קווים 601.605.606. נתיב אקספרס

מצב
הנושא נעול.
קווים 601.605.606. נתיב אקספרס

קווים 601.605.606. נתיב אקספרס
שלום,
מה הסיבה שקווים אלה לא מכבדים חופשי חודשי של אגד ?
והאם יש למי לפנות בנושא ?
תודה
 
איזה חופשי-חודשי? בגוש-דן ובשרון?

קווים 601.605.606. נתיב אקספרס
שלום,
מה הסיבה שקווים אלה לא מכבדים חופשי חודשי של אגד ?
והאם יש למי לפנות בנושא ?
תודה
איזה חופשי-חודשי? בגוש-דן ובשרון?
נתיב אקספרס לא שותפה ברפורמת גוש-דן שבה שותפות רק אגד, דן, קווים ומטרופולין.
אתה יכול לפנות למשרד התחבורה.
בהצלחה...
 
מי היה מבצע את הקווים הנ"ל בעבר ?

איזה חופשי-חודשי? בגוש-דן ובשרון?
נתיב אקספרס לא שותפה ברפורמת גוש-דן שבה שותפות רק אגד, דן, קווים ומטרופולין.
אתה יכול לפנות למשרד התחבורה.
בהצלחה...
מי היה מבצע את הקווים הנ"ל בעבר ?
יש כאן פגיעה בנוסעים, מדוע לחכות ל 90.501 ש 601.605.606 עוברים כמעט ריקים ?
המצב גם תורם למעבר של נוסעים למוניות שרות.
יוצא מצב שמי שמוכן לשלם יותר חוסך זמן. סוג של "נתיב מהיר".
 

olli3

New member
מנהל
עד ינואר 2009 אגד ביצעה את השירות בקווי

מי היה מבצע את הקווים הנ"ל בעבר ?
יש כאן פגיעה בנוסעים, מדוע לחכות ל 90.501 ש 601.605.606 עוברים כמעט ריקים ?
המצב גם תורם למעבר של נוסעים למוניות שרות.
יוצא מצב שמי שמוכן לשלם יותר חוסך זמן. סוג של "נתיב מהיר".
עד ינואר 2009 אגד ביצעה את השירות בקווי
נתניה-ת"א הכוללים את הקווים 601/602/604/605/606/607/618.
&nbsp
זה היה המכרז האחרון שאחד מהקריטריונים היו גם הצעת מחיר זול יותר לנסיעה. להערכתי על מנת להילחם במוניות השירות. שים לב כי מחיר נסיעה בין ת"א לנתניה שעומד על 10 ומשהו ש"ח זול יותר מאשר נסיעה בין ת"א להרצליה. כמו כן, במידה ותבחר לנסוע בקווי אגד בין תל אביב לנתניה (מחלף נתניה) הנסיעה תעלה לך 19 ש"ח לכיוון.
&nbsp
שים לב כי גם נסיעה בקווי נתיב אקספרס בין הרצליה לת"א זולה יותר מאשר נסיעה בקווי אגד או מטרופולין. בנוסף, התעריפים השתמרו כך שעד עבר הירקון הצפוני, תעריף הנסיעה זול יותר מנסיעה למעבר הירקון הדרומי.
&nbsp
למרות זאת, אתה יכול להשתמש גם בקו 502 של אגד וגם ב852/872 של אגד בנסיעה בין הרצליה לת"א ולהיפך. תחנה איסוף אחרונה בקווים 852/872 של אגד בכיוון הנסיעה לתל אביב היא תחנת צומת הסירה. תחנת הורדה ראשונה בקווים אלו בכיוון הנסיעה מתל אביב, היא צומת אכדיה המכונה גם צומת הרצליה.
&nbsp
פנייה למשרד התחבורה לא תועיל. מדובר בפתיחת החוזה מול נתיב אקספרס שכרגע מדובר בחוזה ישן בו המעפיל מרוויח לפי מה שהנוסעים משלמים והמדינה משלימה סובסידיה בעוד בחוזה שיש מול אגד ומטרופולין, כל כסף שנוסע משלם עובר ישר לקופת המדינה והמפעיל מקבל סובסידיה על מספר הקילומטרים שהוא מבצע.
&nbsp
המדינה לא יכולה להפר את החוזה סתם כך ושינוי יהיה רק כשהאשכול המדובר יצא למכרז.
 
זול יותר רק אם מדובר בנסיעה

עד ינואר 2009 אגד ביצעה את השירות בקווי
נתניה-ת"א הכוללים את הקווים 601/602/604/605/606/607/618.
&nbsp
זה היה המכרז האחרון שאחד מהקריטריונים היו גם הצעת מחיר זול יותר לנסיעה. להערכתי על מנת להילחם במוניות השירות. שים לב כי מחיר נסיעה בין ת"א לנתניה שעומד על 10 ומשהו ש"ח זול יותר מאשר נסיעה בין ת"א להרצליה. כמו כן, במידה ותבחר לנסוע בקווי אגד בין תל אביב לנתניה (מחלף נתניה) הנסיעה תעלה לך 19 ש"ח לכיוון.
&nbsp
שים לב כי גם נסיעה בקווי נתיב אקספרס בין הרצליה לת"א זולה יותר מאשר נסיעה בקווי אגד או מטרופולין. בנוסף, התעריפים השתמרו כך שעד עבר הירקון הצפוני, תעריף הנסיעה זול יותר מנסיעה למעבר הירקון הדרומי.
&nbsp
למרות זאת, אתה יכול להשתמש גם בקו 502 של אגד וגם ב852/872 של אגד בנסיעה בין הרצליה לת"א ולהיפך. תחנה איסוף אחרונה בקווים 852/872 של אגד בכיוון הנסיעה לתל אביב היא תחנת צומת הסירה. תחנת הורדה ראשונה בקווים אלו בכיוון הנסיעה מתל אביב, היא צומת אכדיה המכונה גם צומת הרצליה.
&nbsp
פנייה למשרד התחבורה לא תועיל. מדובר בפתיחת החוזה מול נתיב אקספרס שכרגע מדובר בחוזה ישן בו המעפיל מרוויח לפי מה שהנוסעים משלמים והמדינה משלימה סובסידיה בעוד בחוזה שיש מול אגד ומטרופולין, כל כסף שנוסע משלם עובר ישר לקופת המדינה והמפעיל מקבל סובסידיה על מספר הקילומטרים שהוא מבצע.
&nbsp
המדינה לא יכולה להפר את החוזה סתם כך ושינוי יהיה רק כשהאשכול המדובר יצא למכרז.
זול יותר רק אם מדובר בנסיעה
באוטובוס אחד.
אבל רוב הנוסעים ל/מ הרצליה לא גרים על כביש החוף וחלקם גם לא עובדים במרחק הליכה מכביש החוף.
 
תודה על התשובה


עד ינואר 2009 אגד ביצעה את השירות בקווי
נתניה-ת"א הכוללים את הקווים 601/602/604/605/606/607/618.
&nbsp
זה היה המכרז האחרון שאחד מהקריטריונים היו גם הצעת מחיר זול יותר לנסיעה. להערכתי על מנת להילחם במוניות השירות. שים לב כי מחיר נסיעה בין ת"א לנתניה שעומד על 10 ומשהו ש"ח זול יותר מאשר נסיעה בין ת"א להרצליה. כמו כן, במידה ותבחר לנסוע בקווי אגד בין תל אביב לנתניה (מחלף נתניה) הנסיעה תעלה לך 19 ש"ח לכיוון.
&nbsp
שים לב כי גם נסיעה בקווי נתיב אקספרס בין הרצליה לת"א זולה יותר מאשר נסיעה בקווי אגד או מטרופולין. בנוסף, התעריפים השתמרו כך שעד עבר הירקון הצפוני, תעריף הנסיעה זול יותר מנסיעה למעבר הירקון הדרומי.
&nbsp
למרות זאת, אתה יכול להשתמש גם בקו 502 של אגד וגם ב852/872 של אגד בנסיעה בין הרצליה לת"א ולהיפך. תחנה איסוף אחרונה בקווים 852/872 של אגד בכיוון הנסיעה לתל אביב היא תחנת צומת הסירה. תחנת הורדה ראשונה בקווים אלו בכיוון הנסיעה מתל אביב, היא צומת אכדיה המכונה גם צומת הרצליה.
&nbsp
פנייה למשרד התחבורה לא תועיל. מדובר בפתיחת החוזה מול נתיב אקספרס שכרגע מדובר בחוזה ישן בו המעפיל מרוויח לפי מה שהנוסעים משלמים והמדינה משלימה סובסידיה בעוד בחוזה שיש מול אגד ומטרופולין, כל כסף שנוסע משלם עובר ישר לקופת המדינה והמפעיל מקבל סובסידיה על מספר הקילומטרים שהוא מבצע.
&nbsp
המדינה לא יכולה להפר את החוזה סתם כך ושינוי יהיה רק כשהאשכול המדובר יצא למכרז.
תודה על התשובה

