קול ישראל: הטכנאים שובתים, המאזינים סובלים

קול ישראל: הטכנאים שובתים, המאזינים סובלים

החל מהלילה לא יתקיימו שידורי לילה ברשתות קול ישראל, ואם זה לא מספיק, בחלק משעות הערב מתאחדות חלק מהתחנות עם רשת ב'. והכל, כרגיל, בגלל (עוד) סכסוך עבודה עם הטכנאים. הכתבה מוואלה
 

גלעד2211

New member
עכשיו אני מבין למה לא ישנתי טוב בלילה

הרגשתי שמשהו לא בסדר בקול ישראל. חלמתי שמישהו שם ממקבלי ההחלטות מקבל חום מתחיל להזיע ומוריד את האגרה המטופשת אבל אז התעוררתי להודעה הזאת שלא פחות נוראית מהטעות הנוראית שעליה חלמתי קודם ואני עדיין מתלבט יותר נורא פקיד חולה שמוריד אגרה או שביתה של עשרות חולבים?
 
משחק הכדורגל מכבי ת''א-מכבי חיפה בספק

מה אשמים חובבי הכדורגל שלא יוכלו להנות הערב ממשחק העונה ? אני מתחיל לחשוב שעדיף שצ'רלטון שידורים בתשלום זה הדבר הכי טוב שיש.
 

גלעד2211

New member
שיתקינו צלחת לווין פרטית

יש שם הכל גם את הליגה הישראלית. (את יס והוט לא קולטים שם אבל את 5 הערוצים של ישראל 1,2,10,33 והכנסת כן). יש ערוץ ישראלי TIN שמשדר לישראלים שגרים באירופה והוא מעביר שידורים גם מערוץ 5. וכדורגל אנגלי איטלקי וצרפתי יש גם בשפע ועוד באיכות HD. סה"כ 1500 ש"ח מחיר חד פעמי. אני לא ממש אוהב ספורט וכדורגל אבל עם מישהו בבית אז למה שישמע ברדיו ולא יצפה בטלוויזיה? אף פעם לא הצלחתי להבין מה ההנאה לשמוע חפירה על מהלכי משחק במקום לראות אותם. למה לדמיין כשאפשר ליראות?
 
גלעד אי אפשר לראות כדורגל בצלחת הזו.

עם כל הכבוד לצלחת לווין אי אפשר לראות את שידורי צ'רלטון שמשדרים בשבת את הליגה הישראלית והליגה האנגלית.
 

גלעד2211

New member
עמיר תיקרא את מה שרשמתי שוב

אפשר ועוד איך. את הליגה האנגלית אני קולט באיכות HD מהחבילה היוונית הפולנית והאיטלקית. ביוונית והאיטלקית יש פס קול אנגלי. בקשר לליגה הישראלית שמשודרת בשבת יש ערוץ TIN שזה ערוץ ישראלי שמשדר לישראלים שחיים באירופה והוא מעביר בשידור ישיר גם הליגה הישראלית מערוץ 5 וגם מערוץ 2-10-1 וחוץ שכשמעבירים שם תוכניות מערוץ 2 ו10 (לא ספורט בשידור ישיר) אז אין שם פירסומות.
 
ואני לתומי חשבתי

שאפשר לשוחח פה על נושאים רציניים. אני יודע שזה נושא פחות מעניין מאשר הפיראטיות או מאשר לקדם את התחנות של בן בסט בפעם המיליון, אבל חשבתי שאולי בכל זאת יצוצו פה כמה תגובות נורמליות ולא ציניות. תודה לכל אלה שהזכירו לי למה אני ממעט לכתוב פה.
 

גלעד2211

New member
מה אפשר להגיב על שביתה של קול"יש? הרי

רוב האזרחים מאסו באגרה המטופשת וכל שני וחמישי יש שביתה אחרת שם אז מה חדש? אז בורחים לציניות.
 
באמת שלא הכרחנו אותך להיות פה.

והתשובות ציניות כי המציאות היא שאף אחד לא מתעניין בישורי הלילה של קול ישראל, כי כולם ישנים.
 
אם היית קורא הכל

ולא ישר קופץ, היית רואה שלא מדובר ר-ק בשידורי לילה. מדובר גם בשעות באמצע היום שפתאום תחנות מתאחדות עם רשת ב' רק בגלל שהטכנאים עושים עיצומים כי לא משלמים להם שעות נוספות. לא מזמן התלוננת על זה שיש שיבושים בהאזנה לרשת ב', כך שכנראה אתה בכל זאת מאזין לפעמים.
 

olli3

New member
מנהל
אני קורא את הדברים והפעם אגיב

אני בתקופה מוזרה בחיים שלי, לכן אני לא מרבה להיכנס לעניינים. מי מאזין לרשת ב'/ג'/88 FM בלילה? זאת בדיחה??? אתם יודעים בכמה מוניות נסעתי בלילות שנהגים מאזינים לרשת ג' או לרשת ב'? רצף הלילה של רשת ג' מושך לא מעט אנשים, מישהו כאן האזין לו בכלל? שישר אתם מדברים בנימה צינית וטפשית? אתם יודעים כמה סטודנטים מאזינים ל88 בלילות? אתם יודעים כמה שומרים במקומות שונים נהנים לשמוע הופעת רוק טובה באמצע הלילה, או אלבום משובח? יש גם מאזינים בלילות לכל המוסיקה, מכיר כמה אנשים שחורשים את הלילה בלימודים על התחנה הזאת, נכון שאפשר לשמוע את הכל ולייצר רשימת שמיעה וכו'. אבל יש לא מעט אנשים שמעדיפים שיבחרו להם במקום להתעסק בלהוריד מפה ומשם או לשמוע ברמקולים באיכות ירודה של לפטופ. סמוך על זה שיש מספיק מאזינים בשעות המתות האלו שהפלא ופלא מאזינים בין היתר גם לקול ישראל על תחנותיו השונות.
 
מסכים איתך בהחלט

חוץ מזה, הנקודה שלי לא היתה בהכרח דווקא שידורי הלילה אלא העובדה ששוב הטכנאים שובתים ושוב המאזינים סובלים, ונראה שאין סוף לסחבת המתמשכת הזאת בקול ישראל. הפעם זה בגלל שעון הנוכחות וזה שלא משלמים לטכנאים שעות נוספות, מחר זה יהיה משהו אחר ושוב יהיו שיבושים בשידורים. סתם נטפלתם פה אל שידורי הלילה. הבעיה הרבה יותר רחבה, ואני בטוח שאם היו משבשים יותר את התכניות שמשודרות במהלך היום, אנשים היו קופצים פה.
 

גלעד2211

New member
אני יודע שמאזינים....

נהג האוטובוס הקבוע של 5 בבוקר מאזין לרשת ב' היום הוא לא הבין למה הוא לא קלט אותם עד שהסברתי לו את הסיבה. העניין הוא שכל שני וחמישי הם שובתים על משהו אחר שקשור ברובו לכסף שהם מקבלים מאיתנו מהאגרה ביחד עם הפירסומות שם. זה קצת חוצפה.
 

djgabi

New member
מתי כבר מישהו יכבה אותם סופית?

הרשות הזאת כבר מיצתה את עצמה עד תום,מספיק,כל כך מיותרים. כל לעשוק ולגנוב כספי ציבור.
 
למעלה