קולולולולולו../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo49.gif
בשעה טובה בשמחה רבה ובמזל טוב נולד אתמול בשעה 11 בבוקר גלעד בן אפרת (של נאור), אח לאהוד ושחר. לאם ולרך הנולד - שלום אני רוצה לאחל בשם כולנו המון המון המון המון מזל טוב לאפרת, שתראה רק נחת מהעולל הקטן (ומאחיו הגדולים) ושיגדל לתפארת.
בשעה טובה בשמחה רבה ובמזל טוב נולד אתמול בשעה 11 בבוקר גלעד בן אפרת (של נאור), אח לאהוד ושחר. לאם ולרך הנולד - שלום אני רוצה לאחל בשם כולנו המון המון המון המון מזל טוב לאפרת, שתראה רק נחת מהעולל הקטן (ומאחיו הגדולים) ושיגדל לתפארת.