קווים קו 641

מצב
הנושא נעול.
קווים קו 641

קווים קו 641
היום בבוקר עליתי לאוטובוס כהרגלי...
אתמול כבר גיליתי שקווים קיבלו את מסלול של קו 641 הנוסע מנתניה עד ת"א
החופשי חודשי שלי לא עבר מכיוון שכמו כל דבר אחר בארצנו הקטנטונת קודם עושים אח"כ חושבים
אבל אתמול הנהג היה "נחמד" ונתן לי לעלות אך אמר לי שעלי לפנות לקווים
כמו ילדה טובה שאני תמיד, איך שחזרתי הביתה התקשרתי לחברת קווים
הם התנצלו על התקלה והבטיחו שכבר מחר (היום) הכל יסודר.
היום בבוקר עליתי לקו 641 והנהג החל להתווכח כשהכרטיס "רב קו" לא עבר במכונה
הראתי לו את הקבלה ששילמתי על כרטיס רב קו הקבלה הייתה מחברת מטרופולין
הוא התעקש שעלי לקנות את הכרטיס חופשי חודשי דרך חבת קווים
אני התחלתי להסביר שרב קו זה כמו שנשמע מתאים לכל הקווים
אך הוא הוריד אותי באמצע הנסיעה כי לא הסכמתי לשלם.
כמובן שהתקשרתי לשרות לקוחות הם אמרו שהייתי צריכה להתקשר מהדרך
כל מה שאני רוצה שתעבדו על תיאום ואני לא אצטרך לאחר לעבודה
עדכנו את כל הנהגים שכל החופשי חודשי לא עובד כי לא הייתץם מוכנים מראש זאת אינה אשמתי
 
את צודקת כמובן, אם כי הטיעון

קווים קו 641
היום בבוקר עליתי לאוטובוס כהרגלי...
אתמול כבר גיליתי שקווים קיבלו את מסלול של קו 641 הנוסע מנתניה עד ת"א
החופשי חודשי שלי לא עבר מכיוון שכמו כל דבר אחר בארצנו הקטנטונת קודם עושים אח"כ חושבים
אבל אתמול הנהג היה "נחמד" ונתן לי לעלות אך אמר לי שעלי לפנות לקווים
כמו ילדה טובה שאני תמיד, איך שחזרתי הביתה התקשרתי לחברת קווים
הם התנצלו על התקלה והבטיחו שכבר מחר (היום) הכל יסודר.
היום בבוקר עליתי לקו 641 והנהג החל להתווכח כשהכרטיס "רב קו" לא עבר במכונה
הראתי לו את הקבלה ששילמתי על כרטיס רב קו הקבלה הייתה מחברת מטרופולין
הוא התעקש שעלי לקנות את הכרטיס חופשי חודשי דרך חבת קווים
אני התחלתי להסביר שרב קו זה כמו שנשמע מתאים לכל הקווים
אך הוא הוריד אותי באמצע הנסיעה כי לא הסכמתי לשלם.
כמובן שהתקשרתי לשרות לקוחות הם אמרו שהייתי צריכה להתקשר מהדרך
כל מה שאני רוצה שתעבדו על תיאום ואני לא אצטרך לאחר לעבודה
עדכנו את כל הנהגים שכל החופשי חודשי לא עובד כי לא הייתץם מוכנים מראש זאת אינה אשמתי
את צודקת כמובן, אם כי הטיעון
"רב קו זה כמו שזה נשמע" אינו נכון, כי אף חוזה ברב קו לא באמת מתאים לכל הקווים. לדוגמה, באפיקים או בסופרבוס לא היית יכולה להשתמש בחופשי חודשי שלך כי הם לא כלולים בהסכם. אבל החוזה הספציפי שלך כן מתאים לחברת קווים, ולכן כמובן שאת צודקת.
 
אגב, למיטב ידיעתי נציגי "קווים" לא קוראים

את צודקת כמובן, אם כי הטיעון
"רב קו זה כמו שזה נשמע" אינו נכון, כי אף חוזה ברב קו לא באמת מתאים לכל הקווים. לדוגמה, באפיקים או בסופרבוס לא היית יכולה להשתמש בחופשי חודשי שלך כי הם לא כלולים בהסכם. אבל החוזה הספציפי שלך כן מתאים לחברת קווים, ולכן כמובן שאת צודקת.
אגב, למיטב ידיעתי נציגי "קווים" לא קוראים
בפורום.
 
זה לא מבחן במתמטיקה

את צודקת כמובן, אם כי הטיעון
"רב קו זה כמו שזה נשמע" אינו נכון, כי אף חוזה ברב קו לא באמת מתאים לכל הקווים. לדוגמה, באפיקים או בסופרבוס לא היית יכולה להשתמש בחופשי חודשי שלך כי הם לא כלולים בהסכם. אבל החוזה הספציפי שלך כן מתאים לחברת קווים, ולכן כמובן שאת צודקת.
זה לא מבחן במתמטיקה
ברור שזה לא מדויק והתכוונתי בדיוק כפי שאמרתי שאני רשאית לעלות על הקו ההוא ואם זה לא כך אז תדאגו לפרסם את זה ולא פתאום שאנשים יגלו כשהם עולים לקו שאין באפשרותם לעלות
 
מהיכן להיכן נסעת?

קווים קו 641
היום בבוקר עליתי לאוטובוס כהרגלי...
אתמול כבר גיליתי שקווים קיבלו את מסלול של קו 641 הנוסע מנתניה עד ת"א
החופשי חודשי שלי לא עבר מכיוון שכמו כל דבר אחר בארצנו הקטנטונת קודם עושים אח"כ חושבים
אבל אתמול הנהג היה "נחמד" ונתן לי לעלות אך אמר לי שעלי לפנות לקווים
כמו ילדה טובה שאני תמיד, איך שחזרתי הביתה התקשרתי לחברת קווים
הם התנצלו על התקלה והבטיחו שכבר מחר (היום) הכל יסודר.
היום בבוקר עליתי לקו 641 והנהג החל להתווכח כשהכרטיס "רב קו" לא עבר במכונה
הראתי לו את הקבלה ששילמתי על כרטיס רב קו הקבלה הייתה מחברת מטרופולין
הוא התעקש שעלי לקנות את הכרטיס חופשי חודשי דרך חבת קווים
אני התחלתי להסביר שרב קו זה כמו שנשמע מתאים לכל הקווים
אך הוא הוריד אותי באמצע הנסיעה כי לא הסכמתי לשלם.
כמובן שהתקשרתי לשרות לקוחות הם אמרו שהייתי צריכה להתקשר מהדרך
כל מה שאני רוצה שתעבדו על תיאום ואני לא אצטרך לאחר לעבודה
עדכנו את כל הנהגים שכל החופשי חודשי לא עובד כי לא הייתץם מוכנים מראש זאת אינה אשמתי
מהיכן להיכן נסעת?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה