קווי אגד בצפון השומרון (26, 27) עוברים לאפיקים ב-26.2

מצב
הנושא נעול.
קראתי היטב מה שהוא רשם ועניתי למה שביש גדא אמר

אבל שים לב מה הרוכב לאוטובוסים כתב:
אגד לא רצתה להמשיך להפעיל את קווים 26 ו 27 ומשרד התחבורה קיבל את רצונה של אגד וכפה על אפיקים בניגוד לרצונה לקחת את הקווים שאגד לא רצתה בהם.

אם הייתה פועלת בישראל רק אגד (או רק אגד ודן או אפילו רק אגד ודן והחברות הנצרתיות), מה היה קורה עם קווים שאגד לא רוצה להפעילם?
למה אגד מעולם לא הפעילה קווים כדוגמת 69X בחוף הכרמל וכשיש את חברת קווים באזור הקווים הללו מופעלים?
קראתי היטב מה שהוא רשם ועניתי למה שביש גדא אמר
שבהיבט העקרוני אסור של"אגד" תהיה כל חזקה על קו מסוים ללא מכרז.
מה שניסיתי לומר, שגם במקרה הזה מדובר על קבלת "קו במתנה מהמדינה" לחברה שלא קוראים לה "אגד" בלי מכרז,כך שגם "אפיקים" קונה חזקה על שני קווים, שעליהם היא מעולם לא ניגשה למכרז עליהם שלא פורסם.
חוץ מזה, שגם ה"רוכב לאוטובוסים" רשם,שגם חברת "אפיקים" לא הייתה מעוניינת בהפעלת שני הקווים הללו (רק מראה לך שכן קראתי וקראתי היטב את מה שהוא רשם) והמדינה כפתה בכוח על "אפיקים" לקחת את הקווים הללו מ"אגד".
לשאלתך, במקרה כזה המדינה הייתה ממשיכה לכפות על "אגד" להפעיל את הקווים הללו, אם היא הייתה חברה אחת ויחידה.
 
קראתי היטב

אבל שים לב מה הרוכב לאוטובוסים כתב:
אגד לא רצתה להמשיך להפעיל את קווים 26 ו 27 ומשרד התחבורה קיבל את רצונה של אגד וכפה על אפיקים בניגוד לרצונה לקחת את הקווים שאגד לא רצתה בהם.

אם הייתה פועלת בישראל רק אגד (או רק אגד ודן או אפילו רק אגד ודן והחברות הנצרתיות), מה היה קורה עם קווים שאגד לא רוצה להפעילם?
למה אגד מעולם לא הפעילה קווים כדוגמת 69X בחוף הכרמל וכשיש את חברת קווים באזור הקווים הללו מופעלים?
קראתי היטב
ביש גדא טען, שבהיבט העקרוני אסור ל"אגד" לקבל חזקה ומתנה של הפעלת קווים ללא מכרז. מבחינתו ה"אסור" הזה תקף רק ל"אגד", תוך שהוא מתעלם מבחירה או מחוסר ידיעה על כך, ש"אגד" היא לא החברה היחידה שמקבלת/קיבלה מהמדינה חזקות או מתנות בדמות הפעלות קווים ללא מכרז.
למעשה, המעבר הזה של הקווים הוא בדיוק כך,אבל הפעם מדובר בקניית חזקה וקבלת מתנה של הפעלת קווים ללא מכרז,הפעם לחברה אחרת, ששמה הוא לא "אגד".
 
החלוקה של אגד לאשכולות

האשכול הזה כולל את קווי החרדים הבאים של אגד:
490, 491, 492, 493, 494, 495, 498 (קווי החרדים של מערב הנגב)
550
951, 952 (קווי החרדים של מגדל העמק)

מה שהכי מוזר באשכול הזה זה שקו 550 נכלל בו.

יש אשכול אחר שנקרא: "תחרות - קווי חרדים" (לפי השם הוא אמור מתישהו להיכלל במכרז), שכולל את הקווים: 546, 547, 549, 552, 554, 555, 556, 557, 558, 560.

