קופסה קטנה

evolin

New member
קופסה קטנה

גם לכם/ן יש קופסה קטנה של ה
של כל הדברים שהיא/הוא נתן להם ואתם שומרים אותם? ומתי אתם מחליטים סוף סוף להניח את כל הדברים בתוך הקופסה הקטנה הזאת? שבועה חדש, התחלה חדשה. בהצלחה לכולם.
 
קופסה לכל אדם משמעותי

שעבר בחיי. וכולן נמצאות בתוך תיבה גדולה ונעולה בארון. אני אוספת לתוך הקופסה תוך כדי הקשר.
 
בכלל לא

אני לא בן אדם שמפתח סנטימנטים לחפצים, לא ברמה של לדחוף אותם בקופסא גם כשאין לי בהם צורך יותר. אין לי בעיה לזרוק דברים כשנגמר זמנם וגם אם לפעמים בא לי לשמור איזה פתק שקבלתי או לא למחוק איזה SMS שעשה לי את זה או לא יודעת מה, זה רק עניין של שעות/ימים שאני אעבור על הדברים ואחפף את זה בכל זאת.. הדבר היחיד שאני לא זורקת זה תמונות.
 
האקס לא נתן לי כלום לצערי.

רק ברכה ליומולדת והיא במקום נידח מעלה אבק וככה ישאר
 

s h i r k u s h

New member
הייתה לי קופסא ../images/Emo77.gif כזאת לאקס

האחרון שהיו בה תמונות, מכתבים שלו אליי ועוד. זרקתי את הדברים בקופסא אז בזמנו שהחלטתי לפני כמה חודשים שהגיע הזמן להמשיך הלאה למרות שזה עדיין כואב. אני חושבת שלא צריך לשמור מזכרות מקשרים- זה פשוט כואב. לא להיפטר מזה בן לילה, אלא בתהליך: התחלתי בתמונות במחשב והמשכתי בקופסא וזה טיהר אותי מאוד.
 

Miss Thang

New member
לא, אין לי קופסאות.

מה ש"אמור" להיות בקופסא - זאת אומרת, חסר תועלת הולך לפח. אם יש דברים שאני עושה בהם שימוש (כמו בשמים שהאקס קנה לי בזמנו), הם נשארים כמובן במקום. אין לי ערך סנטימנלי לדברים, כך שזה ממש לא רלוונטי.
 

ס22ית

New member
יש לי המון המון דברים מהעבר ששומרת

גם דברים מחברים לשעבר, גם מתנות מחברות. סה"כ אלו מזכרות שנחמד פעם ב... להסתכל עליהן. גם אם הקשר עם ה-
נגמר כואב לא צריך לקחת ו"לשרוף" כל מה שקשור אליו ככל שהזמן עובר הרגש מצטמצם, הכאב נשכח אז הזכרונות מעלים חיוכים...
 

זכוכיות

New member
לא, אין לי..

כל דבר נמצא במקום שלו, בדיוק איפה שהייתי שמה אותו גם אם זו לא הייתה מתנה מהאקס. הציור שבו הוא צייר אותי עדיין על הקיר, המכתבים ממנו בקופסה עם כל שאר המכתבים שקיבלתי- מכל אחד אחר. והכלבה מתרוצצת לי בדירה :) ככה גם שאר הדברים, אני לא סנטימנטלית במיוחד..
 
למעלה