קווים לתחנת הרכבת הרצליה

מצב
הנושא נעול.
קווים לתחנת הרכבת הרצליה

קווים לתחנת הרכבת הרצליה
האם רק קו 11 עוצר ברחבה ליד התחנה, או שיש גם נסיעות בקו 029 שעוצרות שם?
 

xslf

New member
קו 29

קווים לתחנת הרכבת הרצליה
האם רק קו 11 עוצר ברחבה ליד התחנה, או שיש גם נסיעות בקו 029 שעוצרות שם?
קו 29
עוצר בתחנה על הכביש (כמה דקות הליכה מהרכבת), אך עד כמה שידוע לי לא נכנס לתחנה עצמה. אם כבר תחנת הרצליה, למישהו יש במקרה מידע מעודכן על: * הכוונות להעביר את התחנה המרכזית לאיזור? * האם מתוכנן שיפוץ של התחנה, אחת התחנות העלובות היום בארץ?
 
תחנות אגד ישנות, ת"מ הרצליה

קו 29
עוצר בתחנה על הכביש (כמה דקות הליכה מהרכבת), אך עד כמה שידוע לי לא נכנס לתחנה עצמה. אם כבר תחנת הרצליה, למישהו יש במקרה מידע מעודכן על: * הכוונות להעביר את התחנה המרכזית לאיזור? * האם מתוכנן שיפוץ של התחנה, אחת התחנות העלובות היום בארץ?
תחנות אגד ישנות, ת"מ הרצליה
נכון להיום עדין יש בארץ תחנות מרכזיות ישנות רבות, שממוקמות במבנים הישנים בני עשרות השנים, ללא מיזוג, ללא אבטחה ראויה, ללא שילוט אלקטרוני וכו´.(למשל: נתניה, עפולה, באר-שבע, פתח-תקווה, אשקלון, ועוד). השיקול החשוב (אם כי, לצערנו, לא היחיד) בבנית תחנות מודרניות הוא מידת העומס של התחנה וכמות הקווים הבינעירוניים (´קווי טרנספר´) היוצאים ממנה. (לכן נבנו תחנות בת"א, ירושלים, ראשל"צ, אשדוד). תחנת הרצליה לא עונה לקריטריונים הנ"ל, אלא אם כן תועבר לאיזור תחנת הרכבת וכביש החוף. אם זה יקרה, יהיה צורך בכניסה של לפחות חלק מקווי הטרנספר לתחנה. אגב, הייתי ממליץ על פתרון דומה גם בנתניה.
 

seffic

New member
תחנת נתניה

תחנות אגד ישנות, ת"מ הרצליה
נכון להיום עדין יש בארץ תחנות מרכזיות ישנות רבות, שממוקמות במבנים הישנים בני עשרות השנים, ללא מיזוג, ללא אבטחה ראויה, ללא שילוט אלקטרוני וכו´.(למשל: נתניה, עפולה, באר-שבע, פתח-תקווה, אשקלון, ועוד). השיקול החשוב (אם כי, לצערנו, לא היחיד) בבנית תחנות מודרניות הוא מידת העומס של התחנה וכמות הקווים הבינעירוניים (´קווי טרנספר´) היוצאים ממנה. (לכן נבנו תחנות בת"א, ירושלים, ראשל"צ, אשדוד). תחנת הרצליה לא עונה לקריטריונים הנ"ל, אלא אם כן תועבר לאיזור תחנת הרכבת וכביש החוף. אם זה יקרה, יהיה צורך בכניסה של לפחות חלק מקווי הטרנספר לתחנה. אגב, הייתי ממליץ על פתרון דומה גם בנתניה.
תחנת נתניה
אני לא מבין למה לא מעבירים את תחנת הרכבת בעיר קרוב לגשר נתניה צפון,כדי שקוי אוטובוס החולפים יוכלו להזין אותה. כיום, התחנה ממוקמת באיזור הכי לא נוח מבחינת נגישות של תח"צ. הכי הגיוני להקים במקום שנמצא מוסך אגד כיום את מרכז התחבורה העירוני. כך יהיה ניתן לקשר בין העיר לרכבת ולקוי האוטובוס החולפים בכביש החוף באופן הנוח ביותר.
 

יהודה 59

New member
תחנות נוספות

תחנות אגד ישנות, ת"מ הרצליה
נכון להיום עדין יש בארץ תחנות מרכזיות ישנות רבות, שממוקמות במבנים הישנים בני עשרות השנים, ללא מיזוג, ללא אבטחה ראויה, ללא שילוט אלקטרוני וכו´.(למשל: נתניה, עפולה, באר-שבע, פתח-תקווה, אשקלון, ועוד). השיקול החשוב (אם כי, לצערנו, לא היחיד) בבנית תחנות מודרניות הוא מידת העומס של התחנה וכמות הקווים הבינעירוניים (´קווי טרנספר´) היוצאים ממנה. (לכן נבנו תחנות בת"א, ירושלים, ראשל"צ, אשדוד). תחנת הרצליה לא עונה לקריטריונים הנ"ל, אלא אם כן תועבר לאיזור תחנת הרכבת וכביש החוף. אם זה יקרה, יהיה צורך בכניסה של לפחות חלק מקווי הטרנספר לתחנה. אגב, הייתי ממליץ על פתרון דומה גם בנתניה.
תחנות נוספות
טבריה צפת נהריה עכו קרית שמונה בית שאן נצרת
 
בנצרת אין (עדיין) תחנה מרכזית

תחנות נוספות
טבריה צפת נהריה עכו קרית שמונה בית שאן נצרת
בנצרת אין (עדיין) תחנה מרכזית
היות שאין הרבה קווי אגד, ומערכת הקווים האחרים אינה ריכוזית (סביב תחנה מרכזית). אפילו מוסך אגד בעיר נסגר לאחרונה (ואוחד עם סניף עפולה). אולם המצב לא חייב להיות כזה. מן הראוי לשנות מעט את הקווים ולהקים תחנה מרכזית חדשה בשיתוף כל חברות האוטובוסים בעיר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה