קופסה של החיפושיות בסטראו

jonbirion

New member
קופסה של החיפושיות בסטראו

נתקלתי בזה היום. נראה לי מחיר מצויין והמוכר נראה אמין. פחות ממאה דולר. (אני קניתי את שלי כבר לכן אני משתף.
 

LadyG

New member
זה מאד מאד זול

תודה על השיתוף. חלק מהחברים כאן כבר רכש אבל זה ממש חצי חינם. מעניין אם ביומיים וחצי הנותרים יהיו הצעות והאם יחול שינוי משמעותי במחיר.
 

giloni

New member
יש עוד כמה

במחירים כאלה. השאלה אם הם שולחים לארץ או לא. נפלתי על זה כמה פעמים... יקי
 
סוף סוף אחד שמבין עניין ומוכר את הדראק הזה

נורית תרגעי! אני צוחק. תתפלאי אבל יש לי חלק מההוצאות הישנות כמו סרגנט פפר, ריבולבר (האהוב עלי ביותר), אבי רואד, הלבן, מאגי'קל מיסטרי וזהו נדמה לי...
 

LadyG

New member
באתי להכנס בך

אבל אמרת תרגיעי
אני לא מתפלאת...אני יודעת שיש לך חלק. מבחינתי זה לחם וחמאה בדיוק כמו ספנסר דייויס וכמו הקינקס וכמו המי וכמו הסטונז. כנראה שנשאר חלוקים על כך.
 
טוב קצת רצינות לשם שינוי

אני מאוד אוהב ומעריך קטעים מסויימים של החיפושיות. אבל לשם ההשוואה האבנים המתגלגלות של שנות השישים אני יכול לשמוע היום ולהתענג בשעה שאת החיפושיות אני מרגיש שזה קצת מאוס. לא רוצה להתחיל תרד ענק בעניין שוב אבל רק לסגור את הפינה, אני חושב שהיתה לארבעת המופלאים השפעה עצומה! ומקומם בהיסטוריה של הרוק חשובה מאוד. אני לא מסכים שהם ההרכב הטוב בכל הזמנים וכל הסופרלטיבים שמחלקים לעם בעיוורון מלא. ראי ערך הדד, יש להם אנשים שחיים אותם ויש כאלו שלא מבינים על מה הרעש. אני מכיר את החיפושיות אבל שלא כמו כל הצועקים על גדולתם האינסופית אני מכיר עוד דברים שנעשו בתקופה ההיא ולדעתי הם חלק ממכלול מעולה שנקרא שנות השישים. קוטנר לדוגמא מייצג בעיני את הבעיה, מבחינתו לא היה ולא יהיו כמו החיפושיות וכשאתה יושב מאחורי המקרופון וזה הדבר היחיד שאתה משדר במשך 30 שנים אתה יוצר אשליה שזה גם נכון
מידד
 

LadyG

New member
כן

נדמה לי שיש בסך הכל 100 עותקים בעולם. בטח דניאל (לאן נעלמת דניאל) מחזיק עותק.
 
יצא דיסק עם כל ההקלטות של קריסטמס

באופן לא חוקי אבל אחלללללללללללללללללללללללללה דבר. אם אני כבר שומע חיפושיות זה את הדיסק הזה
 

LadyG

New member
הגדרות כמו

ההרכב הטוב ביותר בכל הזמנים לא מדברות אלי. אלו אינם דברים מדידים. אני מנסה להסתכל על התמונה המלאה...על צירי זמן. מאיפה דברים הגיעו ולאן הם הולכים ולמה נוצר הטוויסט, שהופך משהו למיוחד. הביטלס מיוחדים מאד בעיני אבל הם חלק מרצף, שהתרחש בזמן מאד מיוחד בהסטוריה של המוזיקה הפופולרית. דווקא הביטלס לא נשמעים לי טחונים למרות שנטחנו מכל כיוון אפשרי. שמעתי המון את הקופסא החדשה. אלבום כמו Help לא יוצא כבר שבועות רבים מתוך המערכת שלי באוטו והזכיר לי עד כמה שכחתי אותו ועד כמה הוא טוב. ולגבי הסטונז - פה אתה מתפרץ לדלת פתוחה כי להם יש מקום ענק אצלי והאלבומים שלהם עד תחילת שנות השבעים המוקדמות . ובמקרה של הביטלס וגם של הסטונז החשיבות ההיסטורית שלהם התיישבה טוב מאד גם על טעמי המוזיקלי.
 