לא ברור מדוע קו 550 פוצל מאשכול הקווים הזה.
גם מעניין באיזה מכרז בדיוק האשכול הזה ייכלל. הוא כנראה לא מצדיק מכרז בפני עצמו, אלא יחד עם אשכול נוסף, והאשכול היחיד בדרום שטרם יצא למכרז חדש, זה אשכול קווי רהט.
החלוקה של אגד לאשכולות
נעשתה לחלוטין על ידי אגד (אמנם לדרישת המדינה) ולכן ההגיון מאחורי החלוקה ומאחורי השמות הוא הגיון פנימי של אגד בלבד.
בזמנו באמת באגד חשבו שהקווים באשכולות שמתחילים בשם "אגד-תעבורה" יעברו לאגד תעבורה בלי מכרז, זה היה לפני שסוכם המתווה הסופי של עוטף ירושלים. עכשיו ברור שהקווים האלה לא יעברו (כי האחוזים שהובטחו לאגד תעבורה כבר כלולים בעוטף ירושלים).
אגד נפטרת באופן שיטתי מקווי החרדים שלה, מתוך ראיה שיש בזה יותר מדי כאב ראש. מאחר ולא ניתן להוציא "מכרז קווי חרדים" (מפעיל צריך אשכולות מעורבים כדי לתת שירות נאות לכולם בלי לקרוס כל סופ"ש), שני האשכולות שצויינו פה מפורקים אט אט ומוכנסים למכרזים אחרים באותו אזור. חלקם אולי יישאר בינתיים בידי אגד (ספציפית על קווי נתיבות היו דיונים ארוכים אם להכניס אותם לצפון הנגב או לא ובסוף הוחלט שלא).
בלי קשר. יש לאגד 60 אשכולות, חלקם רק של קווים בודדים. משרד התחבורה ואגד בטח ייצרו בעתיד הקרוב מפת אשכולות נורמלית יותר ובלי כל החיות המוזרות האלה. שבטח תכלול בין עשר לעשרים אשכולות בלבד.
 
על פי הידוע לי ותקן אותי אם אני טועה

החלוקה של אגד לאשכולות
נעשתה לחלוטין על ידי אגד (אמנם לדרישת המדינה) ולכן ההגיון מאחורי החלוקה ומאחורי השמות הוא הגיון פנימי של אגד בלבד.
בזמנו באמת באגד חשבו שהקווים באשכולות שמתחילים בשם "אגד-תעבורה" יעברו לאגד תעבורה בלי מכרז, זה היה לפני שסוכם המתווה הסופי של עוטף ירושלים. עכשיו ברור שהקווים האלה לא יעברו (כי האחוזים שהובטחו לאגד תעבורה כבר כלולים בעוטף ירושלים).
אגד נפטרת באופן שיטתי מקווי החרדים שלה, מתוך ראיה שיש בזה יותר מדי כאב ראש. מאחר ולא ניתן להוציא "מכרז קווי חרדים" (מפעיל צריך אשכולות מעורבים כדי לתת שירות נאות לכולם בלי לקרוס כל סופ"ש), שני האשכולות שצויינו פה מפורקים אט אט ומוכנסים למכרזים אחרים באותו אזור. חלקם אולי יישאר בינתיים בידי אגד (ספציפית על קווי נתיבות היו דיונים ארוכים אם להכניס אותם לצפון הנגב או לא ובסוף הוחלט שלא).
בלי קשר. יש לאגד 60 אשכולות, חלקם רק של קווים בודדים. משרד התחבורה ואגד בטח ייצרו בעתיד הקרוב מפת אשכולות נורמלית יותר ובלי כל החיות המוזרות האלה. שבטח תכלול בין עשר לעשרים אשכולות בלבד.
על פי הידוע לי ותקן אותי אם אני טועה
חישובי האחוזים עלולים להשתנות לנוכח הירידה בנתח השוק של "אגד-תעבורה" בשוק התחבורה הציבורית וזאת לאור אובדן שני אשכולות מרכזיים בנפח הפעילות שלהם כמו אלו של צפון הנגב ואלעד.
בהסכם התחרות הנוכחי,שנחתם בין "אגד" למדינה, על פי הידוע לי, יש סעיף, שמבטיח שמירה על נתח השוק של "אגד-תעבורה" במקרה של הפסד במכרזים וירידה בנתח השוק שלהם.שמירה על נתח השוק משמעו או מתן היתר ל"אגד-תעבורה" להשתתף במכרזים בהם כבר נקבע מראש, שיהיה אסור ל"אגד" ולבנותיה מראש להשתתף, כמו במכרז "שרון-חולון" או העברת אשכול קווי החרדים לתפעולם.
 
ייתכן שאתה צודק אבל אני לא בקיא בהסכם עד כדי כך

על פי הידוע לי ותקן אותי אם אני טועה
חישובי האחוזים עלולים להשתנות לנוכח הירידה בנתח השוק של "אגד-תעבורה" בשוק התחבורה הציבורית וזאת לאור אובדן שני אשכולות מרכזיים בנפח הפעילות שלהם כמו אלו של צפון הנגב ואלעד.
בהסכם התחרות הנוכחי,שנחתם בין "אגד" למדינה, על פי הידוע לי, יש סעיף, שמבטיח שמירה על נתח השוק של "אגד-תעבורה" במקרה של הפסד במכרזים וירידה בנתח השוק שלהם.שמירה על נתח השוק משמעו או מתן היתר ל"אגד-תעבורה" להשתתף במכרזים בהם כבר נקבע מראש, שיהיה אסור ל"אגד" ולבנותיה מראש להשתתף, כמו במכרז "שרון-חולון" או העברת אשכול קווי החרדים לתפעולם.
ייתכן שאתה צודק אבל אני לא בקיא בהסכם עד כדי כך
 
אני יודע שקווי החרדים הם כאב ראש גדול ל"אגד"

החלוקה של אגד לאשכולות
נעשתה לחלוטין על ידי אגד (אמנם לדרישת המדינה) ולכן ההגיון מאחורי החלוקה ומאחורי השמות הוא הגיון פנימי של אגד בלבד.
בזמנו באמת באגד חשבו שהקווים באשכולות שמתחילים בשם "אגד-תעבורה" יעברו לאגד תעבורה בלי מכרז, זה היה לפני שסוכם המתווה הסופי של עוטף ירושלים. עכשיו ברור שהקווים האלה לא יעברו (כי האחוזים שהובטחו לאגד תעבורה כבר כלולים בעוטף ירושלים).
אגד נפטרת באופן שיטתי מקווי החרדים שלה, מתוך ראיה שיש בזה יותר מדי כאב ראש. מאחר ולא ניתן להוציא "מכרז קווי חרדים" (מפעיל צריך אשכולות מעורבים כדי לתת שירות נאות לכולם בלי לקרוס כל סופ"ש), שני האשכולות שצויינו פה מפורקים אט אט ומוכנסים למכרזים אחרים באותו אזור. חלקם אולי יישאר בינתיים בידי אגד (ספציפית על קווי נתיבות היו דיונים ארוכים אם להכניס אותם לצפון הנגב או לא ובסוף הוחלט שלא).
בלי קשר. יש לאגד 60 אשכולות, חלקם רק של קווים בודדים. משרד התחבורה ואגד בטח ייצרו בעתיד הקרוב מפת אשכולות נורמלית יותר ובלי כל החיות המוזרות האלה. שבטח תכלול בין עשר לעשרים אשכולות בלבד.
אני יודע שקווי החרדים הם כאב ראש גדול ל"אגד"
אבל, מצד שני,הם גם מכניסים הרבה מאוד כסף ל"אגד".

