קונספירציה.

Alinush182*

New member
קונספירציה.

היי, מה המצב? אחים שלי(ואחיות)? קונספירציית הקיום, מישו פעם חשב למה אנחנו קימים? יענו אנחנו כאלה קטנים ביחס לעולם כולו, אז למה שניהיה קימים ביכלל? אני חושבת שדווקה הדברים הקטנים במשהו ענק עושים את הענק הזה....... טוב אניוויז, הרבה זמן כבר לא העליתי קונספירציה פה....
ונ.ב. גם אני רוצה להיות בכחול, אבל אני כבר מנהלת פורום הוליווד(298) אז אתם יכולים ליראות אותי שם בכחול....
 

rshilkrot

New member
נולדנו כדי למות, ואנחנו חיים

כדי להנות!!!!!!!! זאת הסיבה היחידה שבגללה באנו לעולם. להנות. וזה הכל.
 

RedStorm

New member
איזה מצחיק אם זה באמת ככה

הלוואי ! אבל נראה לי שרובנו לא נהנים כל כך
 

Alinush182*

New member
נכון!

אנחנו הולכים לבצפר בישביל לקבל עבודה טובה, אנחנו רוצים לקבל עבודה טובה רק בישביל שנחיה בפאר וביוקרתיות, אבל בישביל לחיות חיים כאלה אנחנו צריכים לעבוד הרבה, אז מה יוצא? כל השבוע אחנו עובדים/הולכים לבצפר ולא נהנים, רק בסופי שבוע אנחנו יכולים להנות אבל אז אנחנו יותר מידי מותשים מהשבוע ויושנים את כל שבת ושישי...... ואולי פעם בחודש בסוף שבוחע אנחנו נהנים על באמת.....
 

S__A

New member
אז זהו שלא נראה לי .. >>

אני למשל הולך לביצפר ותאמיני לי שאני רק נהנה, כי אני החלטתי לעצמי שאני חי בשביל להנות .. וזהווווו.. אז אני משקיע כמה שבא לי , וזהו .. ואני יוצא הרבה גם באמצע שבוע לפחות פעם-פעמיים באמצע שבוע [!] אני בקניון..
 

Alinush182*

New member
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי.........

אתה נהנה?????????????? באמת??????? אז אתה באמת יוצא דופן........ וכשיוצאים באמצע השבוע זה לא כיף כי אני למשל הכי הוהבת ללכת לסרט בהצגה של 00:00 אבל אני יכולה ללכת רק להצגה של 19:30 ו-22:00 וזה לא כיף ככה...... וכמה שלא נחליט שאחנו חיים בישביל להנות, לא נוכל רק להנות כי, ליפני זכויות באות חובות, אחד מהם ללכת לבצפר! וכמעט הרוב שאני מכירה לא סובלים את בצפר! ולהנות ולצאת לעיר או לסרט זה רק זכות........ בצפר ועבודה קודם!
 

RedStorm

New member
ברור שאפשר!

ברור שאפשר ללכת להצגות של 00:00 באמצע השבוע אם יש בכלל פשוט אל תבואי לשעות הראשונות בבית ספר תשלימי אחרי זה , מה כבר יקרה??? להנות זה לעשות מה שאתה רוצה! אז תעשי את זה
 

Alinush182*

New member
כן בטח........עכשיו אני רצה!

עם אני לא אלך לשעות הראשונות של בצפר תוכלו למצוא אותי באגף הנידונים למוות ואם אני כבר יהיה שם אז תודיעו למישפחתי שאני שם ביגלל שרציתי להנות, הם יטגנו אותך על המקום (לא שהם קניבלים.....)
 

S__A

New member
ושוב .. לא נראה לי .. >>

נראה לך שאני הולך לקניון רק בשביל סרט ? אני נוסע לשם כדי לאכול ולקנות בגדים וסתם כדי לצאת מהבית, והמקום הראשון שאני חושב עליו זה הקניון [גם חם שם].. וחוצמזה, אם הולכים לסרט בשעה 5 בערב, או אם הולכים לסרט בשעה 12 בלילה, זה צריך לשנות את ההנאה ?! הרי אתה הולך בשביל סרט לא בשביל לחזור מאוחר ולהוכיח, אני ילד גדול עושה מה בראש שלו.. אגב, כמה זמן נסיעה\הליכה מהבית שלך אל הקניון??
 

Alinush182*

New member
מהבית שלי

חצי שעה הליכה מינימום ונסיעה חמש דקות מקסימום!נסיעה במונית עולה 10 שקל מהבית שלי........
 

RedStorm

New member
אמרנו...

או שאנחנו סתם טעות מופלאה(יש כזה סרט לא?) או אני לא יודע למה אני לא יכול להמשיל לכתוב איך קוראים לזה...אממ שכחתי אני אפסיק כאן ןאתן לאחרים רק רציתי לשאול משוה שמעסיק אותי אין סוף! נצח! איך אנחנו יכולים לקבל כזה דבר...אין סוף...זה פשוט נראה לי דר שאי אפשר לקלוט...דבר שלעולם לא נגמר (כמו היקום למשל כפי שטוענים) קשה לי להבין את המושג אין סוף ונצח פשוט קשה לי
 

srullli

New member
מגבלות המוח האנושי

אין מה לעשות....יצאנו דפקטים :) ! . בן-אדם זה לא עד כדיי כך מכונה מושלמת , אבל כן מכונה גאונית.......! אאממממ........ הייתי מאוד רוצה לדעת איך להנות....... אתם לא חושבים שכל החיים זה רק עבודה מבאסת.....? עובדים בשביל להרוויח כסף , וזאת בשביל לאכול, להתקיים , ובקיצור להמשיך לחיות בעבודה........ איזה באסה כל החיים..... פה ושם יש הנאות..... אבל עדיין.... למה הכל נראה לי כ"כ מסובך פתאום עכשיו ....?!
 

rshilkrot

New member
עושים כסף כדי להנות ממנו

ובעצם כל דבר אחר, כדי אח"כ להנות ממנו. פעם הכרתי אחד שכל טיול בחוגי סיירות היה שואל את המדריך: "למה אנחנו עולים את ההר? גם ככה נצטרך לרדת אותו כשנסיים לטפס." זאת דוגמא קלאסית. למה אנחנו מתאמצים ומשקיעים כ"כ הרבה כדי להצליח, להרוויח, וכו´ - כדי להנות מזה אח"כ! תמיד נראה כאילו עכשיו הכל קשה ואין טעם למה שאנחנו עושים, כשבדיעבד אנחנו מרוויחים מכל העניין. "עלינו להינות מהדרך, לא מהיעד הסופי."
 
למעלה