קונדומים. הצילו.

קונדומים. הצילו.

תקשיבו, אל תצחקו עליי, אני באמת צריכה עצה ולא ידעתי עוד לאן לפנות.

במשך שנים לקחתי גלולות ולא דאגתי לכל ענייני ההיריון או המחלות כי לא הייתה לי סיבה לדאגה מכורח אורח החיים שניהלתי. אבל עכשיו דברים בחיי מתחילים להשתנות ואני כבר לא לוקחת גלולות, אבל אני רוצה להיות מוגנת ואני לא רוצה להשאיר את האחריות על זה בידיו הבלעדיות של הגבר. לכן, להלן שאלתי: איך אני יודעת איזה קונדומים לקנות? ראיתי שיש 20 אלף סוגים בסופר פארם.... אני קונה בכלל בסופר פארם? וסליחה על הילדותית, אבל איך הופכים אך הרכישה הזאת ללא מביכה??
 
כל חברה

שתמצאי בפארמים היא בסדר.
על כולן יש את הפיקוח הנדרש.
לקנות קונדומים זה כמו להגיד:״אני עושה סקס בטוח!״ ותכלס, זה לא צריך להיות מביך.. זו צריכה להיות גאווה.
אם את לא מסוגלת להתגבר על המבוכה תזמיני עם משלוח
 
אוקי, טוב לדעת, תודה

אני מניחה שבפעם הראשונה זה יהיה ממש מביך! אני מתכננת לקחת משהו אחר (גדול) בסופר פארם כדי שאוכל "להסתיר" את חבילת הקונדומים עד שאגיע לקופה (כן, נשמע מגוחך) ואני בטוח אגש לקופאית, ולא לקופאי... אני בטוחה שזה לא יהיה יותר מביך מהפעם שרצתי על הבוקר לסופר פארם לקנות את הגלולה של היום שאחרי... :/
 

Sharoman

New member
אני יכול להבטיח לך שקופאים בסופר פארם שחוקים מכדי לשים לב

מגיעים אליהם כל כך הרבה לקוחות וקונים מהם כל כך הרבה מוצרים שבאמת לא מעניין אותם מה קונים ומי קונה את זה.
יצא לי לקנות פעם טמפונים לחברה שלי לשעבר בסניף לדעתי טכנית שייך לבני ברק וגם אם לא בגלל הקרבה שלו לעיר עיקר המוכרים שראיתי שם היו מהמגזר החרדי.
חוץ מלשאול אותי אם אני רוצה שקית המוכרת, בגיל העשרה, לא אמרה לי מילה.
אין לך ממה להיות מובכת, אבל "להבריח" אותם כחלק מקניה מרוכזת בהחלט רעיון מוצלח (השתמשתי בו בעצמי בפעם הראשנה שיצא לי לקנות אותם).
 
לקנות קונדומים בהחלט יכול להיות מביך ...
בצעירותי ניגשתי לבית המרקחת של מכבי (הייתי בן 20-21) וביקשתי קונדומים (מה זה ביקשתי .. לחשתי מהבושה שישמעו מה אני לוקח
) ואז הרוקחת הפילה את הסטנד ועשתה המון רעש וכולםםםםםםםםםםםם נעצו בי מבטים בגללזה
 

eran2012

New member
בפעם הראשונה שרכשתי ובהמשך

קניתי והמשכתי לרכוש ברשתות הפארם.
פעם ראשונה הייתי די נבוך. התקרבתי באיטיות לקופה. קירבתי את החבילה ושילמתי.

בהמשך ירדה ולו במעט המבוכה ממני. עם זאת עדיין אני רוכש אותם במזומן, בניגוד למוצרים אחרים שלרב הם באשראי.
 
זה באמת מנחם אותי לשמוע שאני לא היחידה שנבוכה.

מה ההבדל בין לרכוש במזומן ובכרטיס אשראי? אני מפספסת משהו? :) כי לא חשבתי על זה אפילו...
 

Sharoman

New member
כבר אמרתי לך שאת לא לבד :)

כולנו מוצאים את עצמנו באותם מצבים חברתיים ורובנו הגדול מגיבים להם באותה צורה.
לגבי האשראי לעומת מזומן אין שום הבדל משום שגם חברת האשראי לא יודעת מה את רוכשת, אלא רק באיזה סכום, תאריך, שעה, שם/מס סניף וכתובת.
 

Sharoman

New member
קודם כל באמת רצוי לא לסמוך על אף אחד

כי מי שמשלם בסוף על הטעיות שלך היא רק את עצמך.
לגבי סוגי קונדומים, אני חושב שאחד המומלצים הוא כמובן של חברת דורקס שהיא אחת הפופולריות ביותר (אם לא הכי פופולארית), יש להם מגוון סוגים אז אולי שווה להשקיע פעם ב 2-3 חבילות שונות מסוגים שונים כדי לראות מה יותר מתאים לך ולבן זוגך.
חשוב להבין שקונדום הוא כמו כל פריט לבוש אחר ורק משום שסוג אחד מתאים לאדם אחד זה לא אומר שאותו סוג מתאים לכולם באותה המידה.
חשוב גם לזכור שלא מדובר רק בשאלה של תחושה אלא גם של גודל איבר ולמרות שנקונדום הסטנדרטי מתאים לרוב בני האדם יהיו כאלה בעלי איבר גדול/עבה/ארוך במיוחד שיזדקקו לקונדום מיוחד. גברים כאלה בדרך כלל מודעים לתופעה ויודעים איפה לקנות אותם אז למקרה שתפגשי באחד כזה ותרצי לקנות קונדומים בעצמך תוודאי מולו שאת קונה את הסוג הנכון.
דבר נוסף שחשוב לוודא קודם הוא שאת לא אלרגית ללייטקס, אחרת תאלצי להתמודד עם מצב מאוד לא נעים שיכול להימשך תקופה של כמה שבועות או חודשים. במידה ואת כן אלרגית, יש קונדומים מיוחדים שניתן לקנות בחו"ל (או דרך האינטרנט), הם קצת יותר יקרים אבל אם אין ברירה אז אין ברירה.... כמו כן ייתכן שהם קיימים גם בארץ אבל אם את אלרגית כדאי שבכל זאת תעשי השוואת מחירים כי אחרי הכל מדובר בכמויות לא קטנות....
שימי לב גם לתאריך התפוגה של הקונדומים עצמם! אני בספק שימכרו לך חבילות עם תוקף של פחות משנה אבל עדיף לא להחזיק קונדומים שהתוקף שלהם עומד לפוג בחצי שנה הקרובה (כלומר, אם יש משהו שרצוי להחמיר בו זה זה...) ובמקרה שישארו לך כמה כאלה בתקופה "יבשה" של חוסר סקס הייתי ממליץ לזרוק אותם רק כדי לקנות חדשים עם תוקף עדכני יותר.
מידי פעם תראי קונדומים בטעמים או זוהרים בחושך, אני לא יודע כמה הייתי ממליץ עליהם משום שסביר להניח שניתן למצוא תחלופות יותר מוצלחות להוספת טעמים טבעיים או מלאכותיים לבן הזוג שלך....
חומר סיכה - במידה ומשתמשים חשוב לזכור שהרבה חומרי סיכה הורסים קונדומים וכדאי או אפילו חובה להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים ולא שמן או סיליקון כדי לא להרוס את הקונדום.
קונדום יכול להיקרע או ליפול מהזין ובמקרה כזה חשוב קודם כל לאתר אותו (כלומר, הוא ישאר בתוכך) ולוודא שהו לא מכיל זרע. במידה והוא כן זרע האפשרויות שלך נהיות דיי מוגבלות ומכאן זאת כבר החלטה שלך של איך להמשיך הלאה....
גם אם הוא לא מכיל זרע, את עדיין חייבת להיבדק כמה שיותר מהר בקופת החולים שלך כדי לוודא שלא נדבקת בטעות במחלה המועברת במגע מיני (זאת בדיקת דם מיוחדת וצריך לבקש אותה במפורש).
דבר נוסף וחשוב שצריך לדעת הוא שלא כל גבר יספר על כך שהקונדום נפל ואם במקרה את מרגישה שבן הזוג שלך פתאום נהיה "חשוף" תבקשי ממנו, בלי שום בושה, להספיק, לצאת ולוודא שהקונדום עדיין עליו.
דבר אחרון, בשביל להיפטר מהקונדום לא יעזור לך לנסות להוריד אותו באסלה כי הוא פשוט לא ירד. הדרך הטובה ביותר היא פשוט לזרוק אותו ישירות לפח האשפה.
קונדומים קונים בכל בית מרקחת או באינטרנט (לא איביי....) ואם לא נח לך שחבילה תגיע אליך הבייתה או לדואר ישנם גם שרות של תיבות אישיות בתחנות דלק וכדו' שבעלות סמלית ניתן לשלוח את החבילה אליהם ואת מקבלת הודעה לטלפון או למייל עם קוד אישי וזמני שמחכה לך חבילה שאת צריכה לאסוף.
 