אם כל הבעיתיות המובנת של ההתעסקות עם האוכלוסיה הבעייתית וכפויית הטובה הזאת, לא סביר להניח שחברה המושתתת על רצון בריא מבחינה כלכלית לצמוח ולהרוויח כסף תוותר כל כך בקלות על "מכרה זהב" שכזה.אם הם יוותרו על הקווים האלו, אז מה בדיוק ישאר להם? ממה הם בדיוק ירוויחו? איפה הם יעשו את "הכסף הגדול" שלהם? נשמע לא הגיוני מבחינה כלכלית, אלא אם כן "אגד" איבדה את התיאבון שלה להרוויח כסף.

בל נשכח, ש"אגד" עתידה ת כל הקווים העמוסים הרוחיים שלה בעתיד.אשכול קוי 500 הוא אשכול של קווים רווחיים ויש בו המון כסף והרבה מה להפסיד. קווי 405/480 יעברו מהעולם בעוד שנה וחצי-שנתיים בגלל קו הרכבת המהירה שמוקם וקווי אילת הם קווים רוחיים רק בקיץ ובחגים ולא בטוח שגם קווים אלו ישארו לנצח ב"אגד".

אם כך, מה שאתה למעשה אומר, שלמרבה המער, אין ל"אגד" שום עתיד והיא נמצאת בתהליך הדרגתי של התפרקוץ מנכסיה, בין אם מיוזמתה ובין אם מיוזמת המדינה וזה מאוד עצוב... לפחות, לי באופן אישי.

כשאבי פרידמן מדבר על כך כל הזמן שהוא רוצה להבטיח את עתיד האגודה, לא ברור לי למה הוא מתכוון בדיוק,,,,כלומר, על איזה עתיד הוא מדבר?
 
הרווחיות של קווי חרדים מוטלת בספק

אני יודע שקווי החרדים הם כאב ראש גדול ל"אגד"
אבל, מצד שני,הם גם מכניסים הרבה מאוד כסף ל"אגד".

אם כל הבעיתיות המובנת של ההתעסקות עם האוכלוסיה הבעייתית וכפויית הטובה הזאת, לא סביר להניח שחברה המושתתת על רצון בריא מבחינה כלכלית לצמוח ולהרוויח כסף תוותר כל כך בקלות על "מכרה זהב" שכזה.אם הם יוותרו על הקווים האלו, אז מה בדיוק ישאר להם? ממה הם בדיוק ירוויחו? איפה הם יעשו את "הכסף הגדול" שלהם? נשמע לא הגיוני מבחינה כלכלית, אלא אם כן "אגד" איבדה את התיאבון שלה להרוויח כסף.

בל נשכח, ש"אגד" עתידה ת כל הקווים העמוסים הרוחיים שלה בעתיד.אשכול קוי 500 הוא אשכול של קווים רווחיים ויש בו המון כסף והרבה מה להפסיד. קווי 405/480 יעברו מהעולם בעוד שנה וחצי-שנתיים בגלל קו הרכבת המהירה שמוקם וקווי אילת הם קווים רוחיים רק בקיץ ובחגים ולא בטוח שגם קווים אלו ישארו לנצח ב"אגד".

אם כך, מה שאתה למעשה אומר, שלמרבה המער, אין ל"אגד" שום עתיד והיא נמצאת בתהליך הדרגתי של התפרקוץ מנכסיה, בין אם מיוזמתה ובין אם מיוזמת המדינה וזה מאוד עצוב... לפחות, לי באופן אישי.

כשאבי פרידמן מדבר על כך כל הזמן שהוא רוצה להבטיח את עתיד האגודה, לא ברור לי למה הוא מתכוון בדיוק,,,,כלומר, על איזה עתיד הוא מדבר?
הרווחיות של קווי חרדים מוטלת בספק
על כל נסיעה באמצע השבוע שאולי מרוויחה כסף, התגבורים ההיסטריים כל סוף שבוע ובאירועים מיוחדים מפסידים כסף (שעות לילה, השארת רזרבה גדולה של נהגים כי לא יודעים כמה צריך באמת וכו).

אגד שלפני כעשור מאד רצתה את החרדים והשקיעה בהם הרבה ופיתחה המון קווים, אגד של היום כנראה עושה שיקולים אחרים.

הרצון להיפטר מקווי החרדים הוא לחלוטין של אגד.
 
אגד לא משאירה רזרבות של נהגים

הרווחיות של קווי חרדים מוטלת בספק
על כל נסיעה באמצע השבוע שאולי מרוויחה כסף, התגבורים ההיסטריים כל סוף שבוע ובאירועים מיוחדים מפסידים כסף (שעות לילה, השארת רזרבה גדולה של נהגים כי לא יודעים כמה צריך באמת וכו).

אגד שלפני כעשור מאד רצתה את החרדים והשקיעה בהם הרבה ופיתחה המון קווים, אגד של היום כנראה עושה שיקולים אחרים.

הרצון להיפטר מקווי החרדים הוא לחלוטין של אגד.
אגד לא משאירה רזרבות של נהגים
באגד פשוט משאירים את הנוסעים בתחנות. לכן נראה לי שהקווים כן רווחיים.
יוצא מן הכלל זה פעילות אגד בירושלים. בירושלים יש בבקרה בחורציק חרוץ ואיכפתי בשם אורן רם שמנהל את כל התחזיות והצרכים, ולכן באופן יחסי אגד בירושלים מתפקדים כראוי.
 
אז מדוע קווים 951 ו 952 לא נכללו במכרז העמקים?

הרווחיות של קווי חרדים מוטלת בספק
על כל נסיעה באמצע השבוע שאולי מרוויחה כסף, התגבורים ההיסטריים כל סוף שבוע ובאירועים מיוחדים מפסידים כסף (שעות לילה, השארת רזרבה גדולה של נהגים כי לא יודעים כמה צריך באמת וכו).

אגד שלפני כעשור מאד רצתה את החרדים והשקיעה בהם הרבה ופיתחה המון קווים, אגד של היום כנראה עושה שיקולים אחרים.

הרצון להיפטר מקווי החרדים הוא לחלוטין של אגד.
אז מדוע קווים 951 ו 952 לא נכללו במכרז העמקים?
אני מבין שלא רצו לכלול את כל קווי 49X במכרז צפון הנגב, אבל איזו סיבה יש לא לכלול במכרז העמקים שני קווים מעוטי נסיעות המיועדים לעיר שבמובהק שייכת גיאוגרפית לאשכול העמקים? למה 969 כן ו 951 ו 952 לא?

אם קווי החרדים הללו שנכללים באשכול "אגד תעבורה - קווי חרדים" באמת היו עוברים לאגד תעבורה זה היה יוצר בעיה תפעולית לאגד תעבורה שאין לה שום פעילות בצפון.
 
כנראה שיום בהיר אחד בעתיד

אז מדוע קווים 951 ו 952 לא נכללו במכרז העמקים?
אני מבין שלא רצו לכלול את כל קווי 49X במכרז צפון הנגב, אבל איזו סיבה יש לא לכלול במכרז העמקים שני קווים מעוטי נסיעות המיועדים לעיר שבמובהק שייכת גיאוגרפית לאשכול העמקים? למה 969 כן ו 951 ו 952 לא?

אם קווי החרדים הללו שנכללים באשכול "אגד תעבורה - קווי חרדים" באמת היו עוברים לאגד תעבורה זה היה יוצר בעיה תפעולית לאגד תעבורה שאין לה שום פעילות בצפון.
כנראה שיום בהיר אחד בעתיד
כמו במקרה הנוכחי של קווי צפון השומרון,תתפרסם הודעה על העברת הקווים 951 ו-952 ל"סופרבוס", כמו שהם קיבלו להפעלה את קו 497.

לפני כמה חודשים, "אגד" הייתה אמורה להפעיל קו חרדים חדש,שמספרו היה צריך להיות 954 מעפולה לירושלים וההפעלה של הקו הזה בוטלה ברגע האחרון.
 
לצערי אני חושב שאתה צודק

אז מדוע קווים 951 ו 952 לא נכללו במכרז העמקים?
אני מבין שלא רצו לכלול את כל קווי 49X במכרז צפון הנגב, אבל איזו סיבה יש לא לכלול במכרז העמקים שני קווים מעוטי נסיעות המיועדים לעיר שבמובהק שייכת גיאוגרפית לאשכול העמקים? למה 969 כן ו 951 ו 952 לא?

אם קווי החרדים הללו שנכללים באשכול "אגד תעבורה - קווי חרדים" באמת היו עוברים לאגד תעבורה זה היה יוצר בעיה תפעולית לאגד תעבורה שאין לה שום פעילות בצפון.
לצערי אני חושב שאתה צודק
וחבל שהם לא נכללו במכרז העמקים
 
גם אותי זה מצער

אני יודע שקווי החרדים הם כאב ראש גדול ל"אגד"
אבל, מצד שני,הם גם מכניסים הרבה מאוד כסף ל"אגד".

אם כל הבעיתיות המובנת של ההתעסקות עם האוכלוסיה הבעייתית וכפויית הטובה הזאת, לא סביר להניח שחברה המושתתת על רצון בריא מבחינה כלכלית לצמוח ולהרוויח כסף תוותר כל כך בקלות על "מכרה זהב" שכזה.אם הם יוותרו על הקווים האלו, אז מה בדיוק ישאר להם? ממה הם בדיוק ירוויחו? איפה הם יעשו את "הכסף הגדול" שלהם? נשמע לא הגיוני מבחינה כלכלית, אלא אם כן "אגד" איבדה את התיאבון שלה להרוויח כסף.

בל נשכח, ש"אגד" עתידה ת כל הקווים העמוסים הרוחיים שלה בעתיד.אשכול קוי 500 הוא אשכול של קווים רווחיים ויש בו המון כסף והרבה מה להפסיד. קווי 405/480 יעברו מהעולם בעוד שנה וחצי-שנתיים בגלל קו הרכבת המהירה שמוקם וקווי אילת הם קווים רוחיים רק בקיץ ובחגים ולא בטוח שגם קווים אלו ישארו לנצח ב"אגד".

אם כך, מה שאתה למעשה אומר, שלמרבה המער, אין ל"אגד" שום עתיד והיא נמצאת בתהליך הדרגתי של התפרקוץ מנכסיה, בין אם מיוזמתה ובין אם מיוזמת המדינה וזה מאוד עצוב... לפחות, לי באופן אישי.

כשאבי פרידמן מדבר על כך כל הזמן שהוא רוצה להבטיח את עתיד האגודה, לא ברור לי למה הוא מתכוון בדיוק,,,,כלומר, על איזה עתיד הוא מדבר?
גם אותי זה מצער
אבל נראה לי שאגד עברה את גיל 67 והגיע הזמן שהיא תצא לפנסיה.
לחברה הזאת אין בעל בית חזק. אין מי שיקבל החלטות. אין מי שיקח אחריות.
לקח לי שנה לשכנע אותם שאם בכל יום נשארים 20 אנשים בתחנה. וכמעט כל נסיעה יוצאת עם 10 בעמידה. אז הם לא יפסידו אם הם יוסיפו עוד נסיעה.
&nbsp
הם משתמשים באוטובוסים ישנים ולא תקינים שנתקעים בדרך ולפעמים מכבים את המזגן בעליות לירושלים בשביל שהאוטובוס יסחוב.
&nbsp
למרות שמנהל הסניף אצלנו הוא ידיד שלי, ובאופן אישי אני חושב עליו רק דברים טובים. דעתי היא שהחברה לא מתפקדת, קשה להחזיר אותה לתפקוד, והפתרון היחיד הוא לפרק את החברה ולהקים משהו חדש, או כמו שאמר לי חבר לצבוע את האוטובוסים בכחול ולזרוק לים.
&nbsp
 
מופרך לומר על מפעילה שמחזיקה את רוב התחבורה הבינעירונית

גם אותי זה מצער
אבל נראה לי שאגד עברה את גיל 67 והגיע הזמן שהיא תצא לפנסיה.
לחברה הזאת אין בעל בית חזק. אין מי שיקבל החלטות. אין מי שיקח אחריות.
לקח לי שנה לשכנע אותם שאם בכל יום נשארים 20 אנשים בתחנה. וכמעט כל נסיעה יוצאת עם 10 בעמידה. אז הם לא יפסידו אם הם יוסיפו עוד נסיעה.
&nbsp
הם משתמשים באוטובוסים ישנים ולא תקינים שנתקעים בדרך ולפעמים מכבים את המזגן בעליות לירושלים בשביל שהאוטובוס יסחוב.
&nbsp
למרות שמנהל הסניף אצלנו הוא ידיד שלי, ובאופן אישי אני חושב עליו רק דברים טובים. דעתי היא שהחברה לא מתפקדת, קשה להחזיר אותה לתפקוד, והפתרון היחיד הוא לפרק את החברה ולהקים משהו חדש, או כמו שאמר לי חבר לצבוע את האוטובוסים בכחול ולזרוק לים.
&nbsp
מופרך לומר על מפעילה שמחזיקה את רוב התחבורה הבינעירונית
במדינה, את רוב התחבורה העירונית בשלוש מתוך ארבע הערים הגדולות במדינה ובעוד מספר ערים נוספות ואת הנתח הגדול ביותר בכלל התחבורה הציבורית במדינה, שהיא לא מתפקדת.

אף אחת מהמפעילות האחרות שקיימות לא יכולה להיכנס היום לנעליים של אגד ולתפקד בפריסה ארצית כזו כמו אגד.
 

Ofekalef1

New member
ועזוב את זה שבכלל אי אפשר להשוות את רמת השירות שלה

מופרך לומר על מפעילה שמחזיקה את רוב התחבורה הבינעירונית
במדינה, את רוב התחבורה העירונית בשלוש מתוך ארבע הערים הגדולות במדינה ובעוד מספר ערים נוספות ואת הנתח הגדול ביותר בכלל התחבורה הציבורית במדינה, שהיא לא מתפקדת.

אף אחת מהמפעילות האחרות שקיימות לא יכולה להיכנס היום לנעליים של אגד ולתפקד בפריסה ארצית כזו כמו אגד.
ועזוב את זה שבכלל אי אפשר להשוות את רמת השירות שלה
לרמת השירות של חברות אחרות
 
לגבי רמת השירות זה תלוי היכן. במפעילה עם פריסה כזו רחבה

ועזוב את זה שבכלל אי אפשר להשוות את רמת השירות שלה
לרמת השירות של חברות אחרות
לגבי רמת השירות זה תלוי היכן. במפעילה עם פריסה כזו רחבה
בהכרח יש שונות בין רמת השירות במקומות ואזורים שונים.
 

Ofekalef1

New member
זה נכון, תמיד יש תקלות וגם לאגד יש אשכולות פחות מוצלחים.

לגבי רמת השירות זה תלוי היכן. במפעילה עם פריסה כזו רחבה
בהכרח יש שונות בין רמת השירות במקומות ואזורים שונים.
זה נכון, תמיד יש תקלות וגם לאגד יש אשכולות פחות מוצלחים.
אבל באופן יחסי (וגם אפשר לראות את זה בנתוני הבקרה התפעולית של החציון הראשון שפורסמו לא מזמן) רמת השירות שלה טובה יותר, כך לפחות נראה לי באופן כללי.
 
