טוב אז זה סיפור טיפהלה ארוך:
זה התחיל בתור- וונדר וומן- כלומר אותה אחת (באמת מופלאה)- אשת משלי כלומר- אשת חיל (מי ימצא ורחוק...) זוכרת תסידרה ההיא? אז שם תרגמו וונדר וומן כאשת חיל, ומי מאיתנו לא רוצה להיות כזו?? אז אימצתי את הכינויי שלה בלעז, ואם הזמן זה התקצר לוונדר בלבד... ומקווה שאולי יום אחד אני באמת יהיה כמוה

בציפייה לגאולה