LadyG

New member
ברח לי משפט שלם

ולגבי הסטונז - פה אתה מתפרץ לדלת פתוחה כי להם יש מקום ענק אצלי והאלבומים שלהם עד תחילת שנות השבעים המוקדמות הם אלו שאני חוזרת אליהם כל הזמן ולא מצליחים להמאס עלי.
 

Jflyaway

New member
טובים verses רעים

אחד אוהב ביטלז, השני אוהב גרייטפול דד, אחד אוהב חווה אלברשטיין, יש פה חובבי SEX PISTOLS ולא חסרים מעריצי מאיר אריאל.. ועל כל אחד שאוהב איזשהו יוצר או הרכב יש תמיד מישהו שלא מבין על מה המהומה כי יש לו טעם אחר. אתה לא מסכים עם הסופרלטיבים לביטלז, אני לא מסכים עם הסופרלטיבים ל DEAD אבל ביננו מידד, כל זה חסר חשיבות כי אין באמת טובים ורעים. מה שמתאים לטעם שלך טוב לך, מה שמתאים למישהו אחר טוב לו. הנה היום באוטו הקשבתי להרכב ממש לטעמי: THE CRAMPS פתאום הבנתי מה הם ניסו לעשות: מקסימום אימפקט במינימום תיחכום, 99 אחוז מהאנרגייה הולכת לאטיטיוד ולעוצמה הנפשית, 5 אחוז הולכים ל"מורכבות" מוסיקלית ... אז הם רעים כי הם מנגנים את המינימום האפשרי בחריקות ופידבקים? או שהם טובים כי הם מצליחים להשאיר את המאזין בלתי אדיש? לא זה, ולא זה, ואולי גם זה וגם זה... הכל תלוי בטעם שלך. אז מה יצא לנו אם נעסוק בהנמקות לגבי שווי / חוסר שווי של מוסיקה זו או אחרת...? כלום. וכמו שאמרה פה פעם הכולירע: "ומכלום לא יוצא שום דבר"....
לא ככה?
 
ברור שזה עניין של טעם יואל ובכל זאת

אתה יכול לא לאהוב את קרימזון שטוענים שהם הרכב הפרוג האולטימטיבי וזה בסדר לדעתי. לעומת זאת תראה איזה פרופוגנדה עושים לחיפושיות כבר חמישים שנים והמון אנשים יאמרו שהם הגדולים בהיסטוריה. עם אמירה כזו יש לי בעיה משום שהם היו הרכב נפלא, כמו שאמרת אין רעים וטובים למרות שהשאגז רעות ואני אוהב אותן
לא מכיר את הקראמפס אבל אוהב את הפיסטולס!!!
 

Jflyaway

New member
בדיוק - וזה כל היופי...

שאפשר "לפתוח" פס רחב להתענג על LARKS TONGUES IN ASPIC ולעבור ישר ל THE DAMNED ולחתום עם פרנק סינטרה או עם לי הייזלווד. מה שפחות עקרונות - יותר טוב.
 

melancholy man

New member
פרופוגדנה?

כן המון אנשים מאוד אוהבים את הביטלס, למה זה חיסרון, לא מבין את עניין הפרופגנדה, אני מאוד אוהב את הביטלס זה ממש לא הפריע מאוד לאוהב את פקה סטראנד שגיליתי השבוע, או את hp lovecarft או גארז' ביזארי לגמרי מטקסס, יש מקום לכל והסקלה מספיק גדולה, גם בשביל הביטלס וגם בשביל כל השאר. אגב, הביטלס להקה מדהימה בעייני ואיתם על מדף מבחנתי, יש מקום רק לסטונס, לדילן ולאלוויס (במקומות אחרים על המדף, אבל זה המדף הנכון) ואולי לעוד שנים שלושה הרכבים.
 
למעלה