קורט וקורטני!!!

Levinzone

New member
קורט וקורטני!!!

אוו מיי גאד.... איך שמתי לב לזה רק עכשיו? קורט קוביין היה נשוי לקורטני לאב.... זה כמו שמישהו שקוראים לו רוני יתחתן עם רונה!!!! קורט וקורטני!!!
 

Levinzone

New member
נתן נתנזון!!!

גם הוא!! זה כאלה שאפשר להוציא להןם גורם משותף (אני כ``כ אוהבת!!) נתנ(1-זון). אויש. כל הזכויות שמורות לפסיכו על נתן נתנזון!
 

PsiChO

New member
משהו שהיא לא רצתה להוסיף...

יש גם את השופט כדורגל, יצחק בן יצחק. לא רצית להוסיף את זה אבל אני אוסיף את זה בכל זאת! אני מרושע! מואאאאאאאאאאאאאא!!!! פסיכי*מישהו פה מכיר את כריס כריסטופרסון? (שחקן אמריקאי מלפני מלא זמן).
 

*may*

New member
אל תתחיל עם יצחק בן יצחק.

שנים סיפרו לי את הסיפור הזה על יצחק בן יצחק, כשאנשים שמעו שגם בשמו הפרטי של אבא שלי כלולה מילה שיש בשם המשפחה שלו (לא, לא יצחק בן יצחק, אבל משהו אחר.) מי שיודע כאן את שם המשפחה שלי אולי יבין. ואולי לא. אבל עזבו, תשכחו מכל העניין.. :) מעיין. שמרגישה שהיא חושפת כאן יותר מדיי אז עכשיו היא תפסיק עם זה. (הם יודעים איפה היא גרה, הם יודעים מהו שמה והם יודעים מהו שם משפחתה ואולי גם איך קוראים לאבא שלה. הצילווווווו)
 

קמיקזה

New member
אהרון אהרונסון

מהמחתרת ניל``י להורים שלו אין חמלה בלבבותיהם???? קצת רגש... קצת התחשבות..... באסטטטטטטטטטרס!
 
אז ככה...

יש גם את אהרון אהרונסון (כן אני קצת מושפעת מהבגרות). גר פעם במושב שלי זוג, לאישה קראו סהר ולבעלה סער. שנים הייתי מאוהבת במישהו עם אותו שם כמו שלי (נעם). לילדים של בת דודה שלי קוראים בשמות של צבעים - תכלת ארגמן ושנהב.
 

flameable

New member
קצת מושפעת? =)

איח.. טוב הייתה הבגרות ותודה לאל שזה עבר, מה שגם שתודה לאלוהים שלא היה הרצל והלניזם וכל הגועל נפש הזה. אני מנסה להיפטר מהאפרט אפקטים של הבגרות - כמעט כל דבר גורר איזה פרט מהחומר לבגרות. איזה פחד. לא נורא - יש לי (ולכל שאר האנשים הסובלים מסמונת זו) עוד 4 ימים להיפטר מהאפטר אפקטים ולעבור ל``מצב חופש``. בהצלחה לכולם ומשתתפת בצערי שאר החולים בסמונת האפטר בגרות. ביי flame I am not wierd, i am insane
 

קמיקזה

New member
אהההמממ

עכשיו שמתי לב.... לשנינו הייתה אותה אסוציאציה.... רק שאני לא טרחתי לקרוא עוד הודעה אחת קדימה אגב, הגלגל-------- המצאה שלי.....
 
אסור להגיד את שתי השמות האלה ביחד

זה כפירה... זה כמו להגיד אלוהים ופיפי באותו משפט... קורט הולך לישון
 

kurkevan

New member
אחלה דוגמית

כי דווקא לשכנים שלנו ממול קוראים רוני ורינה וכאילו זה רק צירוף מקרים ואין סוף לטימטום , לילדים שלהם קוראים גל וטל. אין סוף לדברים האלה- היה לי ילד בכיתה שקראו לו דודי כבודי ומורה למתמטיקה בשם חיים ויצמן ומה שעוד יותר מעציב זה שכשאחותי צחקה על השם שלו, שאר הכיתה שלה לא הבינה למה (כן, כן- היא לומדת במקיף ה`) ועוד ועוד...
 

*may*

New member
אגב..

פעם לקחנו את הכלבה שלנו לעיקור אצל וטרינר ווטרינרית שהם בעל ואישה ולו קוראים גבריאל (גבי) ולה קוראים גבריאלה (גבי) אז הם גבי וגבי. :)
 

Super giRl

New member
אתם צוחקים ...יש לי ילד בבי``ס ש...

קוראים לו - דוד דוד ל מ ה ? למה שהורים יעשו את זה לבן שלהם???
 

Black Star

New member
אני מנצחת כאן...

פגשתי פעם מישהו שקוראים לו משיח משיח :) לא בדיחה.
 
אני כ``כ לוקחת את זה.

יש לי בשכבה אחת, בכיתה של רונה קוראים לה שאנטי השאנטי נשבעת לכם.
 

Sprite

New member
זה לא כל השם שלה..

פרט לזה ששנה הבאה שנטי לא תלמד בבית ספרנו... קוראים לה: שנטי סאלי השטני גרשון קליין. ועוד מישהו שהיה איתנו בשכבה וקוראים לו :בן בן נון. ואלה כל השמות המוזרים שאני מכירה, ובתור זה שקוראים לי רונה אני לא חושבת שאני אצא עם מישהו שקוראים לא רון...
 
מזכיר לי את הקטע עם גיא

``הוא יוצא עם רוני ורונה חה חה חה`` אותי זה לא שעשע בגרוש.
 

leeloo

New member
איזה קטע!!!!!!

לא שמתי לב שרשמת את זה ורשמתי את זה גם!! :)))) הוא בשכבה שלי, ואל ידעתי ממש שהוא קיים, עד שהיה לנו את הנסיעה ללונה פארק ושמעתי מישהו אומר ``דוד דוד``, ואני כזה- ``מה?! יש כזה בן אדם!?``, ועוד כולם מתלהבים מהשם שלו, אף אחד לא קורא לו דוד, רק דוד דוד. אומלל קטן.
 

Super giRl

New member
חחחחחח באמת קטע!

אני שמעתי עליו מעיתון בי``ס, שהיה איזה קטע שכתבו משהו בסגנון : אני אני ילד ילד נחמד נחמד וקוראים וקוראים לי לי דוד דוד :)
 

rastotman

New member
לסבא שלי קוראים אהרון אהרון-

הוא הגיע בלי שם מישפחה לארץ אז הכפילו לו את השם הפרטי.
 
למעלה