השירות שמקבלים אצלנו הוא זוועתי

ועזוב את זה שבכלל אי אפשר להשוות את רמת השירות שלה
לרמת השירות של חברות אחרות
השירות שמקבלים אצלנו הוא זוועתי
אוטובוסים ישנים, איחורים באופן קבוע. שינויים של לוחות זמנים בלי התראה מראש.
&nbsp
מידי פעם מבליח לאגד רעיונות יצירתיים, כמו מספר קו נשמט באחת התחנות, מכיון שהם לא מצאו מי שידביק את המספר מחדש, הם פשוט ביטלו את התחנה... וכבר עבר 3 שנים ולמרות פניותי הרבות הם לא מצאו מישהו שידביק את המספר על הדגל של התחנה.
&nbsp
יש גם 2 קווים שיוצאים לכיון ירושלים מידי יום, בשביל לחסוך בעלויות הם נפגשים באמצע הדרך, ומעבירים את הנוסעים מאוטובוס אחד למשנהו, מדובר בהליך קבוע.
 
אז תכתוב שהשירות בקווים X,Y לא טובים

השירות שמקבלים אצלנו הוא זוועתי
אוטובוסים ישנים, איחורים באופן קבוע. שינויים של לוחות זמנים בלי התראה מראש.
&nbsp
מידי פעם מבליח לאגד רעיונות יצירתיים, כמו מספר קו נשמט באחת התחנות, מכיון שהם לא מצאו מי שידביק את המספר מחדש, הם פשוט ביטלו את התחנה... וכבר עבר 3 שנים ולמרות פניותי הרבות הם לא מצאו מישהו שידביק את המספר על הדגל של התחנה.
&nbsp
יש גם 2 קווים שיוצאים לכיון ירושלים מידי יום, בשביל לחסוך בעלויות הם נפגשים באמצע הדרך, ומעבירים את הנוסעים מאוטובוס אחד למשנהו, מדובר בהליך קבוע.
אז תכתוב שהשירות בקווים X,Y לא טובים
לא ש"אגד פשטה את הרגל"
 
אגד לא פשטה רגל אבל בהחלט צריכה לצאת לפנסיה

אז תכתוב שהשירות בקווים X,Y לא טובים
לא ש"אגד פשטה את הרגל"
אגד לא פשטה רגל אבל בהחלט צריכה לצאת לפנסיה
השירות בכל קווי חרדים בכל רחבי הארץ למעט חלק מקווי ירושלים זוועתיים.
אני לא מכיר הרבה מהקווים האחרים, אבל קו 470 למשל גם לא מתוגבר למרות הצורך
 
לגבי קו 470

אגד לא פשטה רגל אבל בהחלט צריכה לצאת לפנסיה
השירות בכל קווי חרדים בכל רחבי הארץ למעט חלק מקווי ירושלים זוועתיים.
אני לא מכיר הרבה מהקווים האחרים, אבל קו 470 למשל גם לא מתוגבר למרות הצורך
לגבי קו 470
הפיתרון המתבקש ביותר לעומס על הקו הזה הוא פשוט לאפשר בו הזמנת מקומות מראש בדומה לקווי "אגד" אחרים בהם מתאפשרת הזמנת מקומות מראש, כמו בקו 870, שיטה שעובדת ומוכיחה את עצמה.אתה שוכח, שתיגבורים חייבים להעשות באישור משרד התחבורה, שאמור להקצות את המשאבים הכלכליים לצורך מימון התיגבורים האלו.משרד התחבורה קובע ומאשר את לוח הזמנים של קו 470 ומשרד התחבורה הוא זה שנוקט בגישה הזהירה המגבילה של לפתוח קווים בינעירוניים נוספים להזמנת מקומות מראש בשם האמירה ש"אסור לפגוע בנוסעים מזדמנים ובזכויות שלהם"."אגד" לא יכולה , ללא אישור של משרד התחבורה, לצרף את קו 470 וקווים מתבקשים אחרים נוספים לשרות הזמנת מקומות ישיבה מראש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה