כל צרות העולם? חייבים להצטיין גם בתחום כזה? יאללה, מספיק עם הצרות הצרורות האלה. הגיע הזמן לחיים נורמאליים.
לך ולבן.
 

saritoosh22

New member
אני לא רואה את החיים כצרות.

בחיים קורים לנו דברים ואנחנו מתמודדים איתם. דווקא ביום כזה (יום הזכרון), אני מרגישה מאוד ברת מזל.
 
למעלה