קונצרט האינסוף- גרג בר

suki da yo

New member
קונצרט האינסוף- גרג בר

443 עמ' של אושר טהור, הוצאת ינשוף. שתי הקדמות קטנות: 1.יש סופרים שאפילו בלי לבדוק את התקציר אני קונה. גם בחיר מלא. גם במחיר כפול.גרג בר הוא אחד מהם- אמנם לפני זה קראתי רק רת "מוסיקת דם" שלו, אבל מוסיקת דם ספר כל כך מהמם, שלא היה לי ספק שכל ספר שלו חייב להיות ברשותי. 2.הוצאת ינשוף היא ההוצאה החביבה עלי. גם מתרגמים ספרים מצויינים, תרגום מושקע, כריכות מושקעות, ובמקרה של "צד שמאל של החושך" של אורסולה לה גווין- ההקדמה שווה כמעט כמו הסיפור עצמו, וזה מאוד מוסיף להנאה. ישר כוח! ולעניינינו: מייקל פרין, נער בן 16, אוהב לקרוא שירה (אבל את הגדולים באמת- קולרידג', ייטס, וכו') ומשורר מתחיל בעצמו, הוא בעצם חננה לא קטן. הוא גר בלוס אנג'לס, בשיא הנוחות והכיף שכסף יכול לתת. ואז הוא פוגש את ארנו ולטירי, מלחין מזדקן, שנותן לו, קצת לפני מותו, מפתח והוראות כניסה לבית הנטוש (יש בית נטוש מכושף בכל שכונה, לא?). מייקל עובר בשערומגיע ל"ממלכה", שזה מעין גרסא מטורפת לממלכת הפיות. שם הוא לא יכול לטעות, הוא לא יכול לא לשים לב. כל טעות יכולה להביא למותו, ולמות אחרים. הממלכה מעוותת, היא לא גמורה, הגבולות בה ברורים הרבה פחות מאשר בארץ. ומייקל מקבל יחס מיוחד שמיד מפריד אותו משאר בני האדם בממלכה. מיוחד, זה לא בהכרח אומר טוב יותר. לא אספר עוד כלום על העלילה. היא כל כך מדהימה, מרתקת, מצוינת, סוחפת.. תעצרו אותי עכשיו, אני יכולה להמשיך לנצח. לא רוצה להרוס לכם את ההנאה. הספר הא חלק הראשון, הספר הבא, המג נחש, יסים את העלילה. ואני אומרת- גם בלי סוף לסיפור, הספר הזה שווה כל שניה.
 
גם אני ממש אהבתי את הספר הזה

הדמויות, העומק הדימיון - וכתוב כל כך יפה! קצת הזכיר לי ספרי חניכה פנטסטיים אחרים - "הסיפור שאינו נגמר" של מיכאל אנדה, "הקמע" של סטיבן קינג ופיטר שטראוב. אני מאוד אוהבת סיפורים מהסוג הזה, וזה היה מתוחכם ומרתק מאוד. מצטרפת להמלצה!
 

suki da yo

New member
האמת היא שהסיפור שאינו נגמר

אחד הספרים הפחו חביבים עלי... הסרט היה יותר טוב, אם בכלל הדבר הזה יתכן... את הקמע לא יצא לי לקרוא..
 

סקיפי

New member
ושוב אנחנו לא מסכימות..

אהבתי את הכתיבה, שלזכותה יאמר שגם בחלקים המשעממים יותר הצליחה למשוך אותי הלאה; אבל מאד לא הטעם שלי.
 

suki da yo

New member
מותר לא להסכים

אבל אני צודקת D: בצחוק... אני מאוד אוהבת את הסגנון כתיבה שלו, מאוד אוהבת את הז'אנר, ומאוד נהניתי מהספר... קראת משהו אחר של גרג בר?
 

siv30

New member
תודה ../images/Emo24.gif

נכנס לרשימה של הממתינים לרכישה
 

אינגהס

New member
../images/Emo51.gif

נשמע טוב, ובזמן האחרון בכלל כל הפנטזיה-מד"ב תופס את עיני, אז בינתיים ממלא את המדפים, אבל עוד לא ממש התחלתי לקרוא. הצטרף ל"שווה בדיקה". תודה.
 

uri80

New member
הממ... קראתי אבל אני לא זוכר שהוא השאיר עלי

רושם מיוחד.
 

suki da yo

New member
בקריאה ראשונה נהניתי ממש, וידעתי שזה

דורש קריאה שניה. היום בבוקר סיימתי קריאה שניה בהצלחה, ולא התאכזבתי D:
 

uri80

New member
אצלי בין קריאה ראשונה לשניה לרוב עוברות כמה

וכמה שנים...
 

suki da yo

New member
עברה שנה : )

פשוט לא הרגשתי שאני יכולה לכתוב עליו המלצה לפני...
 
למעלה