קולולולולולו

elotan

Member
קולולולולולו../images/Emo65.gif../images/Emo49.gif../images/Emo49.gif

בשעה טובה בשמחה רבה ובמזל טוב נולד אתמול בשעה 11 בבוקר גלעד בן אפרת (של נאור), אח לאהוד ושחר. לאם ולרך הנולד - שלום אני רוצה לאחל בשם כולנו המון המון המון המון מזל טוב לאפרת, שתראה רק נחת מהעולל הקטן (ומאחיו הגדולים) ושיגדל לתפארת.
 

Nurd4Life

New member
מזל טוב לאפרת, נאור וצמד האחים הבוגרים

משרשר לפה כדי לא לערבב בין שמחה לשמחה :) מחכים כבר לראות תמונות של העולל החדש!
 

kendog keds

New member
../images/Emo49.gif ומוסיף עוד אחד למחלקת הג'וניורס

אתמול בבוקר נולד אוהד, בן לתומר "הגיבור הישראלי" ורינת שטרן. המון המון מזל טוב לאפרת ולתומר יקירי הפורום. ויש לכם מזל שהספקתם לתת שמות, כי רציתי להציע שתקראו לו קיין, ע"ש אלוף העולם. (גם קיין שטרן וגם קיין של נאור נשמע נחמד
)
 
למעלה