קול האמת!

5GIPI5

New member
האויב הכי גדול של האדם הוא עצמו.

ויש על זה סטיקר בעניין אחר אבל מתאים לענייננו, וטרף הוא דוגמא טובה לאחד שנטרפה עליו דעתו והמשפט הוא : מוטב בחיים לחכות עוד רגע מאשר לאבד את החיים בין רגע
 

saar7650

New member
תגיד, אתה מבין מה אתה אומר?

"האויב מספר אחד שלנו זה לא הערבים , אלא החרדים!!!" אתה מסכים עם זה? אתה מסכים שפיגועי הטרור הנוראיים שווים לוויכוח בין החרדים לחילונים על אופיה של המדינה? האם החוק של איסור נסיעה בתחבורה ציבורית בשבת שווה ערך לפיגועים? עד לאן תמשיך עם השנאה המזעזעת הזאת? "תבואו לירושלים ותראו איזה היכלים נבנים ובתי כנסת מפוארים וכל זה מאיזה כסף בדיוק? מהכסף שלכם!" רובו המוחלט של הצבור בישראל מגיע לבתי הכנסת לפחות בחגים כך שבתי הכנסת נבנים גם לרווחת התושבים החילונים בעלי הזיקה למסורת היהודית. מה עם בתי התיאטרון, אצטדיוני הכדורגל, מצעדים למיניהם הממומנים מכספי שנבנים מכספי המיסים שהחרדים והדתיים משלמים למרות שהם לא לרוחם? ולא רק שאינם לרוחם- בחלק מהמקומות אף מסיתים נגדם! חרדים גם משלמים מיסים והם זכאים לכל מה שאזרח רגיל זכאי.
 

טרף טרף

New member
קרא שם בשרשור כתבתי שאני לא מסכים

עם הכל ובעיני המוסלמים הם האויבים של העולם בכלל וגם שלנו בפרט, רק שאין להתעלם מהאיום של החרדים, וזו המציאות!
 
הסגרת את עצמך.

תאמין לי עוד סימפטתי אותך, אבל אחרי הציטוט שההוא מעליך הביא, קשה לדבר איתך בכלל. אתה מונע משנאה, אי אפשר לדבר עם אדם כזה.
 

5GIPI5

New member
הוא מתכוון לההוא מלמעלה שרואה אותך

מוציא לשון כמו כלב אשפתות .רק על תגיד שוב שאתה שם ז תאכל אותו ותבלום.
 

5GIPI5

New member
הדיון הזה מיצה את עצמו נכשלת מטורף

פתחת בקול האמת וסיימת בכולירע.
 

saar7650

New member
הבאתי את ההודעה שציטטת

והסברתי לך היכן לדעתי הטעות בהסתכלות על החרדים. כמו שאתה משלם מיסים, גם החרדי משלם מיסים. כמו שאתה זכאי ליהנות מהמיסים גם החרדי זכאי ליהנות מהם. וכמו שאתה לא נהנה מחלק מהמיסים גם החרדי לא נהנה מחלק מהמיסים. כתבת ב"חופש"- "אני אמנם לא חושב שהם יותר גרועים ממוסלמים, אבל הם והמוסלמים הכי גרועים" משמע שאתה סובר שהחרדים גרועים כמו המוסלמים. האמנם? האם כוונתך שפיגועים רצחניים שווי ערך לחוק האוסר על נסיעה בתחבורה צבורית בשבת? או שלא הבנתי אותך כראוי?
 

naftalyb

New member
זכותו של אזרח הארץ

לדרוש את הריסתם של הבתי כנסת מפני שהם מהווים מפגע בריאותי לסביבה וזאת זכות לגטימים בהחלט
 

saar7650

New member
מפגע בריאותי?../images/Emo6.gif

במה בדיוק מהווה בית כנסת מפגע בריאותי?
 

5GIPI5

New member
שחר אתה מדבר אם אנשים לא שפויים

לבית כנסת הם קוראים מפגע בריאותי למקוה הם קוראים מקום שאונסים ילדים ולדת הם קוראים מחלת נפש .ועוד המטורף טרף טרף מודיע לנו שהוא לא שונא אף אחד רק מציג לנו עובדות.
 
../images/Emo6.gifרוצה לפוצץ גם מסגדים כמו אלאקצא

או רק בתי כנסת? אתה יכול לומר שבונים יותר מידי אבל להרוס את כולם?
אתה שולח יחידה גם לפוצץ את מסגד אל אקצא אחרי שתהרוס את בתי הכנסת?
 

אנטוליו

New member
בחיבורי "הפרדוקס היהודי" אני כתבתי

מיהו האויב הגדול ביותר שלנו: אנו עצמנו, יותר נכון הדת המתנשאת הזאת, האידאולוגיה של העם היהודי! אנו עושים הכל בכדי להשניא את עצמנו על שכנינו. הנה, ראיתם תמונות של עצי הזית הכרותים? כך מקיימים יחסי שכנות טובים? ואיפה המשטרה, צבא, שב"כ? ואחר כך אנו מיתממים: למה שונאים אותנו, למה יש אנטישמיות בעולם?
 

5GIPI5

New member
"בחיבורי אני כתבתי",מי אתה בכלל?

אומרים ששנאה מעבירה דעתו של אדם. אדם שונא חוכמתו מסתלקת ממנו. אתה משתמש במילים בוטות שאין להן מקום בדיון תרבותי,הדת היא לא מתנשאת הדת היא נבדלת קרי מראה שיש הבדל בין אדם לחית אדם. אתה מזמן כבר לא תמים ואתה הוא זה ששונא יהודים אנטי שמי=נטולי'ה
 
למעלה