קווי זהב "גונבת" כסף מלקוחות

rootsnatty

New member
קווי זהב "גונבת" כסף מלקוחות

בתאריך 23/10 התקשרתי למחלקת שרות לקוחות בקווי זהב על מנת לברר משהו. במהלך שיחתי עם נציג השרות הוא הפנה את תשומת ליבי שבתאריך 17/11 נגמרת לי ההתחייבות לחבילת האינטרנט שלהם, והציע לי לרכוש חבילה חדשה. החבילה שאותה הציע לי נציג השרות נראתה לי קצת יקרה, ולכן הוא הפנה אותי למחלקת שימור לקוחות בקווי זהב על מנת לקבל חבילה שאולי קצת יותר מתאימה לי. שבוע וחצי ניסיתי ליצור קשר עם אותה מחלקה ,השארתי 4 הודעות,שלחתי 2 מיילים,ורק לאחר שבוע וחצי חזרה אלי נציגה מאותה מחלקה. אמרתי לאותה נציגה שאינני רוצה לחדש את חבילת האינטרנט שלי עם קווי זהב ,וזאת עקב השרות הגרוע של חברת קווי זהב. אולם להפתעתי ,אותה נציגת שימור לקוחות אמרה לי שאני התחייבתי בשיחתי הקודמת עם נציג שרות הלקוחות לעוד שנה נוספת. הבהרתי לנציגה שאני בכלל לא הסכמתי לאותה התחייבות שהרי אם הייתי מסכים לא הייתי צריך לפנות למחלקת קשרי לקוחות בקווי זהב. הנציגה אמרה לי שרוב שיחות הטלפון שלהם מוקלטות, ושאלה אותי אם אני מעוניין שהם יבדקו את ההקלטה וכך תצא האמת לאור . כמובן שהסכמתי ,ואותה נציגה אמרה שהיא אישית תחזור אלי תוך מקסימום יומיים או שלושה. לאחר שבוע ,משלא חזרו אלי עם תשובה התקשרתי לאותה מחלקה ,וענתה לי נציגה אחרת של מחלקת קשרי לקוחות.היא אמרה לי שהם לא מצאו את ההקלטה ולכן החליטו שאני מחויב לעוד שנה נוספת. ביקשתי בתקיפות לדבר עם מישהו אחראי, כדי לנסות ולהבין את פשר ההחלטה התמוהה הזאת. הנציגה אמרה לי שאין אפשרות להעביר אותי לאחראי, והבטיחה שאותו אחראי יתקשר אלי "היום, או מקסימום מחר". כמובן שלמחרת לא חזר אלי שום אחראי ושום נציג. התקשרתי לקווי זהב ודרשתי מנציגת שרות הלקוחות לדבר עם האחראי על הנושא. הנציגה העבירה לי את השיחה לאחראית ,והיא במהלך השיחה ניסתה לשכנע אותי להישאר בקווי זהב.הבהרתי לה שאינני רוצה שום קשר עם קווי זהב ,ואני בסך הכל מבקש לסיים את ההתחייבות הקודמת שלי ולהתנתק. האחראית הציעה לי בתור פשרה לשלם להם "רק" על חצי שנת התחייבות כדמי יציאה. הבהרתי לאחראית שוב ושוב שלא הסכמתי לשום התחייבות נוספת ולכן אינני מוכן לשלם,והיא כתגובה הפנתה אותי למחלקת פניות הציבור. אני לא צריך לציין איזו אי נעימות נגרמת לי מכל הסיפור הזה שלא לדבר על כמות הטלפונים והזמן שאני נאלץ להקדיש על מנת לפתור את המצב המגוחך הזה.
 

deadman10

New member
אינטרנט זהב עשו את אותו התרגיל

לאבא שלי. בהתחלה אני דיברתי במקומו ולא הייתי מוכן לוותר להם. אבל אז הם דיברו עם אבא שלי, והוא וויתר והסכים להורדת ההתחייבות משנה ל-3 חודשים
.
 
חברת 012 קווי זהב

גם לי חברת 012 קווי זהב עשו תרגיל עוקץ דומה ניווטו אותי לחבילת שכלל וכלל לא ביקשתי דיברתי איתם הגעתי עד למנכלי"ת הגברת סטלאה הנדלר טלפון:03-9539012 כתובת הסיבים 25 פתח תקווה E-MAIL: [email protected] [email protected] הפתרון לפי אני ודעתי להגיע עד ראש הפרמידה המנכ"ל לפי אני ודעתי
 
חברת 013 קוי ברק

לפני כשנתיים החלטתי להתחבר לאינטרנט - ביררתי תעריפים בין כל החברות והמחיר היה פחות או יותר זהה בין כולם. התלבטתי במי לבחור מבין כל החברות - חברת ברק היתה היחידה שלא דרשה התחייבות. החלטתי, שאם זה כך - אם החברה מאמינה שהיא מספיק טובה ושאין צורך לכבול אותי אליה, אני אבחר בהם. מכסימום, תמיד קיימת עבורי האופציה להתנתק. אני שמחה לספר שההחלטה שלי היתה נכונה! לאורך כל השנתיים שאני מחוברת אליהם, אני לא מפסיקה להתפעל מרמת השירות והיחס. רוב הזמן אין לי תקלות ובעיות מיוחדות, אבל כשהיתה לי בעיה, טיפלו בי באדיבות ובמקצועיות. המוקדן היה איתי בקשר במשך כמה ימים (קשר יזום שלו), ולא סגר את קריאת השירות עד שקיבל ממני OK שהבעיה נפתרה. ממליצה עליהם בחום!
 
למעלה