איזה חופשי-חודשי? בגוש-דן ובשרון?קווים 601.605.606. נתיב אקספרס
שלום,
מה הסיבה שקווים אלה לא מכבדים חופשי חודשי של אגד ?
והאם יש למי לפנות בנושא ?
תודה
מי היה מבצע את הקווים הנ"ל בעבר ?איזה חופשי-חודשי? בגוש-דן ובשרון?
נתיב אקספרס לא שותפה ברפורמת גוש-דן שבה שותפות רק אגד, דן, קווים ומטרופולין.
אתה יכול לפנות למשרד התחבורה.
בהצלחה...
עד ינואר 2009 אגד ביצעה את השירות בקווימי היה מבצע את הקווים הנ"ל בעבר ?
יש כאן פגיעה בנוסעים, מדוע לחכות ל 90.501 ש 601.605.606 עוברים כמעט ריקים ?
המצב גם תורם למעבר של נוסעים למוניות שרות.
יוצא מצב שמי שמוכן לשלם יותר חוסך זמן. סוג של "נתיב מהיר".
זול יותר רק אם מדובר בנסיעהעד ינואר 2009 אגד ביצעה את השירות בקווי
נתניה-ת"א הכוללים את הקווים 601/602/604/605/606/607/618.
 
זה היה המכרז האחרון שאחד מהקריטריונים היו גם הצעת מחיר זול יותר לנסיעה. להערכתי על מנת להילחם במוניות השירות. שים לב כי מחיר נסיעה בין ת"א לנתניה שעומד על 10 ומשהו ש"ח זול יותר מאשר נסיעה בין ת"א להרצליה. כמו כן, במידה ותבחר לנסוע בקווי אגד בין תל אביב לנתניה (מחלף נתניה) הנסיעה תעלה לך 19 ש"ח לכיוון.
 
שים לב כי גם נסיעה בקווי נתיב אקספרס בין הרצליה לת"א זולה יותר מאשר נסיעה בקווי אגד או מטרופולין. בנוסף, התעריפים השתמרו כך שעד עבר הירקון הצפוני, תעריף הנסיעה זול יותר מנסיעה למעבר הירקון הדרומי.
 
למרות זאת, אתה יכול להשתמש גם בקו 502 של אגד וגם ב852/872 של אגד בנסיעה בין הרצליה לת"א ולהיפך. תחנה איסוף אחרונה בקווים 852/872 של אגד בכיוון הנסיעה לתל אביב היא תחנת צומת הסירה. תחנת הורדה ראשונה בקווים אלו בכיוון הנסיעה מתל אביב, היא צומת אכדיה המכונה גם צומת הרצליה.
 
פנייה למשרד התחבורה לא תועיל. מדובר בפתיחת החוזה מול נתיב אקספרס שכרגע מדובר בחוזה ישן בו המעפיל מרוויח לפי מה שהנוסעים משלמים והמדינה משלימה סובסידיה בעוד בחוזה שיש מול אגד ומטרופולין, כל כסף שנוסע משלם עובר ישר לקופת המדינה והמפעיל מקבל סובסידיה על מספר הקילומטרים שהוא מבצע.
 
המדינה לא יכולה להפר את החוזה סתם כך ושינוי יהיה רק כשהאשכול המדובר יצא למכרז.
תודה על התשובהעד ינואר 2009 אגד ביצעה את השירות בקווי
נתניה-ת"א הכוללים את הקווים 601/602/604/605/606/607/618.
 
זה היה המכרז האחרון שאחד מהקריטריונים היו גם הצעת מחיר זול יותר לנסיעה. להערכתי על מנת להילחם במוניות השירות. שים לב כי מחיר נסיעה בין ת"א לנתניה שעומד על 10 ומשהו ש"ח זול יותר מאשר נסיעה בין ת"א להרצליה. כמו כן, במידה ותבחר לנסוע בקווי אגד בין תל אביב לנתניה (מחלף נתניה) הנסיעה תעלה לך 19 ש"ח לכיוון.
 
שים לב כי גם נסיעה בקווי נתיב אקספרס בין הרצליה לת"א זולה יותר מאשר נסיעה בקווי אגד או מטרופולין. בנוסף, התעריפים השתמרו כך שעד עבר הירקון הצפוני, תעריף הנסיעה זול יותר מנסיעה למעבר הירקון הדרומי.
 
