קול האמת!

5GIPI5

New member
קול הרעם מקהיר,תגיד טרף יש מצב

שתביא לנו את הסידרה בהמשכים של "זקני ציון" שמשודרת במצריים ומציגה את הדתיים כחבורת אמבות שמנסים להשתלט על העולם.אני בהחלט ממליץ לכולם לעיין טוב טוב בשלשול מפורום חופש בהנהלת גוססי בשביל לראות את השקרים שטרף טרף מפיץ.מתנצל טרף כבר ידעתי אותך שחופר בור לחברו בסוף נופל הוא בעצמו בתוכו.אם כבר הבאת לכאן את השלשול מפורום חופש אז רצוי למצות את הדיון בשאלה מי הם אלה באמת שמאיימים על שלום העולם.
 

5GIPI5

New member
היית נחשב לחכם אם היית שותק

הרי זה מה שאתה מציע לכל גולש חדש שמגיב לי אז לפחות תהיה נאמן להמלצה של עצמך.
 

5GIPI5

New member
ומעניין לעניין באותו העניין

תראו איפה אתם חיים.הפורום הזה ידע הרבה שרשורים על השואה,והנה באתר נענע מתנוססת כותרת בחדשות בזו לשון,ציטוט:"וועדת החוקה אישרה להצבעה במליאת הכנסת להכריח את המדינה ואת הבנקים להחזיר לניצולי השואה את הכסף שמגיע להם."טומי לפיד מופיע גם בכתבה שאומר בלשונו הבוטה שהבנקים מחזיקים את הכסף שנאמד במילארד דולר ונהנים מהריבית בתקוה שהניצולים ימותו והכסף ישאר בבנק.מי שלא מבין עדיין מדינת ישראל לא חילקה עד היום את הכסף שמגיע לניצולי השואה כי מחכים שהם ימותו , והקשר לפורום הזה הוא שמדינת ישראל החילונית שנונרה מילארדים ועדיין משנוררת מיהודים עשירים בעולם בשביל לבנות כאן בית לאומי ליהודים אבל למעשה הכסף הגיע לידיים חילוניות שהשתמשו בכסף הזה לצרכים זרים הקבלה היא ברורה גם כאן כפי שמראה לנו טרף טרף השקם וערב מחכים החילונים האתאיסטים שהיהודים ימותו בשביל שלא יתנו להם את הכסף שמגיע להם בדין.
 

טרף טרף

New member
למנהל הפורום!מואזין מבזה את זכר

השואה בצורה מכוערת ביותר: "מחכים החילונים האתאיסטים שהיהודים ימותו בשביל שלא יתנו להם את הכסף שמגיע להם בדין." אני מבקש לחסום אותו
 

5GIPI5

New member
האמת כואבת אה טורף נטרפה דעתך?

מילארדים נתרמו ליהודים והחילוניים שדדו את הכסף לצרכים זרים,למה את נטרף בזכות היהודים אתה חי כאן וברוב חוצפתך אתה מחרבן בצלחת שאתה אוכל ממנה.
 

טרף טרף

New member
חלאה!אין כאן שום קשר לחילונים ודתי

דתיים, טומי לפיד הוא ניצול שואה והוא סופר חילוני, והרבה אנשים כמוהו לא קיבלו את הכסף בגלל רשעות ושחיתות של הבנקים, אני חי כאן דווקא בזכות החילונים הציונים שהקימו את המדינה, תפסיק כל הזמן לעשות מהחילוינם נאצים, הפעם עברת את גבול הטעם הטוב
 

5GIPI5

New member
חלאה זה החומר שקורצת ממנו מטורף

אני בשבילך לא פונקציה לגביך אני דמות וירטואלית אנונימית הזועה שאת מפיץ כאן פוגעת באחים שלך ממש במשפחה שלך ממש מיצידי שתתפוצץ מרוב כעס מסכנים הם ההורים שלך והאחים הדתיים שלך שלא מודעים לפצצה שיש להם בתוך הבית.
 

טרף טרף

New member
אני לא מתפוצץ מכעס

אתה זה שמבזה את זכר השואה כל הזמן, ואם יש אלהים או צדק כלשהו אתה עוד תשלם על זה בגדול, דרך אגב: אני בטוח שילדיך מאוד גאים באבא שלהם, וגם הוריך בטח מאוד גאים במה שיצא ממך, לא ככה מואזין?
 

5GIPI5

New member
דבר בשם עצמך מטורף אומלל

כשיהיו לך ילדים אני מאחל לך שהם יעשו לך בדיוק מה שאתה עושה להורים שלך ,וזו לא קללה מה שאתה מבשל זה מה שתאכל.אפס מאופס.
 

5GIPI5

New member
בבודאי שגאים בי אני נשוי יש לי

ילדים ויש לי עבודה ואני חי בכבוד לא כמוך ילד אומלל מקופח לא נשוי ששונא אנשים ומכפיש ציבורים שלמים כולל את האחים הדתיים שלך ממש. על חשבון מי אתה חי ? מי משלם את הלימודים שלך?
 

טרף טרף

New member
אתה זה שמכפיש יומם וליל את כל

החילונים, ואת כל האנשים בכלל, ומבזה ללא הרף את זכר השואה וגם אמרת שיש ניצולים שאיבדו כל צלם אנוש. אני בסה"כ מציין עובדות. אני בניגוד גמור אליך לא שונא אף אחד ולא משווה סתם אנשים לנאצים.
 

5GIPI5

New member
תגיד אתה אמיתי נראה לי שאתה חולה

אני מזמין אותך לאגף 7 בבית חולים אברבנאל שבו שוהים ניצולי שואה שבמקום לתת להם את הכסף שמגיע להם ביד, בנו בניין אם סוללה שלמה של רופאים שמתפרנסים על חשבונם בכסף שעשו על חשבונם יכלו לבנות לכל אחד מהם ארמון פרטי אם רופא פרטי.אתה שונא את עצמך אומלל אתה אפילו לא מבין את גודל הזוועה שאתה מפיץ כאן.
 
למעלה