קוסמטיקה בסבל, הפגנה מחר בחיפה

קוסמטיקה בסבל, הפגנה מחר בחיפה

פרוקטר אנד גמבל, יצרנית שמפו PANTENE, גורמת סבל לבעלי חיים. היא מממנת ניסויים בהם מולעטים בע"ח בחומרים כימיים שונים עד להרעלתם ולמותם, חומרים כימיים מוזלפים לעיני ארנבות, לעתים עד גרימת פגיעות קשות, דימום ועיוורון. לעתים קרובות צווחות הארנבות כאשר עיניהן באות במגע עם החומר, מנסות נואשות לנוע, וכך לא פעם שוברות את מפרקתן או את גבן. עורם המגולח של בעלי חיים אחרים נחשף לחומרים צורבים. כך גורמת פרוקטר אנד גמבל לסבלם ולמותם של אלפי בעלי חיים בשנה, ביניהם עכברים, חולדות, ארנבות, חזירי ים, אוגרים וסמורים. על מנת לא לפגוע בדיוק הניסויים, לרוב אין משתמשים במשככי כאבים. החוק אינו מחייב עריכת ניסויים כאלה! עובדה היא, שיותר מ – 600 חברות קוסמטיקה בינלאומיות בודקות את מוצריהן בשיטות מהימנות יותר, מבלי להתעלל בבעלי חיים. בין החברות שאינן עורכות ניסויים בבעלי חיים נמנות ד"ר פישר, קרליין, אסתי לאודר ועוד רבות. רשימה מלאה ניתן לקבל ב - www.animal.org.il . בעלי חיים זקוקים לעזרתכם - בואו להפגין איתנו! יום ב', ה - 3.5.2004, בשעה 16:30, ליד סניף "סופרפארם" במרכז זיו (מאחורי המרכז). ההפגנה מאורגנת על ידי "הפשפשים" - נוער למען בעלי חיים - לפרטים, רותם: 050-5517488
 

Neta558

New member
בהצלחה!

תושבי המרכז מחכים לדיווחים ולתמונות
 
אבל ברשימות כתוב שפרוקטר אנד

גמבל, שמייצרת את קרסט משחת השיניים שאני משתמשת בה, לא עושה ניסויים בבע"ח, אז מה?????? אימאל'ה, תגידו לי אם לעבור למשהו אחר????
 

E l y s s a

New member
...איזה רשימה יש לך?

פרוקטור אנד גמבל הם מגדולי המתעללים... (וקרסט לא משהו משחת שיניים, לטעמי, לפחות. אז זה רווח כפול...)
 

Alexco

New member
משחות ללא צרחות:

Snoopy לילדים טופול Forever Bright אורביטול (בזה אני משתמש!) Gum V Gum סולידוכס תיאדנט
 
מרכז זיו -

זה בעצם איפה שעליתם על האוטובוס אחרי המפגש פורום שהיה בבית של ורד
צריך לעלות על אחד האוטובוסים - 16, 28, 17, 123, 14, 19, 36, 18 - רד ליד בנק הפועלים, ולך לכיוון המרכז עם ה"בר כל" (סופרמרקט החרדים). לידו, צריך לרדת עם המדרכה, עד שמגיעים הכי למטה, אל הסופרפארם.
 
למעלה