כן.. זה מה שאני מתחילה להבין..

וקצת מתביישת שבגילי המופלג אני לא יודעת את הדברים האלו..
אבל רוב חיי הייתי ילדה טובה ירושלים, אז... זה התירוץ שלי :)
&nbsp
לגבי האלרגיה - דווקא בקטע הזה אני לא דואגת כי כבר קיימתי יחסי מין עם קונדום ואני לא אלרגית. לגבי התוקף - אפילו לא חשבתי לבדוק את זה... ת'נקס!
 
שרשור "דברים מביכים שקרו לי כשקניתי קונדומים בסופרפארם"!!

פעם אחת נפלתי על קופאית חדשה שניסתה להעביר את הברקוד מכל כיוון אפשרי כשהיא כולה מסמיקה ומגמגמת כשהיא התייאשה היא צעקה לקופאית מהקוסמטיקה שנמצאת בקצה השני שהיא לא מצליחה להעביר את המוצר וכשהקופאית מהקוסמטיקה שאלה אותה איזה מוצר זה היא נופפה לה בחבילה, הקופאית מהקוסמטיקה צעקה לה בהתלהבות "תביאי אותו אלי" וככה רצתי עם חבילת קונדומים בכל הסניף כשאף אחד בסניף לא יכל לפספס מה אני קונה.

פעם אחרת רכנתי לפני במדף של הקונדומים וחיפשתי את הסוג שלי כשפתאום אני קולט איש מבוגר עומד מעלי ובוהה בי בלי לזוז עד שאיזה מישהי אמרה לו בעצבים "אבא בו כבר"

אהה זה לא שרשור כזה?חבל.
לבחור קונדום שיתאים זה די בעייתי ומצריך ניסויים, לקח לי זמן עד שמצאתי את הקונדום שלי כך שקשה לתת עצה על אחד אולטימטיבי.
לגבי הקניה עצמה, היום אני קונה דרך אתרים של בתי מרקחת באינטרנט, זה גם חוסך סיפורים מביכים וגם חוסך לי זמן של לעמוד בתור, יש מצב שזה יוצא קצת יותר יקר.
 

Sharoman

New member
היה בעבר שרשור פאדיחות בסקס

היה דיי מוצלח לדעתי ולא בעיה בכלל לשחזר אחד :)
 
אולי נתחיל אחד בעוד כמה ימים

....כשאני אאזור סוף סוף אומץ להיכנס לסופר פארם ולרכוש חבילת קונדומים ותקרה לי איזו פדיחה נוראית
 
למעלה