קונטרומנט/ דור

קונטרומנט/ דור

אני שוכב מתחת לאנדרטה של ירח מלא, ולא מוזר לי להיות חלק מהנוף. לא איכפת לי להיות חלק מהנוף, כשאני שוכב מתחת לאנדרטה של ירח מלא.
 
דור,

קודם כל, כיף לראות אותך שוב בפורום
לגבי הקטע עצמו: אני מוכרחה להודות שלא הבנתי על מי ומה ולמה הוא מדבר... בלי קשר למשמעות התוכן, זה נראה יותר כמו רעיון שהיה לך בראש וכתבת אותו ככה, גולמי, במקום לפתח אותו. אני לא יכולה לתפוס מהקטע הזה "שיר" באמת. לעומת זאת, החתימה החדשה שלך מאוד יפה.
 
../images/Emo45.gif

הייתי מפתחת את זה יותר ונראה לי שגם מוותרת על שתי השורות האחרונות, ככה ששתי השורות הראשונות יהיו ההתחלה או חלק אחר בשיר.
 
***

תודה רבה על קבלת הפנים החמה, וסחטיין על הניהול. בקשר לקטע, זה לא שיר. זה גם לא מתיימר להיות שיר. זה מתאר סיטואציה, מחשבה והרגשה עם תמונה שאם תשימי לב נוצרת עם המבנה. בקשר לזה שזה היה בראש שלי וכתבתי את זה ככה את צודקת במאה אחוז. אבל זה נמצא בראש שלי כבר חודשיים שלמים. ככה שאם היה לי צורך בשיכתוב הייתי משכתב. החתימה ה"חדשה" היא חתימה שנשארה אצלי מאז שעזבתי. לא שיניתי דבר אבל תודה.
 

אור פרא

New member
../images/Emo13.gif

(הייתי יכול לסיים את התגובה שלי בחיוך הנושא ההודעה... חיוך על חזרתך ועל השיר הזה שצריך להשאר כך בדיוק. טוב לי עם השיר הזה ועם הפירוש שלי אותו. באת לי בטוב, קיצר :O אגב, אתה בטוח שהתכוונת ל"קונטרומנט"? לא מכיר את המושג הזה אבל אשמח אם תרחיב את אופקיי)
 
../images/Emo45.gif

אגב החתימה שלך באמת יפה, והיא גם נורא התקשרה לי לשיר. בניגוד לשירה הקטע הרגיש שלם ובאמת צריך בדיוק ככה.
 
***

תודה לך. קונטרומנט זהו מושג שהרכבתי משתי מילים. קונטר ורומנט/רומנס (איך שלא תקרא לזה). אני מניח שאין עוד צורך בהסברים. שוב תודה :)
 

the mnm factor

New member
אל תפתח אותו ולו במילה.

היי דור, לדעתי השיר (וזה כן שיר) לא מושלם, אבל שלם. שזה המצב האידאלי לשיר. הוא אפילו יפה באיך שהוא בנוי- ממש מזכיר לי בצורת הבניה שיר של המאה ה14. מה שכן לדעתי כדאי לך לשדרג אותו מבחינת שפה... כלומר לקחת את הרעיון (שהוא מצוין- הוא טבעי, הוא זורם ויש בו משהו מיוחד) ולקחת את המבנה ופשוט לתרגם אותו לעברית מאוד יפה וצחה- אבל לא מתנשאת. זו לא עבודה קלה, אבל לדעתי אם תצליח לעשות זאת יש לך שיר ברמה הגבוהה ביותר.
 

dont worry

New member
זה כיף ככה

כשזה מתחיל ונגמר בשנייה בערך ומשאיר אותך כקורא עם המון שאלות ותהיות. ואז אתה מנסה לחשוב למה לעזאזל התכוון המשורר, אבל אתה מבין שזה בכלל לא משנה. אל תשנה את השיר בכלל.
 

Mg14

New member
אני חושבת

שלקח לי הרבה זמן להבין את זה. אבל לפי מה שהבנתי זה שיר מאוד יפה. ומוזר שאני אוהבת את זה למרות שזה מאוד קצר.
 

יוצרת X

New member
זה עשה לי קצת כאב ראש.

אני מודה, לא אהבתי את זה. זה נראה לי מתחכם שכזה, העלה לי תמונה של אדם שוכב על הדשא עם פרח בפה ומזמזם לעצמו חמשיר שכזה... שבעצם לא אומר כלום. יכול להיות שאני סתם לא מבינה. אבל אין כמו החיוך שעלה לי מלראות אותך שוב בפורום =] (אגב, זאת הדס JUSThadas)
 
למעלה