למרות זאת, אתה יכול להשתמש גם בקו 502 של אגד וגם ב852/872 של אגד בנסיעה בין הרצליה לת"א ולהיפך. תחנה איסוף אחרונה בקווים 852/872 של אגד בכיוון הנסיעה לתל אביב היא תחנת צומת הסירה. תחנת הורדה ראשונה בקווים אלו בכיוון הנסיעה מתל אביב, היא צומת אכדיה המכונה גם צומת הרצליה.
 
פנייה למשרד התחבורה לא תועיל. מדובר בפתיחת החוזה מול נתיב אקספרס שכרגע מדובר בחוזה ישן בו המעפיל מרוויח לפי מה שהנוסעים משלמים והמדינה משלימה סובסידיה בעוד בחוזה שיש מול אגד ומטרופולין, כל כסף שנוסע משלם עובר ישר לקופת המדינה והמפעיל מקבל סובסידיה על מספר הקילומטרים שהוא מבצע.
 
המדינה לא יכולה להפר את החוזה סתם כך ושינוי יהיה רק כשהאשכול המדובר יצא למכרז.
אתה יכול לטעון כרטיסיה לנתיב אקספרס.תודה על התשובה
יוצא לי רוב הזמן להתקע בצומת הסירה לכיוון ת"א. ואיתי עוד הרבה עובדים שלא רוצים לזרוק עוד 7 ש"ח לנתיב אקספרס.
90- עבר 501 עבר. הבא בעוד כ 15 דקות. 852 עוד עשרים דקות 872 עוד 35 דקות (לפי אפלקציית מוביט)
הרבה אנשים פונים למוניות שרות כי זה יותר מהר.
150 ש"ח האלה בחודש לא ישברו אותי, אבל הייתי מעדיף לזרוק אותם על משהו אחר.
בנוסף שלחתי מייל לשר התחבורה.
606 ו-607 נפתחו על ידי נתיבעד ינואר 2009 אגד ביצעה את השירות בקווי
נתניה-ת"א הכוללים את הקווים 601/602/604/605/606/607/618.
 
זה היה המכרז האחרון שאחד מהקריטריונים היו גם הצעת מחיר זול יותר לנסיעה. להערכתי על מנת להילחם במוניות השירות. שים לב כי מחיר נסיעה בין ת"א לנתניה שעומד על 10 ומשהו ש"ח זול יותר מאשר נסיעה בין ת"א להרצליה. כמו כן, במידה ותבחר לנסוע בקווי אגד בין תל אביב לנתניה (מחלף נתניה) הנסיעה תעלה לך 19 ש"ח לכיוון.
 
שים לב כי גם נסיעה בקווי נתיב אקספרס בין הרצליה לת"א זולה יותר מאשר נסיעה בקווי אגד או מטרופולין. בנוסף, התעריפים השתמרו כך שעד עבר הירקון הצפוני, תעריף הנסיעה זול יותר מנסיעה למעבר הירקון הדרומי.
 
למרות זאת, אתה יכול להשתמש גם בקו 502 של אגד וגם ב852/872 של אגד בנסיעה בין הרצליה לת"א ולהיפך. תחנה איסוף אחרונה בקווים 852/872 של אגד בכיוון הנסיעה לתל אביב היא תחנת צומת הסירה. תחנת הורדה ראשונה בקווים אלו בכיוון הנסיעה מתל אביב, היא צומת אכדיה המכונה גם צומת הרצליה.
 
פנייה למשרד התחבורה לא תועיל. מדובר בפתיחת החוזה מול נתיב אקספרס שכרגע מדובר בחוזה ישן בו המעפיל מרוויח לפי מה שהנוסעים משלמים והמדינה משלימה סובסידיה בעוד בחוזה שיש מול אגד ומטרופולין, כל כסף שנוסע משלם עובר ישר לקופת המדינה והמפעיל מקבל סובסידיה על מספר הקילומטרים שהוא מבצע.
 
המדינה לא יכולה להפר את החוזה סתם כך ושינוי יהיה רק כשהאשכול המדובר יצא למכרז.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.