קורה לכם לפעמים

uri80

New member
קרה השבוע

באחד הימים נתקלתי ביותר מדי דברים שהשתבשו שלא כאן המקום לפרטם. מרפי אומר שצרות באות בשלשות? כאן הן באו בהרבה יותר משלשות וחשוב מזה - ביחד ומהרבה כיוונים שונים שאינם קשורים אחד לשני. שעת לילה מאד מאוחרת, אני מגלה שדברים שכבר חשבתי שהסתדרו שוב נדפקו לחלוטין והכל נראה לרגע חסר תקווה ומייאש. עצבני לחלוטין, לזמן קצר התחרפנתי קצת. הלכתי לישון עם כאב ראש עצבני בצורה מפחידה. בבוקר קמתי ועם המשך היום התחלתי לתפוס שוב פרופורציות. ניסיתי לגשת לגוש הגדול של הבעיות לאט, מטפל שוב בבעיה אחר בעיה. לאט לאט דברים חזרו להסתדר. לאט יותר אמנם אבל המצב סביר וישתפר. העיקר שבטווח הארוך אני זוכר שכן ישנה התקדמות מסוימת. זה עוזר כשנראה לפעמים שדברים אינם פתירים או לא מסתדרים לרגע כפי שרצינו. זה נכון גם לגבי האושר. החיים אמנם קצרים אבל יש כל כך הרבה לחוות בהם, כך שלא צריך לתת לרגעים כאלה להעכיר את מצב הרוח. מחפשים אותו, לפעמים אפילו משיגים קצת ממנו. עתיד שלם לפנינו.
 

נדודי

New member
קורה גם קורה

אבל יש גם המון רגעים שבהם דברים מסתדרים והעולם נראה נפלא, רגעים כאלה אני משתדלת לנצור כדי שאוכל להזכר בהם בזמנים קשים ולשאוב מהם תקוה. זה עובד.
 

rigoletto111

New member
ועל פי כל מדד הגיוני את הבנאדם

האחרון שיכול לחשוב דבר כזה...
 

idonknow

New member
אמ..

אני דואגת להראות שהכל בסדר גמור אצלי כשאני עם אנשים, זה א'. ב'-לא הבנתי למה,בעצם, אני הבנאדם האחרון שיכול לחשוב דבר כזה..?
 

idonknow

New member
תסלח לי, אבל

אתה לא יכול להחליט דבר כזה. אין לך מושג מה עברתי ומה אני עוברת.אין לך מושג איך אני מרגישה,אין לך מושג מי אני בכלל(אתה מכיר אותי באופן די שטחי). אז נכון,הכל עוד לפניי,ואולי זה מה שגורם לי להרגיש אפילו יותר רע. (וגם זה ששוללים ממני את זכותי להתלונן מדי פעם בפעם).
 
מהנאות פיזיות, רגעיות

אי אפשר לקבל סיפוק. הקב``ה ברא אותנו כך שנרגיש הנאה רוחנית רק מהתורה הקדושה. אני מוכן לקבוע איתך חברותא אם תהיי מעונינת. ``עבד ד` הוא לבד חפשי חודשי``.
 
לקבוע חברותא הא?!

ככה קוראים לזה היום?
 

SimSim314

New member
עבד לא יכול להיות חופשי זה דמוגוגיה

איך אני שונא את הקונצפציה שדוקא עבד השם הוא חופשי, איזה אינפנטיליות והוצאת מושגים מתוך משמעותם. זה מזכיר לי 1984, עבדות זה חופש, מלחמה זה שלום זה אידיוטיות...
 
למעלה