קופי, המשפט הזה (לא רק:)) בשבילך..

...Oo

New member
קופי, המשפט הזה (לא רק:)) בשבילך..

בס``ד אין שלם ללא חלק! הפוך בו והפוך בו.... זהו, לילה טוב לכולם חלומות נעימים
 

...Oo

New member
:)))))

בס``ד אם אתם פה..... אז אני לא כ``כ מהר הולכת :) וונדר, לא ענית לי על התמיהה שלי..
 

וונדר.

New member
תודה נשמה טהורה שכמותך

קראתי והתמוגגתי מנחת... ממשיכה לצפות
 

...Oo

New member
סליחה לא תמיהה, תהייה...

בס``ד זה נבלע אי שם בעץ של השיר שלך על הציור... בקיצור... אני תוהה אם וונדר זה קיצור של וונדרפול :))
 

וונדר.

New member
טוב אז זה סיפור טיפהלה ארוך:

זה התחיל בתור- וונדר וומן- כלומר אותה אחת (באמת מופלאה)- אשת משלי כלומר- אשת חיל (מי ימצא ורחוק...) זוכרת תסידרה ההיא? אז שם תרגמו וונדר וומן כאשת חיל, ומי מאיתנו לא רוצה להיות כזו?? אז אימצתי את הכינויי שלה בלעז, ואם הזמן זה התקצר לוונדר בלבד... ומקווה שאולי יום אחד אני באמת יהיה כמוה :) בציפייה לגאולה
 

Mr Coffee

New member
מעניין

אני הייתי בטוח (אני עדיין ) שכל הקטע של וונדר זה התרתי משמע של אשת חייל + תהייה.. ובועה תודה לך על המשפט... הוא כלכך נכון... (התכוונת גם לנגזרת של המשפט.. - סכום השלם גדול מסכום חלקיו?) מחלקת שולם שולם לעולם ברוגז ברוגז אף פעם..
 

...Oo

New member
אני שמעתי את זה בניסוח קצת שונה..

בס``ד השלם גדול מחלקיו וזה הבדל שיכול להיות משמעותי.. אבל ת`אמת אף פעם לא הבנתי את זה.
 

וונדר.

New member
טוב אז זה סיפור טיפהלה ארוך:

זה התחיל בתור- וונדר וומן- כלומר אותה אחת (באמת מופלאה)- אשת משלי כלומר- אשת חיל (מי ימצא ורחוק...) זוכרת תסידרה ההיא? אז שם תרגמו וונדר וומן כאשת חיל, ומי מאיתנו לא רוצה להיות כזו?? אז אימצתי את הכינויי שלה בלעז, ואם הזמן זה התקצר לוונדר בלבד... ומקווה שאולי יום אחד אני באמת יהיה כמוה :) בציפייה לגאולה
 
למעלה