קורה לכן שבא לכן להחליף משפחה?

עדיקים

Active member
אין התרחקות פיזית ולא הייתי רוצה כזו


ולכן אני גם מקבלת את המצב. גבולות דווקא יש, לדעתי לא מספיק אבל מספקים
.
 

fossa

New member
אם לבעלך זה לא מפריע אז שום דבר לא רע בזה,

לי אישית היה מאוד קשה עם בן זוג כזה.אני צריכה מרחק טוב, וגבול ברור, בין המשפחה שלי לכל מי שבחוץ (כולל הוריי או הוריי בן הזוג)
 

fossa

New member
אני מסכימה איתך מאוד

ואפרורפו המגה שרשור הקודם, על יחסי אמא-בת ושאר ירקות, אצלי זה חלק מהעניין שהעסוק במשפחת המוצא כבר לא כל כך מעניין אותי. כי "המשפחה" ב-ה' הידיעה שלי היום זו כבר משפחה אחרת. ז"א נכון שההורים הם דמויות מכוננות ומעצבות שהשפיעו המון על מי שאני וכו', והיו עבורי דמויות על אי שם לפני 20 שנה, וכל זה - אבל היום פשוט הפוקוס שלי כבר לא שם, זו כבר הפכה להיות המשפחה המורחבת והמשנית, להתעסק בה יהיה כמו להתעסק למשל ביחסיי עם דודה שלי (שהם ללא ספק מאוד פיקנטיים
, אבל לא בוער לי מדי, כי אני רואה אותה פעם בשנה במקרה הטוב, אז כמה בוער זה כבר יכול להיות)
 

פלגיה

New member
בעיני אלה שני דברים שונים

אני נפגשת ומדברת עם אמא שלי מעט מאוד ביומיום (ומזל שיש פייסבוק
) אבל היא מאוד משמעותית עבורי, בגלל שהשנים שבהן גרנו ביחד באותו בית היו שנים חשובות בהגדרת האישיות שלי. מה שניטע בי אז, הולך ומשפיע גם היום.
 

fossa

New member
אני מבינה על מה את מדברת

אולי זה העניין, אצלי אני מרגישה שהשנים היותר משמעותיות לעיצוב האישיות שלי היו דווקא השנים שבאו כשיצאתי מהבית.. האישיות שלי התהפכה אולי לא 180 מעלות, אבל לפחות 90 מעלות
מאז
 

צ ב י ה 1

New member
בא לי, יותר מפעם בחודש...

בשביל זה אני ובן זוגי היקר "עובדים" קשה על הגרעין המשפחתי שלנו כדי שהם לא יחשבו להחליף שיגדלו
 

תריגה

New member
להחליף? מודה שאף פעם לא עבר לי רעיון כזה בראש

לא שמושלם לי עם משפחת המקור שלי, אבל זו החבילה שלי ואני מוכרחה לומר שאני מתנהלת איתה הרבה יותר בשלווה היום מאשר פעם. יש בזה משהו מעודד מאד.
 
קרה גם קרה.

בספו של דבר כמובן לא הצלחתי להחליף משפחה. אבל כן -- בהחלט הצלחתי לשנות את המשפחה. וכשילדתי בעצמי, היא השתנתה עוד. כל זה כמובן לא יפתור את הבעיה שלך. כל אחד צריך לעבור תהליך אחר.
 

עדיקים

Active member
מאז שהקמתי את המשפחה שלי זה לא ככה


חייבת להתחיל ולומר שאין משפחות מושלמות, אין דבר כזה. גם המשפחה של בעלי שבאמת נחשבה בעיני כמושלמת היום אחרי שנים שאנחנו ביחד אני ממש רואה שזה ממש לא נכון. אם לא טוב לך עם משפחת המקור פשוט צנני את היחסים שלא יפגעו בך, שלא יתנו לך להרגיש לא טוב עם עצמך. זה הדבר היחיד שאני יכולה לייעץ לך.
 

T i k t a k i t

New member
לשמחתי לא

אני יודעת שהם לא מושלמים -בדיוק כמוני
אוהבת אותם כמו שהם גם אם מתעצבנת לפעמים .
 

golaash

New member
מאוד

כל פעם שיש סיטואציה שמקובל בה לתת חיבוק נשיקה - והיא לא מגיעה. כל פעם שאני שומעת על נשים שמסתדרות עם האחות שלהן, ועושות איתן דברים. כל פעם שאני שומעת על אח גדול שהוא באשכרה אח גדול ולא אח קטן. אני יודעת שאין דבר כזה משפחה מושלמת, אבל הייתי שמחה ליותר משפחה ולא סתם אנשים שבמקרה יש בניהם קרבת דם. אבל את חמתי אני לא מוכנה להחליף. עם כל השטויות שלה וזה שהיא יכולה להביא לי את הסעיף לפעמים, לעומת הרבה סיפורי זוועה ששמעתי ושומעת - היא ממש אחלה. לא מתערבת לנו בחיים, לא מתערבת בחינוך של הילדה ומקבלת את העובדה שהבן שלה הוא אדם בוגר
 
למעלה