קופת חולים- אנחנו שייכים לקופות

מצד שני..בכללית בחיפה למשל המעקב

הריון הוא לא אצל הרופאה שלך, אלא בלין- שזו מרפאה לא ממש נגישה לרוב השכונות בחיפה נרא הלי לא הכי כיף להגרר כל חודש לשם
 

ettt

New member
אני פעמיים בשבוע בלין

בשביל פזיוטרפיה ולי זה מאוד נוח בדרך אל ומהעבודה (מה גם שאם חושבים על הריון- זה קרוב מאוד לעבודה של האיש) אגב- חברה חיפאית שלי אמנם היתה בהריון לפני שנה (אבל ילדה לפני כמה חודשים ככה שנראה לי שזה עדיין רלוונטי) אבל היא עשתה מעקב הריון אצל ד"ר מזור בקופ"ח שבמרכז הכרמל
 

pumikili

New member
מצטרפת לשאלות שלך... בדיוק

בסופש דיברנו על זה אני והחצי וגם אני ב"מכבי והוא ב"כללית" אשמח לקבל תשובות גם מאלה עם הניסיון...
 

דפי26

New member
אנחנו בקופות שונות

ומסתדרים מצוין.בנוגע לבדיקות גנטיות אז התשלום הוא לפי מי שמבצע את הבדיקה.יצא שבכללית הבדיקות יותר זולות אבל אמרו לנו שעדיף שהוא יעשה כי הוא פחות מעורב במוצאו ולכן שילמנו לפי התעריף של מאוחדת(הבדיקה שלו).בעקרון ההחזרים בבדיקות הריון זה לפי האישה כי היא עוברת את הבדדיקה ולא הגבר
 
אני במכבי מאז ומעולם

הגבר היה עד שנפגשנו בכללית.. בשלב מסוים הוא התחיל לסבול מכאבי גב מטורפים וממש התקשה ללכת וכל מה שהיה לחבר'ה בכללית זה תור לעוד חודשיים ביקשתי יפה שיעבור למכבי כי שם זה מעולם לא קרה ולא יקרה
 

גליארד

New member
אני מניחה שזה תלוי במיקום של הסניף,

גם אני במכבי נאז ומתמיד ואף פעם לא ביתה לי בעיה מאז שעברתי לצפון- חיכתי חודש לאורטופד, חודשיים לפיזיותרפיה ולמעלה מחודש לרופאת עיניים (בסוף נשברתי ונסעתי להורי, כדי ללכת לרופאת עיניים).
 
המממ

אנחנו משתמשים בשירותים של מכבי בכל הטווח שבין ראשל"צ, נס ציונה, רחובות ואשדוד ולעולם לא חיכיתי יותר משבועיים לרופא מומחה כשהיתה לבעלי את הבעיה בגב אורטופד מומחה קיבל אותו בהתרעה של יומיים כי זה מקרה דחוף...
 

גליארד

New member
אל תעברי צפונה... פה זה סיוט. המזל

שלי הוא שאני עובדת בבית חולים כך שאם אני לא מצליחה לקבוע תור בזמן סביר בקופת חולים, אז אני קופצת לאחת מהמרפאות בבית החולים.
 

d a p h n a

New member
מראש שנינו היינו באותה קופה

ושנינו מאותה סיבה: גם אמא שלו וגם אמא שלי עובדות בקופת חולים כללית (אמא שלו כבר יצאה לפנסיה), לכן אני זכאית לביטוח מושלם בקופ"ח בחינם עד גיל 25, והוא אמנם עבר את הגיל, אבל עדיין מעדיף להיות איפה שאמא מכירה את כל הרופאים.
 
המעבר מאוד פשוט ולא כרוך בסיבוכים

מיותרים ולכן נראה לי שכדאי, במיוחד בשביל הילדים להיות באותה קופה. ילד רשום בקופה אחת או שלך או שלו. כשהוא חולה רק אחד מכם יוכל לקחת אותו לרופא- שניכם תוכלו כי זה תלוי בילד ולא בכם אבל מי שהקופה שלו מכיר אותה טוב יותר ומכיר את השרותים. נראה לי שבשביל הנוחות כדאי להיות באותה קופה- ואם כבר עוברים אז בשום אופן לא לכללית.
 

דפי26

New member
ממש לא מדוייק

גם האמא וגם האבא יכולים לקחת את הילד לרופא בלי קשר לשייכות.תינוק הוא אוטומטית בקופהשל אמו ואם רוצים אחרת צריך לבצע העברה.הכרת הקופה לא ממשרלוונטית.זה לא עסק כזה מסובך.בעלי בקופה אחרת ובכול זאת שהילד חולה הוא יודע(איזה פלא)להתקשר לרופא ילדיםולהזמין תור.זה בדיוק כמו שבקופה שלך אתה לא בקיא בפרוצדורות שלא התנסת בהם קודם,כך זה להכיר קופה אחרת.
 
../images/Emo57.gif משמעותי במקרה של ../images/Emo57.gif

טיפולי פוריות
 
אז מה המסקנה בעצם?../images/Emo106.gif../images/Emo106.gif

או שאין החלטה... חשבתי שזה מעין סקר איזו קופת חולים עדיפה... אני הייתי בכללית ועברתי לא מזמן למכבי, והוא היה תמיד במכבי אבל אמרו לי שאכן בכללית הרבה יותר זול הבדיקות לפני ההריון וכל התהליך - מישהי מבינה בעניין? האם זה נכון?
 

yoyo10

New member
בתקופת ההריון מבחינה כלכלית הכי זול

זה קופת חולים כללית באופן משמעותי וגם בכל מיני תרופות ללא מרשם יש הנחות מעשמעתיות לכללית מושלם אפילו משאבות לאם המניקה אבל בדברים אחרים לקופות אחרות יש היתרון
 

שקדייה

New member
אין צורך להיות באותה קופה

אנחנו בשתי קופות שונות. אני בכללית והוא במכבי. כללית יותר טובה לכל בדיקות ההריון. את הילד רשמנו למכבי כי מכבי יותר טובה לילדים.
 

פי3פיץ

New member
טוב האיש מצא פתרון. מכיוון שהוא

בכללית והיא הכי טובה לבדיקות הריון- הוא זה שיכנס להריון. אח, איזה כיף לי, פטורה מהריון אחד לפחות.
 

nooshP

New member
אני הייתי שייכת לכללית, ומאוד שנאתי

אותם. לקבוע תור היה סיוט, אפילו לרופא נשים הייתי צריכה לחכות כמעט חודש, ואם לא הייתי עושה להם בלאגנים ומדברת עם האחראי של האחראי של האחראי הייתי משתגעת. רק אחרי בלאגנים כל פעם הייתי מצליחה לקבוע תורים לעוד שבוע. זה באיזור ת"א אגב.
 
למעלה