יוצא לי רוב הזמן להתקע בצומת הסירה לכיוון ת"א. ואיתי עוד הרבה עובדים שלא רוצים לזרוק עוד 7 ש"ח לנתיב אקספרס.
90- עבר 501 עבר. הבא בעוד כ 15 דקות. 852 עוד עשרים דקות 872 עוד 35 דקות (לפי אפלקציית מוביט)
הרבה אנשים פונים למוניות שרות כי זה יותר מהר.
150 ש"ח האלה בחודש לא ישברו אותי, אבל הייתי מעדיף לזרוק אותם על משהו אחר.
בנוסף שלחתי מייל לשר התחבורה.
 

olli3

New member
מנהל
אתה יכול לטעון כרטיסיה לנתיב אקספרס.

תודה על התשובה

יוצא לי רוב הזמן להתקע בצומת הסירה לכיוון ת"א. ואיתי עוד הרבה עובדים שלא רוצים לזרוק עוד 7 ש"ח לנתיב אקספרס.
90- עבר 501 עבר. הבא בעוד כ 15 דקות. 852 עוד עשרים דקות 872 עוד 35 דקות (לפי אפלקציית מוביט)
הרבה אנשים פונים למוניות שרות כי זה יותר מהר.
150 ש"ח האלה בחודש לא ישברו אותי, אבל הייתי מעדיף לזרוק אותם על משהו אחר.
בנוסף שלחתי מייל לשר התחבורה.
אתה יכול לטעון כרטיסיה לנתיב אקספרס.
כך שבמקרים שאתה ממהר, תוכל להשתמש בו וכל נסיעה תעלה לך כ5.50 ש"ח (ההנחה המתקבלת ברכישת כרטיסיה היא 20%).
&nbsp
מעבר לכך, תגבור קו 90 זה הכיוון שאליו צריך לשאוף ואף בקשה לתגבור קו 501 לתדירות של כל 12 דקות. כי לא ישתנה משהו עם קווי נתיב אקספרס ככל הנראה.
 

mister K

New member
606 ו-607 נפתחו על ידי נתיב

עד ינואר 2009 אגד ביצעה את השירות בקווי
נתניה-ת"א הכוללים את הקווים 601/602/604/605/606/607/618.
&nbsp
זה היה המכרז האחרון שאחד מהקריטריונים היו גם הצעת מחיר זול יותר לנסיעה. להערכתי על מנת להילחם במוניות השירות. שים לב כי מחיר נסיעה בין ת"א לנתניה שעומד על 10 ומשהו ש"ח זול יותר מאשר נסיעה בין ת"א להרצליה. כמו כן, במידה ותבחר לנסוע בקווי אגד בין תל אביב לנתניה (מחלף נתניה) הנסיעה תעלה לך 19 ש"ח לכיוון.
&nbsp
שים לב כי גם נסיעה בקווי נתיב אקספרס בין הרצליה לת"א זולה יותר מאשר נסיעה בקווי אגד או מטרופולין. בנוסף, התעריפים השתמרו כך שעד עבר הירקון הצפוני, תעריף הנסיעה זול יותר מנסיעה למעבר הירקון הדרומי.
&nbsp
למרות זאת, אתה יכול להשתמש גם בקו 502 של אגד וגם ב852/872 של אגד בנסיעה בין הרצליה לת"א ולהיפך. תחנה איסוף אחרונה בקווים 852/872 של אגד בכיוון הנסיעה לתל אביב היא תחנת צומת הסירה. תחנת הורדה ראשונה בקווים אלו בכיוון הנסיעה מתל אביב, היא צומת אכדיה המכונה גם צומת הרצליה.
&nbsp
פנייה למשרד התחבורה לא תועיל. מדובר בפתיחת החוזה מול נתיב אקספרס שכרגע מדובר בחוזה ישן בו המעפיל מרוויח לפי מה שהנוסעים משלמים והמדינה משלימה סובסידיה בעוד בחוזה שיש מול אגד ומטרופולין, כל כסף שנוסע משלם עובר ישר לקופת המדינה והמפעיל מקבל סובסידיה על מספר הקילומטרים שהוא מבצע.
&nbsp
המדינה לא יכולה להפר את החוזה סתם כך ושינוי יהיה רק כשהאשכול המדובר יצא למכרז.
606 ו-607 נפתחו על ידי נתיב
אגד מעולם לא הפעילה אותם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה