קורות חיים מעוצבים

האם ידעתם שהמעסיק משקיע בין 5-20 שניות בקריאה של קורות החיים שלכם?
אם אתם מחפשים עבודה, כנראה שאתם עסוקים בקורות החיים שלכם- כי הם "כרטיס הביקור" שלכם בפני המעסיקים- זכרו שרושם ראשוני אפשר לעשות רק פעם אחת !
קורות החיים שלכם הם השלב הראשון במציאת משרה- לכל משרה נשלחות מאוד קורות חיים לכן כדאי ששלכם יהיו בולטים ומרשימים יותר מכולם...

אנחנו באקספוינט ריכזנו עבורכם מספר טיפים על מנת שקורות החיים שלכם ימשכו את תשומת ליבם של המגייסים ותהיו בדרך הנכונה למשרה המושלמת בשבילכם

  1. התאימו את העיצוב והצבעים במסמך לענף אליו אתם מגישים מועמדות: למשל לחברת סטראטפ עדיף להשתמש בצבעים חיים וקלילים.
  2. הדגישו את הפרטים האישיים שלכם- זה ימשוך את המבט הראשוני של המגייסים שסורקים את קורות החיים שלכם ודגש על פרטי יצירת הקשר שלכם יגרום לכם להתבלט במיוחד.
  3. סדרו את הפריטים שלכם באופן הגיוני- את הפרטים החיוניים שימו בראש המסמך ואת הפרטים הפחות חיוניים שימו בסוף המסמך כך שתהיה חשיבות לסדר.
  4. צרו יתרון על אחרים- רוב האנשים שולחים קורות חיים המעוצבים בצורה בסיסית, היו יצירתיים והשתמשו בתבניות לעיצוב קורות החיים שלכם. אצלנו באקספוינט תוכלו למצוא מגוון רחב של תבניות קורות חיים מועצבים שיאפשרו לכם לבנות קורות חיים ברמה הגבוהה ביותר.
  5. אם קורות החיים שלכם יהיו מעוצבים ברמה גבוהה ישנו סיכוי סביר שהמעסיק ירצה להשקיע קצת יותר זמן על מנת לעבור עליהם ביסודיות ולהבין מי המועמד שעומד לפניו.
  6. הוספת תמונה אישית לקורות החיים שלכם יכולה לתרום ולמשוך את תשומת ליבו של המגייס- שימו תמונה רצינית ומקצועית שלכם .

לאחר שהקפדתם על עקרונות אלו, אנחנו בטוחים שתצליחו לעבור עוד שלב בדרך למשרת החלומות שלכם וכמובן שתוכלו להיעזר באתר שלנו אקספוינט המכיל מגוון כלים שיעזרו לכם למצוא עבודה בהייטק במהירות ובקלות בחברות המובילות בשוק>>>
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה