קוספירציה הארי פוטרית

פגעסוס

Well-known member
קוספירציה הארי פוטרית

(אל דאגה גם אני לא מאמין במה שאני כותב עכשיו) הקוסמים הם בעצם הרשעים ואלבוס דמבלדור בראשם. הם מנסים למשוך את הארי להיות קוסם בעצמו. אתם-יודעים-מי שהוא חצי בוצדם גילה את זה מאוחר מדי והוא כבר היה בתוכם לכן מטרתו היא להרוס את הקוסמים (כך שבעצם הוא הטוב). הוא הרג את לילי וגיימס בגלל שהיו קוסמים וניסה להטיל על הארי קללה שתמנע ממנו להיות קוסם אך הוא נכשל וקרה לו מה שקרה. המטרה של אתם-יודעים-מי היא שלא יהיו קוסמים והוא החליט שהוא יתרום למאבק הזה בכך שיהרוג את כל טהורי הדם ולכן הוא כל הזמן מנסה לכנס אותם ביחד, על מנת להרוג את כולם. הדרסלים יודעים על רשעותם של הקוסמים ולכן ניסו למנוע מהארי לגלות את היכולת הזאת בעצמו מתוך רצון להצילו מלהקלע לעולם רשע זה. אתם-יודעים-מי רוצה להרוג את הארי בגלל שני דברים: 1. מה שהארי עשה לו כשהוא ניסה למנוע ממנו להיות קוסם. 2. הוא חושב שהארי כבר יחד עם הקוסמים. כל העניין של הוגוורטס הוא בעצם הצגה לשכנע את הילדים בנכונותם ובטובם של הקוסמים. בינתיים מבצעים בהם שטיפת מוח שבסוף השנה השביעית הם יהיו רשעים כמו כולם. דמבלדור מפקח על המבצע והוא תמיד דואג לכך שהארי בסוף יאמין במה שהוא רוצה שהוא יאמין. (אני בטוח שאפשר למצוא מאות חורים בתיאוריה הזאת אבל תודו שזו אחת המוזרות ביותר ששמעתם על האריפוטר) נ.ב. תארו לכם שהסיום של רולינג יהיה משהו דומה...
 

coolit

New member
אז למה..

אז למה וולדמורט משתמש בקסמים ולא פשוט בורח מעולם הקוסמים? ולמה הוא מדבר על אבא שלו בחדר הסודות בסגנון כזה מגעיל?
 

פגעסוס

Well-known member
אמרתי כבר

שאפשר למצוא המון חורים בתיאוריה הזאת ושרשמתי אותה סתם בשביל הההנאה. אך אלו לא החורים שהתכוונתי אליהם. ולתשובה: הוא משתמש בקסמים מאחר והוא כבר נכנס לעול הזה ומאוד קשה לצאת ממנו. מלבד זאת הוא לא מאמין שבריחה היא הפתרון. במקום זה הוא מעדיף לחסל את כל הקוסמים. ובנוגע לאביו, הוא מדבר עליו בצורה זאת רק בנוכחות קוסם אחר (אלו הפעמים היחידות ששמענו אותו מדבר עליו) וזאת על מנת שיאמינו כי הוא שונא מוגלגים ווצה רק טהורי דם.
 
למעלה