קווי אגד בצפון השומרון (26, 27) עוברים לאפיקים ב-26.2

מצב
הנושא נעול.
בירושלים אגד מפעילה שירות טוב מאוד ותדיר

גם אותי זה מצער
אבל נראה לי שאגד עברה את גיל 67 והגיע הזמן שהיא תצא לפנסיה.
לחברה הזאת אין בעל בית חזק. אין מי שיקבל החלטות. אין מי שיקח אחריות.
לקח לי שנה לשכנע אותם שאם בכל יום נשארים 20 אנשים בתחנה. וכמעט כל נסיעה יוצאת עם 10 בעמידה. אז הם לא יפסידו אם הם יוסיפו עוד נסיעה.
&nbsp
הם משתמשים באוטובוסים ישנים ולא תקינים שנתקעים בדרך ולפעמים מכבים את המזגן בעליות לירושלים בשביל שהאוטובוס יסחוב.
&nbsp
למרות שמנהל הסניף אצלנו הוא ידיד שלי, ובאופן אישי אני חושב עליו רק דברים טובים. דעתי היא שהחברה לא מתפקדת, קשה להחזיר אותה לתפקוד, והפתרון היחיד הוא לפרק את החברה ולהקים משהו חדש, או כמו שאמר לי חבר לצבוע את האוטובוסים בכחול ולזרוק לים.
&nbsp
בירושלים אגד מפעילה שירות טוב מאוד ותדיר
רובם של הנהגים אדיבים מאוד.
 

מנכל אחד

Active member
הקווים שנכללים באשכול אגד תעבורה קווי חרדים נמצא בדיונים

החלוקה של אגד לאשכולות
נעשתה לחלוטין על ידי אגד (אמנם לדרישת המדינה) ולכן ההגיון מאחורי החלוקה ומאחורי השמות הוא הגיון פנימי של אגד בלבד.
בזמנו באמת באגד חשבו שהקווים באשכולות שמתחילים בשם "אגד-תעבורה" יעברו לאגד תעבורה בלי מכרז, זה היה לפני שסוכם המתווה הסופי של עוטף ירושלים. עכשיו ברור שהקווים האלה לא יעברו (כי האחוזים שהובטחו לאגד תעבורה כבר כלולים בעוטף ירושלים).
אגד נפטרת באופן שיטתי מקווי החרדים שלה, מתוך ראיה שיש בזה יותר מדי כאב ראש. מאחר ולא ניתן להוציא "מכרז קווי חרדים" (מפעיל צריך אשכולות מעורבים כדי לתת שירות נאות לכולם בלי לקרוס כל סופ"ש), שני האשכולות שצויינו פה מפורקים אט אט ומוכנסים למכרזים אחרים באותו אזור. חלקם אולי יישאר בינתיים בידי אגד (ספציפית על קווי נתיבות היו דיונים ארוכים אם להכניס אותם לצפון הנגב או לא ובסוף הוחלט שלא).
בלי קשר. יש לאגד 60 אשכולות, חלקם רק של קווים בודדים. משרד התחבורה ואגד בטח ייצרו בעתיד הקרוב מפת אשכולות נורמלית יותר ובלי כל החיות המוזרות האלה. שבטח תכלול בין עשר לעשרים אשכולות בלבד.
הקווים שנכללים באשכול אגד תעבורה קווי חרדים נמצא בדיונים
כבר כמה שנים שמשרד התחבורה מתבלט מה לעשות עם הקווים האלה.
נכון לעכשיו יש סיכוי גדול שהקווים יעברו לאגד תעבורה. כמובן שמדובר במהלך מוזר מכיון שאין לאגד תעבורה קווים נוספים באזור ובסופ"ש צריך תגבור משמעותי.
הרעיון הוא להסתמך בזמני עומס על אשכול שפירים שאינו פעיל בסופ"ש. לא ברור לי איזה פתרון יש לזמני עומס שאינם מוצאי שבת כמו בחנוכה או חגים אחרים.
&nbsp
 

orenhz

Member
אל תשכח שיש לאגד גם את אגד-הסעים

הקווים שנכללים באשכול אגד תעבורה קווי חרדים נמצא בדיונים
כבר כמה שנים שמשרד התחבורה מתבלט מה לעשות עם הקווים האלה.
נכון לעכשיו יש סיכוי גדול שהקווים יעברו לאגד תעבורה. כמובן שמדובר במהלך מוזר מכיון שאין לאגד תעבורה קווים נוספים באזור ובסופ"ש צריך תגבור משמעותי.
הרעיון הוא להסתמך בזמני עומס על אשכול שפירים שאינו פעיל בסופ"ש. לא ברור לי איזה פתרון יש לזמני עומס שאינם מוצאי שבת כמו בחנוכה או חגים אחרים.
&nbsp
אל תשכח שיש לאגד גם את אגד-הסעים
ובאיזור הגוש יש את חל"פ גוש עציון.
אף חברה לא באמת מצליחה לעמוד לבד בביקוש, כל פעם שיש "פיק חרדים". גם "קווים" משתמשת באוטובוסים פרטיים בזמנים האלה, וגם אפיקים מעבירים אוטובוסים של סניף אשדוד לקווי 400 לי-ם.
דווקא הרעיון שאג"ת יפעילו אוטובוסים באמצ"ש באשכול שפירים ואילו בסופ"ש יעבירו אותם לקווי חרדים - נשמע לי הגיוני מאוד.
 
אבל אשכול שפירים זה אשכול עם אורך חיים מוגבל

אל תשכח שיש לאגד גם את אגד-הסעים
ובאיזור הגוש יש את חל"פ גוש עציון.
אף חברה לא באמת מצליחה לעמוד לבד בביקוש, כל פעם שיש "פיק חרדים". גם "קווים" משתמשת באוטובוסים פרטיים בזמנים האלה, וגם אפיקים מעבירים אוטובוסים של סניף אשדוד לקווי 400 לי-ם.
דווקא הרעיון שאג"ת יפעילו אוטובוסים באמצ"ש באשכול שפירים ואילו בסופ"ש יעבירו אותם לקווי חרדים - נשמע לי הגיוני מאוד.
אבל אשכול שפירים זה אשכול עם אורך חיים מוגבל
כשתתחיל לפעול הרכבת המהירה לירושלים קווים 100 ו 101 ידוללו מאוד. רק לקווים 102 ו 112 תהיה הצדקה להמשיך לפעול בהיקף שבו הם פועלים כיום.
גם לסיום העבודות בכביש 1 תהיה השפעה על האשכול.

בעידן הרכבת המהירה לירושלים, יהיה הגיוני לאחד את קווים 405, 480 ו 100 לקו אחד שיחליף את שלושתם (דרך כביש 1).
 

orenhz

Member
כנראה האוטובוס יוצא ממרכזית חדרה וחוזר למרכזית להמשך הערב

אגב, למישהו יש הסבר ללו"ז מוצ"ש ההזוי של שני הקווים האלה?
במוצ"ש, בשני הקווים, חזור היא לפני היציאה הלוך. מה הקטע?
כנראה האוטובוס יוצא ממרכזית חדרה וחוזר למרכזית להמשך הערב
סיבה תפעולית בגדול
 
לא כל מי שיוצא במוצ"ש מהבית, גם חוזר אליו במוצ"ש

אז למי זה יעיל? למה שאנשים יעלו על קו שאין איך לחזור ממנו?
לא כל מי שיוצא במוצ"ש מהבית, גם חוזר אליו במוצ"ש
למשל: חיילים וסטודנטים שחוזרים במוצ"ש לבסיסים או לאזורי לימודיהם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה