קווין דוראנט הוא ה-MVP לעונת 2014

OrEl74

Well-known member
מנהל
קווין דוראנט הוא ה-MVP לעונת 2014

מישהו מופתע?
 

rapgamer4ever

New member


 
צודק ולא מפתיע בכלל

אני מקווה שבעוד הרבה שנים שייסתכלו על זה וייראו שבאמצע תקופת השיא של לברון, אחרי 4 MVP ב5 שנים דוראנט לקח, לא יחשבו שזה בגלל שלאנשים נמאס להצביע ללברון. דוראנט זכה כי הוא נתן עונה טובה יותר, ניצח יותר משחקים ופשוט היה יותר יציב וטוב.

(קראתי משו דומה באיזה כתבה איפשהו, לא זוכר)
 

rapgamer4ever

New member
לא נראה לי שאנשים יחשבו כך

כי ה-MVP הזה של דוראנט לא יהיה היחיד שלו.
 
ממש לא בטוח

אם לקובי, שאק והאקים יש רק אחד, אז ברור ששום דבר לא מבטיח לך שדוראנט יקבל יותר מכך.

חוצמזה, שגם לקארל מאלון יש 2 MVP, אבל ראיתי בהמון מקומות שמחשיבים את ה-MVP שלו ב97' כבדיחה שקרתה רק בגלל שלאנשים נמאס מג'ורדן.
 

rapgamer4ever

New member
לא סתם אמרתי את זה כי הוא שחקן טוב

יש הסבר למה השמות שציינת זכו רק ב-MVP אחד: האקים שיחק בתקופה של ג'ורדן, לשאק היה פיק קצר שהיה גם תקופת השיא של אגדות נוספות (דאנקן, גארנט, אייברסון). קובי מעולם לא היה השחקן הכי טוב בליגה בעונה הרגילה.

אצל דוראנט המצב שונה- הוא ולברון מקדימים בקילומטרים את אלו שמאחוריהם. מי יכול להתמודד איתם על ה-MVP? הספארס נחים בעונה הרגילה. בקליפרס לא ברור מי הכוכב המרכזי. אנת'וני דיוויס לא יגיע ל-55 ניצחונות בעתיד הקרוב. סטפן קרי? פול ג'ורג'? הם גם לא מסוגלים להעמיד מספרי דוראנט/לברון וגם לא נראה שהם יוכלו להוביל את הקבוצות שלהם למקום הראשון בליגה כדי שיהיה להם קייס.
כל עוד דוראנט ישאר בריא (טפו טפו טפו) קשה לזהות יריב שלו לתואר בשנים הקרובות בליגה (חוץ מלברון כמובן). ללברון לא הייתה תחרות ולכן הוא לקח 4 תארים ב-5 שנים... עד שהגיע דוראנט.

אני לא בקיא לגבי ה-MVP של קארל מלון. אבל דוראנט יותר גדול ממלון.
 
ושדריק רוז ייקח MVP על חשבון לברון היה סביר?

שיט הפנס. האם הייתי לוקח את האנדר ב1.5 MVP לדוראנט בקריירה? כנראה שלא. אבל לא הייתי שם את הבית שלי על זה.
 

rapgamer4ever

New member
זה היה סביר כי שיקאגו סיימה ראשונה בליגה

ורוז היה הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה. גם אם גולדן סטייט תסיים ראשונה בליגה קרי יוכל לזכות ב-MVP, הסיכוי לכך הוא פשוט נמוך מאוד.

המועמדות הטבעיות יותר לסיים ראשונה בליגה הן קבוצות של שני כוכבים בערך באותו סדר גודל (קליפרס/יוסטון) או בעלות אופי קבוצתי במיוחד (ספארס/אינדיאנה). לברון ודוראנט הם גם הכי טובים בליגה, גם אלפא דוגס ברורים בקבוצה וגם מובילים את הקבוצות שלהם לטופ בכל שנה.

בוא נגיד שלא הזיק לרוז שלברון לקח לפני כן שני MVP רצופים. העניין הוא שעכשיו אם לברון פחות ירשים תמיד דוראנט יוכל לקבל את התואר ולהפך.
אני לא אומר שה-MVP יתחלק אך ורק בין שניהם ב-5 השנים הקרובות אבל אין סיבה לחשוב שתואר ה-MVP הזה של דוראנט יהיה היחיד שלו (אלא אם חלילה תהיה לו פציעה נוראית).
אני הייתי לוקח אובר גם על 2.5 תארי MVP.
 
זה שוב חוזר לאותה נקודה

אתה מסביר את הדברים שקרו כאילו היו ריאליים אבל רק בעזרת טיעונים רטרואקטיביים. נכון, שיקאגו סיימו מקום ראשון. אבל אף אחד לא האמין לרגע לפני העונה שהם באמת מסוגלים לקחת מקום ראשון. אין אף אחד שב2010 ציפה ששיקאגו תהיה טובה יותר ממה שאנחנו מצפים מגולדן סטייט להיות בשנה הבאה. עד כמה שאני זוכר, היה קונצנזוס יחסי שהם קבוצת פלייאוף סבירה שלא מאיימת על בוסטון, מיאמי ואורלנדו בטופ של המזרח.

אני פשוט חושב שהסיכוי של דוראנט לקחת עוד MVP בקריירה הוא איפשהו באזור ה-50-60% ולא בכיוון של כמעט בטוח.
 

rapgamer4ever

New member
גם אם מה שאתה אומר הוא נכון

בסופו של דבר רוז לקח MVP "מפתיע" אחד ב-5 שנים.
נגיד ששיקאגו הייתה הפתעה, סבבה. איזה קבוצות אנחנו מסמנים כהפתעות אפשריות? אינדיאנה, יוסטון, קליפרס. בוא נזכיר גם את גולדן סטייט, פורטלנד, ממפיס ואפילו שיקאגו עם דרק רוז בריא, רק כדי לכסות מכל הכיוונים. אפילו בתסריטים השונים והמשונים האלה הפוטנציאל MVP היחיד שאני מזהה הוא סטפן קרי כי הוא היחיד שבאמת מוביל את הקבוצה שלו בבירור, בערך כמו שרוז הוביל את שיקאגו.

אתה צודק שיש הפתעות בחיים ואי אפשר באמת לדעת, אבל מתוך ניתוח של הסיטואציה אני חושב שסביר מאוד לומר שלברון+דוראנט יקחו את רוב תארי ה-MVP בשנים הקרובות. לפחות עד שהמציאות תשתנה, כלומר שהם לא יהיו ברמה של ליגה וחצי מעל כל שחקן אחר בליגה.
 

Executioner

New member
קארטר וויליאמס זכה ברוקי השנה

הכתובת הייתה על הקיר עוד מהכמעט טריפל דאבל שלו מול מיאמי.

חבל שברוב התארים ההצלחה היחסית של הקבוצה משחקת תפקיד חוץ מבתואר הזה.
 
לא היה אף רוקי בכל הליגה שהשפיע על

כמות הנצחונות שהקבוצה שלו תנצח ביותר ממשחקים בודדים. מילא, אם טריי בורק או ויקטור אולאדיפו היו משחקים בקבוצה שהגיעה ל30 נצחונות אבל אפילו זה לא קרה. זה לא כאילו שיש איזה רוקי עם נתונים טיפה פחות טובים שהצליח להגיע לאיפשהו.
 
למעלה