קווי הלילה חוזרים לפעול בערב יום העצמאות

חדשות טובות.
אז עכשיו באמת נשאלת השאלה, אם יש שירות בכל אמצעי התחבורה גם בלילה (אוטובוסים עד סוף השירות כמו לפני הקורונה, קווי לילה), למה רכבת ישראל מפסיקה את השירות ב 22:00? אני מבין למה אין רכבות במקטעי העבודה בלילה (הרצליה - חיפה, קו החוף הדרומי ולולאת השרון). אבל למה לא להחזיר את השירות עד חצות בשאר הקווים?
וזאת גם הזדמנות לתקן עוול הסטורי ולהאריך את השירות לירושלים נבון גם כן עד חצות.
 

קו 415

Member
חדשות טובות.
אז עכשיו באמת נשאלת השאלה, אם יש שירות בכל אמצעי התחבורה גם בלילה (אוטובוסים עד סוף השירות כמו לפני הקורונה, קווי לילה), למה רכבת ישראל מפסיקה את השירות ב 22:00? אני מבין למה אין רכבות במקטעי העבודה בלילה (הרצליה - חיפה, קו החוף הדרומי ולולאת השרון). אבל למה לא להחזיר את השירות עד חצות בשאר הקווים?
וזאת גם הזדמנות לתקן עוול הסטורי ולהאריך את השירות לירושלים נבון גם כן עד חצות.
אם תצליח לקבל הסבר משרת התחבורה או מרכבת ישראל מדוע הפעילות לא חזרה אנחנו ממש נשמח.
מספיק לראות את ההתעלמות של מירי רגב מהעובדה שאין תחבורה אחרי חצות
ואת התשובות העמומות של ר"י שהם פועלים לפי הנחיות משרד התחבורה או שיימסר הודעה מתישהו
 

Ccyclist

Active member
חדשות טובות.
אז עכשיו באמת נשאלת השאלה, אם יש שירות בכל אמצעי התחבורה גם בלילה (אוטובוסים עד סוף השירות כמו לפני הקורונה, קווי לילה), למה רכבת ישראל מפסיקה את השירות ב 22:00? אני מבין למה אין רכבות במקטעי העבודה בלילה (הרצליה - חיפה, קו החוף הדרומי ולולאת השרון). אבל למה לא להחזיר את השירות עד חצות בשאר הקווים?
וזאת גם הזדמנות לתקן עוול הסטורי ולהאריך את השירות לירושלים נבון גם כן עד חצות.

באמת מוזר כי אפשר לנהל את מרבית המערכת הרכבתית שמדרום לגוש דן על בסיס מסילות הדיור בת"א מרכז וחיוגים בהרצליה ללא קשר לעבודות שמצפון להרצליה.

לצערי היחס השלטוני לתח"צ - ראינו בתקופת הקורונה עד כמה קלה היד על ההדק, עד כמה אין קשר בין צרכיו של ציבור הנוסעים לבין רמת (חוסר) השירות שניתן, הפגיעה בשעות השירות ובימי השירות הבינעירוני ללא התחשבות בעובדים החיוניים, התורים, הנוסעים שהושארו בתחנות, הצפיפות באוטובוסים.
 
למעלה