קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו

קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו
משרד תחבורה וחברת "קווים" חתמו על החוזה להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון ומנכ"ל חברת "קווים", זאב הורן חתמו היום (8.1.03) על חוזה להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו. מדובר בכ- 20 קווי תחבורה ציבורית המופעלים כיום על ידי חברת "דן". קווים אלה מהווים כ- 8% מנפח הפעילות של "דן" בתחבורה הציבורית. חברת "קווים" (לשעבר "קשרים") המשותפת לחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ", יבואני הרכב "מאיר" וחברת הנסיעות והתיירות נצרת, זכו במכרז שפירסם משרד התחבורה, במסגרת הרפורמה בתחבורה הציבורית. הקווים שיופעלו על ידי חברת קווים כוללים את קווי האוטובוסים של בקעת אונו וכן מספר קווים מטרופולינים בתל אביב. מדובר בין השאר בקווים ת1, ת2, ת3, 36, 37, 38, 39, 55, 56, 58, 59, 68, 71, 78 ו- 168. קווים אלה יפעלו בין השאר בקרית אונו, אור יהודה, יהוד, פתח תקוה ותל אביב. מנכ"ל משרד התחבורה מסר כי תעריפי הנסיעה של חברת "קווים" יהיו זולים ב- 10% עד 25% מתעריפי הנסיעה של "דן". עם הפעלת הקווים ב- 1 ביולי 2003 יהנו כל תושבי מטרופולין תל אביב מהנחה נוספת בתחבורה הציבורית ולא רק הנוסעים בקווי האוטובוסים שיצאו לתחרות. חברת "קווים" תשלם למדינה תמלוגים של 5 מיליון שקלים עבור כל שנת הפעלה של הקווים. הזכיון להפעלת הקווים ניתן לחברה למשך 6 שנים. לדברי הורן, החברה נמצאת בימים אלה בתהליך רכישה של 110 אוטובוסים חדשים מסוג וולוו, שיופעלו בקווי בקעת אונו. עלות רכישת האוטובוסים נאמדת בכ-110 מיליון שקל. הורן הוסיף כי בכוונת חברת "קווים" להרחיב את פעילותה בתחום התחבורה הציבורית ולהשתתף במכרזים הנוספים הצפויים להתפרסם בקרוב על ידי משרד התחבורה. חברת "קווים" היא כיום מפעיל התחבורה הציבורית השלישי בגודלו בארץ אחרי קואופרטיב "אגד" וחברת "דן". מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

K85

New member
קו 68

קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו
משרד תחבורה וחברת "קווים" חתמו על החוזה להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון ומנכ"ל חברת "קווים", זאב הורן חתמו היום (8.1.03) על חוזה להפעלת קווי תחבורה ציבורית באזור בקעת אונו. מדובר בכ- 20 קווי תחבורה ציבורית המופעלים כיום על ידי חברת "דן". קווים אלה מהווים כ- 8% מנפח הפעילות של "דן" בתחבורה הציבורית. חברת "קווים" (לשעבר "קשרים") המשותפת לחברת האוטובוסים "הורן את לייבוביץ", יבואני הרכב "מאיר" וחברת הנסיעות והתיירות נצרת, זכו במכרז שפירסם משרד התחבורה, במסגרת הרפורמה בתחבורה הציבורית. הקווים שיופעלו על ידי חברת קווים כוללים את קווי האוטובוסים של בקעת אונו וכן מספר קווים מטרופולינים בתל אביב. מדובר בין השאר בקווים ת1, ת2, ת3, 36, 37, 38, 39, 55, 56, 58, 59, 68, 71, 78 ו- 168. קווים אלה יפעלו בין השאר בקרית אונו, אור יהודה, יהוד, פתח תקוה ותל אביב. מנכ"ל משרד התחבורה מסר כי תעריפי הנסיעה של חברת "קווים" יהיו זולים ב- 10% עד 25% מתעריפי הנסיעה של "דן". עם הפעלת הקווים ב- 1 ביולי 2003 יהנו כל תושבי מטרופולין תל אביב מהנחה נוספת בתחבורה הציבורית ולא רק הנוסעים בקווי האוטובוסים שיצאו לתחרות. חברת "קווים" תשלם למדינה תמלוגים של 5 מיליון שקלים עבור כל שנת הפעלה של הקווים. הזכיון להפעלת הקווים ניתן לחברה למשך 6 שנים. לדברי הורן, החברה נמצאת בימים אלה בתהליך רכישה של 110 אוטובוסים חדשים מסוג וולוו, שיופעלו בקווי בקעת אונו. עלות רכישת האוטובוסים נאמדת בכ-110 מיליון שקל. הורן הוסיף כי בכוונת חברת "קווים" להרחיב את פעילותה בתחום התחבורה הציבורית ולהשתתף במכרזים הנוספים הצפויים להתפרסם בקרוב על ידי משרד התחבורה. חברת "קווים" היא כיום מפעיל התחבורה הציבורית השלישי בגודלו בארץ אחרי קואופרטיב "אגד" וחברת "דן". מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
קו 68
אני בטוח ששמעתי לא מזמן שהחליטו לוותר על הפרטת קו זה. מוזר שעכשיו גם הוא נכלל בתוכנית ההפרטה. חבל! ההפרטה היא לא הפיתרון!
 

zman188

New member
כנראה שהגיע הזמן שתראה איך נראית

קו 68
אני בטוח ששמעתי לא מזמן שהחליטו לוותר על הפרטת קו זה. מוזר שעכשיו גם הוא נכלל בתוכנית ההפרטה. חבל! ההפרטה היא לא הפיתרון!
כנראה שהגיע הזמן שתראה איך נראית
תחבורה ציבורית במדינות אחרות בהן הופרטה התחבורה הציבורית ויפקחו עיניך!! נהג שבטוח במשרה שלו ולא חושש למשכורתו מעז לעשות דברים שאף נהג אחר לא מעז לעשות. ואגד בתור ארגון של אנשים כאלה מעזה לעשות דברים חצופים שלא נראו במקומות נאורים. לידם דן נראים כמו טלית שכולה תכלת.
 
מה עם 49? גם אותו רצו להפריט, לא?

כנראה שהגיע הזמן שתראה איך נראית
תחבורה ציבורית במדינות אחרות בהן הופרטה התחבורה הציבורית ויפקחו עיניך!! נהג שבטוח במשרה שלו ולא חושש למשכורתו מעז לעשות דברים שאף נהג אחר לא מעז לעשות. ואגד בתור ארגון של אנשים כאלה מעזה לעשות דברים חצופים שלא נראו במקומות נאורים. לידם דן נראים כמו טלית שכולה תכלת.
מה עם 49? גם אותו רצו להפריט, לא?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה