קופי-פייסט או הודעה אישית?

calbindin

New member
קופי-פייסט או הודעה אישית?

בדרך כלל באתר היכרויות אני מנסח תוכן אישי להודעה ומתייחס לדברים שהבחורה כתבה על עצמה, בעיקר מתוך ההנחה שאם מישהי לא מצליחה לעורר איזו שהיא תגובה/סקרנות לגבי הדברים שכתבה, כנראה שהיא לא מש מעניינת הבעיה היא, שחוץ מהזמן שזה לוקח, מרבית הכרטיסים שנתקלים בהם די בנאליים בתיאור שלהם (כן, כולכן חמודות, כולכן רוצות חוש הומר, גבר חם ומפנק וכו' וכו'). מצד שני, אני אישית לא הייתי מתייחס להודעת קופי-פייסט, מתוך הנחה שמדובר ב"ספאמרית". איך אתם נוהגים?
 

מפתחSoul

New member
!

לא כולן מוכנות לוותר על קשר בגלל העדר חוש הומור.זה ממש לא בנאלי. חוץ מזה הרעיון הוא למצוא את זו שבאמת אינטלגנטית, ספונטנית ואוהבת בע"ח. חוץ מזה לא הבנתי מה אתה שואל.
 

calbindin

New member
פשוט מאוד:האם להמשיך להשקיע ולחבר הודעה

שמתייחסת לתוכן שהבחורה פירטה, או שפשוט לשלוח הודעה בסגנון "שלום, נשמעת מעניינת, רוצה לדבר?" הגישה הראשונה פשוט מסננת את רוב הבחורות - אין הרבה כאלו שכותבות על עצמן משהו שבאמת מייחד אותן מכל השאר. הגישה השניה, היא איך לומר, יכולה להתפס כמעליבה במובן מסוים. מה את מעדיפה לשלוח/לקבל?
 

מפתחSoul

New member
מאחר ואני טריה בעסק

אני רוצה לספר לך שממש לא התייחסתי לכל ה"נשמעת מעניינת, רוצה לדבר?" דווקא התייחסתי למי שבא בהתייחסות אישית למשהו ספציפי שראה בכרטיס, משהו שהעלה חיוך ואמרתי לי "הו. הנה מישהו לא בנאלי." רק דברים אישיים, זה החיבור הראשוני בעיניי. אחרת אני אתייחס לכולם ואין לי חשק או זמן לזה.
 
בתכלס

באופן כללי אני בעד קצרצר בסגנון 'אשמח להכיר' הרי בסופו של דבר אם התמונה שלך לא תמצא חן בעיניה לא ממש משנה מה תכתוב לה...
 

calbindin

New member
משעשע

במיוחד לאור העובדה שלפני שבוע היה כאן שרשור בהן פירטו בחורות מה הן מחפשות בגבר, וכולן הדגישו תכונות אופי/התנהגות, מבלי כמעט להזכיר מראה חיצוני. אתן חריגות או שהן צבועות?
 
חחחח מה שבטוח הוא שאני בררנית../images/Emo8.gif

לי מראה חיצוני חשוב,לא יכולה לדבר בשם אחרות.
 

מפתחSoul

New member
לקרוא אתה יודע?

כי כתוב במפורש "חוץ ממראה חיצוני, שלדעתי יהיה חשוב לרוב." רק בריאות נשמה.
 

elena20

New member
כי ביקשו תכונות אופי ולא מראה.

אם השאלה הייתה מה אתן אוהבות המראה היית מקבל תשובות על מראה.
 
שניכם צודקים

אם אתה לא נראה מספיק טוב בתמונה, לא תקבל תשובה. כי ככה זה באתרי הכרויות. במציאות רואים ושומעים עוד דברים ולכן לא תמיד תיפסל על מראה חיצוני.
 
אפרופו אתרי הכרויות..הקפאתי היום את הכרטיס.

החלטתי שנמאס לי להתאכזב מבחורים,שבהתחלה נראים נורא בעניין,ופתאום מתהפכים. כל מי שהכרתי באתר הכרויות היה כזה
 

מפתחSoul

New member
אני שם יומיים

והולכת לעשות את אותו הדבר... האמנם מסיבות אחרות. אבל וואלה, צריך להיות טיפוס מאד מסויים כדי לשרוד את זה. זה תופעה הדבר הזה. אפילו קשה לי להסביר למה.
 
למעלה