קול חלש - איפה ניתן לטפל?

מנגו119

New member
קול חלש - איפה ניתן לטפל?

יש לי קול ממש חלש. בצורה קיצונית. לא עוזר גם כשאני צועקת. זה ממש ממש פוגם לי בתפקוד השוטף בחיים ואני חייבת לפתור את זה בכל דרך אפשרית. מאיפה מתחילים? מה עושים? אני אשמח לכל הכוונה או הארה שיש לכם בנושא. תודה!
 
קול חלש

נשמח שתוסיפי פרטים. מה עיסוקך? האם את מדברת מול קבוצה? האם את סובלת מליחות , חומציות, בעיות הורמונליות וכד' האם את לוקחת כדורים כלשהם?על פניו אם הכל תקין כדי להשיג קול חזק יותר מומלץ לפנות לקלינאית תקשורת ולעבוד על חיזוק שרירי סרעפת ותרגילי פושינג (חיזוק שרירים שיתרמו לקול חזק )
 
לשיר בקול חזק לדבר עם נוכחות

שלום לך
אני נתקלת הרבה פעמים באנשים שחושבים שיש להם קול חלש וכמו שטליה ציינה, לפעמים זה עניין פיזי שדורש שיפור טכניקה ואפשר לפתור בפיתוח קול, לפעמים זה עניין הורמונלי או בריאותי שמפריע ליציבות בקול ואני בטוחה שלטליה יש הרבה פתרונות טבעיים שיעזרו בכך. יחד עם זאת לפעמים זה גם עניין רגשי. כלומר יתכן שאת מאמינה שיש לך קול חלש אבל המציאות היא קצת אחרת וברגע שתיחשפי לעוד אפשרויות קוליות תאמיני בנוכחות הקולית שלך יותר.
לסיכום לעיתים צריך לשפר את הטכניקה של הפקת הקול, אך גם את הטכניקה של התפיסה שלנו לגבי הקול.
אני מצרפת ווידאו ומאמר שיכולים לעזור לך ואשמח לתת עוד טיפים ורעיונות לשאלות בנושא.
מאמר

 
וידאו מעניין! תודה


איך למדת לדבר באנגלית כל כך טובה וללא מבטא? האם את ממדינה דוברת אנגלית? או שגרת שמה כמה שנים?
&nbsp
&nbsp
 
מבטא באנגלית

היי יסמין את מקסימה תודה!
האמת היא שאת רב הלימודים שלי בתחום הקול הייתי צריכה לעשות מעבר לים כי פשוט היה שם הרבה יותר ידע, אז לא התגוררתי שם פיזית אבל נסעתי הרבה ועשיתי המון עבודה מקוונת ומחקרים וכך יצא שהאנגלית שלי נאצלה להשתפר ושהתרגלתי לדבר על קול באנגלית :)
 
למעלה